quote:Op de site van Topnotch
Staat linke een player. Daar kun je Kiddo Cee-Wil ik hier welw eg luisteren.
Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
quote:http://video.google.nl/videoplay?docid=-2437097809959055542&q=bf2+sniper&total=1662&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2
wie weet welk nummer dit is? ik kan geen reet van de tekst verstaan omdat het geluid op m'n laptop slecht is.
Thanks!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:22 schreef DjRelph het volgende:
[..]
Het trance nummer:
the dentist - scream
klassieke stuk:
nog op te zoeken![]()
Rihanna - Umbrella?quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nope.
Ik heb inmiddels meer info van de text: Het begint erg langzaam met elaa, elaa, elaa, eh eh eh. En dan zegt ze: after we leave, eh. Yours is bleed, eh. After victiorious, eeh.
En dan weet ik m al niet meer..
Rafael Frost & The Scumfrog - Run To You (The Scumfrog Remix)quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik ben ook op zoek naar een nieuw nummer, hij wordt gebruikt bij reclames voor TMF radio. En volgens mij zit er een sample van Sting & the Police in. Wel house is het.
Heb even gezocht in google, en gevonden. Heerlijke plaat. Dankjewel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rafael Frost & The Scumfrog - Run To You (The Scumfrog Remix)
Ik ken de plaat, en ik heb hem ook wel, maar ik kan er nu even niet op komen! Heel irritant.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef TAR het volgende:
Ik zoek een trance nummer, heb het op mijn mobiel opgenomen tijdens een feestje en op youtube gezet:
http://www.youtube.com/watch?v=X0QVbS0nhXc
wie kan me helpen?
Uit de OP:quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef Trusten het volgende:
Hoi,
Voor mijn vriend ben ik op zoek naar "Auf Engel schiesst man nicht" van Kreis. Kan iemand mij daar aan helpen?
quote:#Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Robyn ft. Kleerup - With every heartbeatquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:08 schreef Tash het volgende:
ik zoek ook een liedje van tv,
in de clip looopt een vrouwtje rond met een blonde boblijn en ze loopt in een soort decor van blokjes die op en afstapelen. volgens mij uit de UK. help help ik vond het liedje hartstikke leuk, maar toen ik wachtte tot het einde dat de naam van de artiest en het nummer tevoorschijn zouden komen, gebuerde dat niet grrr kut tmf ( daarom kijk ik dus zelden tv)
xx tash
Jethro Tull zou goed kunnen, maar misschien Focus - House Of The King?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef zwareshag het volgende:
Minstens tien jaar geleden hoorde ik op de radio voor het laatst een bepaald nummer en zo lang zoek ik hem ook al. M'n omschrijving is vaag maar ik probeer het toch..
Wat ik me ervan kan herinneren speelt in het nummer een (dwars?)fluit een grote rol. Ik meen me te kunnen herinneren dat de fluit op en neer gaat qua toonhoogte met het nodige tempo, het is een enorm bruisend nummer. Het moet bijna wel iets zijn uit eind jaren 60 of jaren 70. Kan me niet herinneren dat er in het nummer gezongen wordt maar het zou zomaar kunnen.
Wellicht iets van Jethro Tull, heb het namelijk dus gewoon op de radio gehoord, maar dat weet ik verder niet.
Enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |