http://www.fretplay.com/t(...)_the_water-tab.shtmlquote:Op maandag 12 november 2007 08:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb de rest nog nooit geoefend![]()
School dus wel gitaren voor mij!quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef ibaneX het volgende:
school dus niet gitaarenmaar wel koffie
![]()
Krijg je ook nog andere muzieklessen naast dat?quote:Op maandag 12 november 2007 09:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
School dus wel gitaren voor mij!
Zometeen gitaarles op school
Chillquote:Op maandag 12 november 2007 09:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
School dus wel gitaren voor mij!
Zometeen gitaarles op school
Dankuwelquote:Op maandag 12 november 2007 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
http://www.fretplay.com/t(...)_the_water-tab.shtml.
Ja algemeen (notenleer bla), pianoles, drumles, orfflesquote:Op maandag 12 november 2007 09:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Krijg je ook nog andere muzieklessen naast dat?.
Overigens ken ik Cameo niet, maar als het goed klinkt in jouw oren, dan is het gewoon goed voor jou..
Speel zelf met D'Addario..
Wel solderen?quote:Op maandag 12 november 2007 09:24 schreef Deansensitized het volgende:
Stage. Geen gitaren, wel Arrow
En in die tussenuren oefenen je je twin solo's?quote:Op maandag 12 november 2007 09:28 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja algemeen (notenleer bla), pianoles, drumles, orfflesEn veel tussenuren waarin je gewoon alle willekeurige instrumenten kan bespelen
Nahh dan is het meer jammen met diegene die er ook zijnquote:Op maandag 12 november 2007 09:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En in die tussenuren oefenen je je twin solo's?.
Nog niet. Deze week nog even verslag afquote:
Jahoor! Heb de studie niet voor niks gekozen!quote:Op maandag 12 november 2007 09:31 schreef Witchfynder het volgende:
Lijkt me een hoop lol daar op school, geloof ik..
Als het leuk is geeft dat niet. Zit liever 8 uur op school wat leuk is, dan 4 uur waar het vreeeeselijk is.quote:Op maandag 12 november 2007 09:32 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jahoor! Heb de studie niet voor niks gekozen!
Enige nadeel is dat je enorm lange dagen maakt. Nu van half 11 tot half 7.
Morgen van 9 tot half 6, woensdag zelfs tot 9 uur... Achja, je moet er iets voor over hebben...
Muzikant natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het leuk is geeft dat niet. Zit liever 8 uur op school wat leuk is, dan 4 uur waar het vreeeeselijk is..
Wat word je precies na deze studie? Wat wordt concreet je beroep? *geïnteresseerd*
Muziektherapeutquote:Op maandag 12 november 2007 09:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als het leuk is geeft dat niet. Zit liever 8 uur op school wat leuk is, dan 4 uur waar het vreeeeselijk is..
Wat word je precies na deze studie? Wat wordt concreet je beroep? *geïnteresseerd*
Dat is wel een coole baan lijkt mequote:Op maandag 12 november 2007 09:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
Muziektherapeut
En eigenlijk is dat ook weer heel breed, want het kan in allerlei instellingen. Vaak is het wel intern (in GGZ, TBS kliniek, ziekenhuizen, verzorginstehuizen enz).
Het is vergelijkbaar met psychotherapie, waarbij je praat. Bij muziektherapie is muziek je medium waar je mee praat zeg maar. Je maakt met de client muziek, je doet opdrachten binnen de muziek, en hoe deze erin handelt zegt al veel over hoe die persoon is. En binnen de muziek kan je dus ook weer aanpassingen doen. Bijvoorbeeld iemand die weinig initiatief neemt geef je ruimte voor initiatief nemen... Enz.
Is wel wat voor mijquote:
Uhhuh, lijkt mij ookquote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is wel een coole baan lijkt me![]()
Ohja, die deed ook zoiets toch? Maar dan in Amersfoort?quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Aresdreams het volgende:
zolang je de mogelijk baan van mijn vriendin niet in pikt vind ik het prima dupje
Nee, dat is de vriendin van mijn drummer. Die overigens dezelfde naam draagt als jij. Té toevallig.quote:Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ohja, die deed ook zoiets toch? Maar dan in Amersfoort?
I wish...quote:Op maandag 12 november 2007 09:38 schreef Aresdreams het volgende:
witchy heeft leuk werk waar die zich 8 uren mag vermaken?
Jij zou uit dat orgel vast nog powerchords krijgen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is wel wat voor mij
Verdien in ieder geval meer met de muziek dan dat ik nu doe
Dupje.... je zal er maar mee geboren worden zegquote:Op maandag 12 november 2007 10:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat is de vriendin van mijn drummer. Die overigens dezelfde naam draagt als jij. Té toevallig..
And you know it!!quote:Op maandag 12 november 2007 10:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jou zou uit dat orgel vast nog powerchords krijgen..
quote:Op maandag 12 november 2007 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, je hebt powerchords en powerchords he..
Cool ook alweer een Nijmeegse (ex)gitarist... dat maakt er al 4 in dit topicquote:Op maandag 12 november 2007 10:13 schreef Mert het volgende:
Voor de liefhebbers:
[TK] Ibanez AW85-RLG Akoestische Gitaar
Mijn Ibanez AW85-RLG te koop.
Idd... met of zonder extra octaafquote:Op maandag 12 november 2007 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, je hebt powerchords en powerchords he..
Nice!quote:Op maandag 12 november 2007 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Weer een gig geregeld
Op de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, voor het afscheidsfeestje van de studenten Technische Bedrijfskunde [onze zanger studeerd dat]. Hoe en wat moeten we nog horen, maar dat we mogen komen spelen staat vast![]()
Had niet anders verwachtquote:
Kom je wel naar Nijmegen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |