Op welk systeem draaide Vista ook al weer het beste?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:40 schreef hamkaastosti het volgende:
ghehehe.. en mac kopen is als een auto kopen die maar op 20% van de wegen kan rijden![]()
En met een stuur dat aan de rechterkant zit, want stel je voor zeg, dat je lijkt op alle andere auto`squote:Op vrijdag 9 november 2007 15:40 schreef hamkaastosti het volgende:
ghehehe.. en mac kopen is als een auto kopen die maar op 20% van de wegen kan rijden![]()
vista rules, ik mocht namelijk kosteloos downgraden naar XPquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op welk systeem draaide Vista ook al weer het beste?
Geen idee? Als je nu weer met dat artikel over de Macbook aankomt kan ik je adviseren een leescursus te volgen. Het draaide het beste op de Macbook, van alle laptops die ze getest hebben toen, niet op alle laptops ter wereld.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk he die mac fanboy testjes....quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, een perfect match: Een crappy OS dat het beste draait op een crappy systeemquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
maar verder rijden ze veel harder, veroorzaken ze geen ongelukken en hebben ze nooit pech. Bovendien zijn ze beter ontworpen waardoor iedereen ze probleemloos kan bedienen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En met een stuur dat aan de rechterkant zit, want stel je voor zeg, dat je lijkt op alle andere auto`s
de kfc valt vaak ook tegen jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef wise het volgende:
ik heb liever BK indeed,
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:45 schreef XL het volgende:
[..]
maar verder rijden ze veel harder, veroorzaken ze geen ongelukken en hebben ze nooit pech. Bovendien zijn ze beter ontworpen waardoor iedereen ze probleemloos kan bedienen.
quote:If everything on a Mac just works, then why does a website called "Mac fix it" exist, assholes? Here are a few choice topics on
Echter kunnen ze nog niet op onze weg rijden want daar zijn de banden niet geschikt voor, kunnen ze de borden niet goed lezen want de ramen zijn niet lichtdoorlatend, heb je een uitgebreide cursus nodig voordat je kan schakelen met dat ding, is hij ook nog eens veel duurder dan de gemiddelde auto, en ziet hij er van buiten uit als een aluminium frisdrankblikje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:45 schreef XL het volgende:
[..]
maar verder rijden ze veel harder, veroorzaken ze geen ongelukken en hebben ze nooit pech. Bovendien zijn ze beter ontworpen waardoor iedereen ze probleemloos kan bedienen.
Gewoin iedereen die totaal zonder kennis van zaken blaat dat X beter is dan Y is een loser pur sang!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Van die PC-fanboys die afgeven op Apple bezitters, terwijl alles van de PC afgekeken is van de Apple.
Sowieso fanboys
En gewoon normaal, objectief doen is ook meteen verdwenen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef AdBlocker het volgende:
Hahaha, herkenbaar. Vroeger was ik Windows-user.... Maar nu Mac-user.. :-) Ik vervloek M$-zooi.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef AdBlocker het volgende:
Ik vervloek M$-zooi.
Laat hem. hij is gebrainwashed door de mac communityquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een dollarteken gebruiken in de afkorting maar wel vrolijk honderden euro's teveel neertellen voor een pc met matige specs
HamkaasJostiquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
een dollarteken gebruiken in de afkorting maar wel vrolijk honderden euro's teveel neertellen voor een pc met matige specs
En helemaal mooi wanneer ze roepen (ex-pc gebruikers) dat ze de OS's van MS te duur vinden terwijl 50% op de wereld een kopie in de la heeft liggenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:51 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |