Dat ook, maar je kunt gewoon drie tonen pakken en pling doen of je kunt dat pakken en met je pink afwisselen met de fret ernaast (of 2 ja, Dribbel_quote:Op maandag 12 november 2007 11:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Idd... met of zonder extra octaaf
Dom schuiven van powerchordsquote:Op maandag 12 november 2007 13:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat ook, maar je kunt gewoon drie tonen pakken en pling doen of je kunt dat pakken en met je pink afwisselen met de fret ernaast (of 2 ja, Dribbel_) en als je van ene naar de andere powerchord gaat, kun je gewoon dom schuiven of je kunt een korte fill er tussen in spelen.
.
Gaan we kansloos doen. Al die riffs die hij heeft bedacht zijn de ruggengraat van de beste nummers, laat staan de perfecte solo's die net niet uit de bocht vliegen.quote:Op maandag 12 november 2007 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Glover is samen met Steve Harris (Iron Maiden) en Timi Hansen (ex-Mercyful Fate) een grote inspirator van mij.
Lord vind ik super, maar Blackmore...mwoah.
Wordt de axe eindelijk functioneel gebruikt.quote:Op maandag 12 november 2007 15:24 schreef Aresdreams het volgende:
voor je het weet krijg je zo nog een gastje van 2.10 en 90 kg op je af
Ik had het over Blackmore, dat hij wel een held is.quote:Op maandag 12 november 2007 15:42 schreef Witchfynder het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar je het in godsnaam over had..
Prima. Zijn we het daar over eens.quote:Op maandag 12 november 2007 15:47 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik had het over Blackmore, dat hij wel een held is.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
Toonladders? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:He was 11 when he got his first guitar. His father bought it for him on certain conditions: "He said if I was going to play this thing, he was either going to have someone teach it to me properly, or he was going to smash me across the head with it. So I actually took the lessons for a year – classical lessons - and it got me on to the right footing, using all the fingers and the right strokes of the plectrum and the nonsense that goes with it."
quote:Op maandag 12 november 2007 16:20 schreef Deansensitized het volgende:
Toonladders? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel stoer, kan ik eindelijk mijn hiphop plaat van beats voorzienquote:Op maandag 12 november 2007 16:30 schreef guitarist.nl het volgende:
http://uk.youtube.com/watch?v=tA1lZjFzgI8 Die wil ik!
Alsof dat me wat zegtquote:
Het is wachten op een grappenmaker die een enorm moeilijke andere naam kan bedenken. Ik zie die Litpho er wel voor aan.quote:Op maandag 12 november 2007 16:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik meen dat dat de toonladder van C is..
Haha 1 ster, prachtig.quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Moet ik ook nog noten gaan lezen zeker??![]()
En als het niet wil, kan ik altijd nog een Nirvana coverbandje beginnen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f8jg5pjvwjw
Die hakken on stage, ze durft welquote:Op maandag 12 november 2007 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
En wtf is dit nou weer? Deze wijven die AC/DC zingen?!
http://www.youtube.com/watch?v=FONt47Z0KZg
Nog niet, zeer binnenkortquote:
Ghehe, toen die Anastacia begon te zingen dacht ik even dat het écht die zanger van AC/DC wasquote:Op maandag 12 november 2007 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
En wtf is dit nou weer? Deze wijven die AC/DC zingen?!
http://www.youtube.com/watch?v=FONt47Z0KZg
Niet 1 minuut voor je op moet. Maar een dag vantevoren, en even een kwartiertje oid inspelen om de ergste rek eruit te halen.quote:Op maandag 12 november 2007 17:36 schreef Aresdreams het volgende:
oke dan
ik wil naar de repetitie ruimte! (nog steeds)
maar zal wel wachten tot donderdag
ohja: voor een optreden: wel/geen nieuwe snaren?
Nou, niet elk optreden. Ik ga niet 50,- per maand aan snaren uitgeven. Plus het is pure onzin.quote:Op maandag 12 november 2007 17:36 schreef Aresdreams het volgende:
oke dan
ik wil naar de repetitie ruimte! (nog steeds)
maar zal wel wachten tot donderdag
ohja: voor een optreden: wel/geen nieuwe snaren?
In alle eerlijkheid, ik bedenk ze natuurlijk niet zelfquote:Op maandag 12 november 2007 16:37 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het is wachten op een grappenmaker die een enorm moeilijke andere naam kan bedenken. Ik zie die Litpho er wel voor aan.
Die solo is trouwens heel vetquote:Op maandag 12 november 2007 17:12 schreef Zyggie het volgende:
...
Om D Dorisch, F Lydisch, G Mixolydisch, A Aeolisch en B Locrisch maar niet te noemen?quote:Op maandag 12 november 2007 19:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
He wat leuk, een plaatje van E phrygisch beginnend met C
Je underscorequote:
Ohja, en dat moet hetzelfde zijn als wat ik doe? Of wat bedoel je?quote:Op maandag 12 november 2007 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
euhm, nee, ze zit in maastricht, en ze doet daar iets met mental health scieances en iets met work and health ofzo
iets met spychologie orso
Ok, vetquote:Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat is de vriendin van mijn drummer. Die overigens dezelfde naam draagt als jij. Té toevallig..
quote:Op maandag 12 november 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dupje.... je zal er maar mee geboren worden zeg
quote:Op maandag 12 november 2007 10:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool ook alweer een Nijmeegse (ex)gitarist... dat maakt er al 4 in dit topic
Ik kom miss welquote:Op maandag 12 november 2007 12:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kom je wel naar Nijmegen?We moeten wsch spelen op 14 december
Oh jeej, dat krijg ik nu ook op school.quote:Op maandag 12 november 2007 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om D Dorisch, F Lydisch, G Mixolydisch, A Aeolisch en B Locrisch maar niet te noemen?.
Stel je voor dat je zou weten wat je speelt inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 19:48 schreef SNArky het volgende:
Jezus jongens, we zitten hier niet in de kerk.
Kans gemistquote:Op maandag 12 november 2007 08:25 schreef Aresdreams het volgende:
hey dean, ik zag van het weekend een dean... heb hem mooi laten hangen
Theorie FTWquote:Op maandag 12 november 2007 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zou weten wat je speelt inderdaad.
Mensen zonder ritmegevoel moeten echt dood...quote:Op maandag 12 november 2007 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Moet ik ook nog noten gaan lezen zeker??![]()
En als het niet wil, kan ik altijd nog een Nirvana coverbandje beginnen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=f8jg5pjvwjw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |