Whehe....quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Het is geen wiskunde, dus je gaat er van uit dat het makkelijk is? [afbeelding]
van de 9 competenties is dat wel mooi de enige die ik niet heb op het moment!
En die opdracht is véél werk [afbeelding]
Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bedoelt integreren als in taalkunde?
mensen die integreren in nederland [afbeelding] ?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben bijdehand [afbeelding]
quote:
nee, ook niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je bedoelt integreren als in taalkunde?
mensen die integreren in nederland?
O ja, dat heb je weleens verteld!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nu doe ik FSM,
vorig jaar (wat ik moet inhalen dus) MER
Een wonder dat jij je taaltoets hebt gehaald...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, ook niet.
De namen van de competenties slaan als een kut op dirk.
Ik ga even de defenetie van de competentie (zoals wij het moeten) opzoeken,
I'll be back!
En, heb je een diploma MER, of nog bezig?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:52 schreef OA het volgende:
[..]
O ja, dat heb je weleens verteld!.
Ik deed eerst BI, P gehaald en overgestapt naar MER...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
kan ik een klinker kopen?
Taaltoets, wie zegt er iets over een taaltoets?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Een wonder dat jij je taaltoets hebt gehaald...![]()
Competentiesquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef vdvorst het volgende:
Ahh, hier:
Competentie F: Integratief vermogen.
De student kan bij de aanpak van de dagelijkse werkzaamheden binnen de organisatie aantonen dat hij zich rekenschap heeft gegeven van de samenhang tussen economische, organisatorische, ethische, juridische en duurzaamheidsaspecten.
Blikopener of lipje aan het blik?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alleen als je kan integreren en soep uit blik kan eten.![]()
soepquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Alleen als je kan integreren en soep uit blik kan eten.![]()
Klopt, en nu gaan ze ons in het 2e jaar het verschil tussen "competency" en "competent" of wat dan ook uit proberen te leggen. Als je dat nu in het 1e doet weet je al iets meer over het wáárom!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:54 schreef OA het volgende:
[..]
Competenties![]()
Wat een pleurishekel had/heb ik aan dat woord én de hele gang van zaken daaromtrent![]()
Jaja, afgestudeerd in 2005, netjes in 4 jaar!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En, heb je een diploma MER, of nog bezig?
Wij hadden wel een taaltoets, die kreeg iedereen, ongeacht de studie...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:54 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Taaltoets, wie zegt er iets over een taaltoets?
Ik heb de competentie voor NL wel, maar geen taaltoets!
Taaltoets is voor mensen van de PABO ja
quote:
Precies Competentie Nederlands afnemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef OA het volgende:
[..]
Een wonder dat jij je taaltoets hebt gehaald... [afbeelding]
Dus, als jij een blik hebt, en een lepel, maar geen mogelijkheid om het blik open te maken kunquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah , een lepel zou handig zijn![]()
Haha, geweldig!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:54 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk net op tv, briljante cover met dito clip:
http://www.youtube.com/watch?v=TvC6VS4Np4U
Ikke blij!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef OA het volgende:
[..]
Jaja, afgestudeerd in 2005, netjes in 4 jaar!![]()
[..]
Wij hadden wel een taaltoets, die kreeg iedereen, ongeacht de studie...
Hoeveel mensen daarop gefaald zijn voor het behalen van de P....![]()
grof geweldquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dus, als jij een blik hebt, en een lepel, maar geen mogelijkheid om het blik open te maken kun
En dan knoeienquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dus, als jij een blik hebt, en een lepel, maar geen mogelijkheid om het blik open te maken kun
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:59 schreef vdvorst het volgende:
[..]
En dan knoeien [afbeelding]
Geen probleem bij smerige soep, maar wel bij unox soep (voornamelijk tomaten)
Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan moet je de benodigde NL taal kunnen vinden om blikopener + Langdurig lenen + Gebruiken in 1 zin zien te krijgenalsdien nodig " + ik niet goed kunnen praten " of " ikke niet hierre vandaan komen"
als die basis onder de knie heeft en dusdanig een blikopener kan regelen ben je voor mij part geintegreerd![]()
Lijkt lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:40 schreef Pheno het volgende:
Bospaddennnnnstoelensoep
Fijn weekend vriendquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:
fijn weekend vast...![]()
snap er de ballen van, dus zal wel goed zitten
tot laterz
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
Ah, unox heeft het dus fout, het is bospaddenstoel. Cool. Zal ik ze even mailen?
Fijn weekendquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:03 schreef Frutsel het volgende:
fijn weekend vast... [afbeelding]
snap er de ballen van, dus zal wel goed zitten
tot laterz [afbeelding]
Does zequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga ff onder de douche door rennen [afbeelding]
Ik heb hier een blikkopener, dus ik ben geïntegreerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dan moet je de benodigde NL taal kunnen vinden om blikopener + Langdurig lenen + Gebruiken in 1 zin zien te krijgenalsdien nodig " + ik niet goed kunnen praten " of " ikke niet hierre vandaan komen"
als die basis onder de knie heeft en dusdanig een blikopener kan regelen ben je voor mij part geintegreerd![]()
Waarom heb je die competentie dan nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik heb hier een blikkopener, dus ik ben geïntegreerd
Hoe moet ik het weten...quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:07 schreef MPG het volgende:
Tering
Waarom is mijn 18000e post zoeen nutteloze, inhoudsloze kutpost?
Geen idee, ik ga het dinsdag navragen!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom heb je die competentie dan niet? He
?
Kijk 1 post erbovenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten...
Mijn 5000e post zal wel erger zijn geweest, omdat ik toen niet wist dat het mijn 5000e post was [afbeelding]
14.gifquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het dinsdag navragen!!
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:06 schreef MPG het volgende:![]()
![]()
Koffie met vlaai! Dit is mijn 18000e post
![]()
![]()
![]()
je aantal posts zijn toch totaal niet boeiendquote:
Dat zouden ze niet moeten zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
je aantal posts zijn toch totaal niet boeiend [afbeelding]
Niks, maar ik had die smilie nog nooit gebruikt...quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef OA het volgende:
[..]
Niks, maar ik had die smilie nog nooit gebruikt...![]()
Hij bedoelde de prachtige drol uit je kontquote:
Goedquote:
Ja , zelfkennisquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Is dat zo?
Mooi dat je dat weet dan![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |