Daughtry - it's not overquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef fleur22 het volgende:
Heel mooi nummer. Ik weet geen titel, of wie het zingt.
Ken alleen klein stukje refrein.
''It's all over.....
love me, but your are the other one
Its'all overrrrr''
![]()
Ik hoor dit nummer regelmatig op de radio. Maar het ontgaat me steeds van wie het is.
![]()
Al eerder gevraagd in DIT topicquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer van de T-mobile/Orange reclame met die 2 vrouwtjes?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
T-Mobile & Orange inderdaad;
Titel: Guide me home
Componist: Buster Cottam
Speciaal uitgevoerde muziek dus
Camille Saint Seans (Efteling spookhuis) - La Dance Macabrequote:Op zaterdag 17 november 2007 02:36 schreef MOD het volgende:
Voor de gene die domino gekeken hebben.
Er kwam ergens halverwege het begin een klassiek stuk voorbij met veel violen dat erg groots en megalomanisch klonk. Ik ken het van gehoor, maar de naam weet ik echt niet. Iemand een idee?
Groeten.
Dj Quicksilver - Amenoquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:21 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een beetje een vreemd nummer, gaat zo:
Oh menoo,
Meer weet ik niet. Klinkt een beetje kerkelij/k/religieus/vreemd talig. Was vanmorgen nog een remix van op 538 als ik me niet vergis.
Emerson Lake And Palmer - Peter Gunn Theme (het origineel)quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:33 schreef Vuile het volgende:
Hoe heet het liedje uit het begin van deze Blues Brothers trailer ook al weer?
http://nl.youtube.com/watch?v=tjGfnsjdJec
Hani - Baby wants to ride ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef koeii het volgende:
Jaaaaa, eentje in de categorie topomschrijving.
Ik zoek een trancenummertje wat al wat jaartjes oud is. Ik geloof dat er in de titel het woordje baby zit, maar dat weet ik nite helemaal zeker.
Het melodietje in het nummertje is iig steeds hetzelfde, het wordt alleen steeds hoger. Op het eind is het echt naar hoog, dat het gewoon lachwekkend wordt. Het is geen obscuur nummer; een best bekende zelfs.
Opties?
Kijk maar bij de reacties, staan alle tracks die voorbij komen, een van de laatsten is 'mquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:26 schreef Gertdh het volgende:
Ik heb een vraag,
Ik en mijn vrienden -voornamelijk rockers, zoals ik-
kunnen ons doodlachen om gabbers...
en we lachen ons vaak kapot om dit filmpje
http://youtube.com/watch?v=j92nddB5aew
maar op 00:34 zegt iet iets van ''warrior sound'' blabla
en dit is een stuk uit een rage against the machine nummer, is mij verteld
nou lusiter ik dit erg veel, maar ik kom er niet op welk nummer het is![]()
Kunnen jullie me helpen?
dit nummer wordt toch in een reclame gebruiktquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel en zanger van een heel bekend (volgens mij oud) liedje. Het gaat eerst de hele tijd: I ain't got no ... enz enz., en de 2e helft zingt hij: I got my hands, got my blood enz., enz.
Wie weet dit? Het is een hartstikke bekend liedje.
Alvast bedankt!
Nina simone - Ain't got noquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:47 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar de titel en zanger van een heel bekend (volgens mij oud) liedje. Het gaat eerst de hele tijd: I ain't got no ... enz enz., en de 2e helft zingt hij: I got my hands, got my blood enz., enz.
Wie weet dit? Het is een hartstikke bekend liedje.
Alvast bedankt!
Dat dacht ik ook ,tot ik het even opzochtquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Brown-Eyed_Girl het volgende:
[..]
Dank je! Kon er echt niet op komen.
Dacht trouwens dat het liedje door een man gezongen werd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |