abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54475982

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Handige links:*

www.midomi.com/
    www.musipedia.org/whistle.0.html?&L=0
    www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
    www.megamediamagazine.nl/mvtr.php
    www.adformatie.nl/campagnes/
    http://www.muzieknu.nl/category/muziek-in-reclame/ (Nieuw!)

*Met dank aan Baggeruser, Deetch & Noodly

Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
  • Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar Berkery

[ Bericht 1% gewijzigd door Karrel_Laaglawaai op 09-11-2007 11:26:16 ]
  • Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
    pi_54476000
    quote:
    Op de site van Topnotch
    Staat linke een player. Daar kun je Kiddo Cee-Wil ik hier welw eg luisteren.
    Daarin wordt een nederlands liedje gesampeld. Weet iemand welk liedje het is?
    Volgens mij iets van Circus Kusters, maar ik weet het niet precies...
    quote:
    http://video.google.nl/videoplay?docid=-2437097809959055542&q=bf2+sniper&total=1662&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=2

wie weet welk nummer dit is? ik kan geen reet van de tekst verstaan omdat het geluid op m'n laptop slecht is.
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    pi_54477494
    Sticky?
    Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
    pi_54477868
    Die google video is Beck - E-Pro.
    Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
    http://http://llbinc.bandcamp.com/
      vrijdag 9 november 2007 @ 12:44:22 #5
    137122 RobDrop
    It's the Gasman!
    pi_54479363
    TeeVeePee
    -Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
    -Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:03:23 #6
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54479821
    TVP
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:46:57 #7
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54480958
    tvp
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:56:49 #8
    126737 Electro-Worm
    Say what 1 more time I dare u!
    pi_54481210
    tvp
    I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
      vrijdag 9 november 2007 @ 14:20:06 #9
    11502 nipeng
    The last ride is free
      vrijdag 9 november 2007 @ 16:29:56 #10
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_54484809
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 11:22 schreef DjRelph het volgende:

[..]

Het trance nummer:
    the dentist - scream

klassieke stuk:
    nog op te zoeken
    Thanks!
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
      vrijdag 9 november 2007 @ 16:31:21 #11
    110933 F4T4L_3RR0R
    R.I.P. webicon ;(
    pi_54484858
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 07:45 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

Nope.

Ik heb inmiddels meer info van de text: Het begint erg langzaam met elaa, elaa, elaa, eh eh eh. En dan zegt ze: after we leave, eh. Yours is bleed, eh. After victiorious, eeh.

En dan weet ik m al niet meer..
    Rihanna - Umbrella?
    Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
    pi_54485371
    Ik zoek een redelijk nieuw nummer maar waar ik de artiest en titel nog niet van gehoord hebt.

Het is een vrij snel electronisch melodietje wat je op de achtergrond steeds hoort en een grietje die het zingt. Ik heb alleen geen tekst onthouden ....
    Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
    pi_54485455
    ik ben ook op zoek naar een nieuw nummer, hij wordt gebruikt bij reclames voor TMF radio. En volgens mij zit er een sample van Sting & the Police in. Wel house is het.

Is dus een sample van Bryan Adams.

[ Bericht 13% gewijzigd door RoOoYtJuH op 09-11-2007 18:54:14 ]
    Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
      vrijdag 9 november 2007 @ 18:06:16 #14
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54487017
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 17:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
    ik ben ook op zoek naar een nieuw nummer, hij wordt gebruikt bij reclames voor TMF radio. En volgens mij zit er een sample van Sting & the Police in. Wel house is het.
    Rafael Frost & The Scumfrog - Run To You (The Scumfrog Remix)
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54487620
    Ik zoek een trance nummer, heb het op mijn mobiel opgenomen tijdens een feestje en op youtube gezet:
    http://www.youtube.com/watch?v=X0QVbS0nhXc
    wie kan me helpen?
    pi_54487732
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Rafael Frost & The Scumfrog - Run To You (The Scumfrog Remix)
    Heb even gezocht in google, en gevonden. Heerlijke plaat. Dankjewel.
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef TAR het volgende:
    Ik zoek een trance nummer, heb het op mijn mobiel opgenomen tijdens een feestje en op youtube gezet:
    http://www.youtube.com/watch?v=X0QVbS0nhXc
    wie kan me helpen?
    Ik ken de plaat, en ik heb hem ook wel, maar ik kan er nu even niet op komen! Heel irritant.

Zal nog even verder zoeken.

[ Bericht 32% gewijzigd door RoOoYtJuH op 09-11-2007 19:11:48 ]
    Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
    pi_54488867
    Hoi,

Voor mijn vriend ben ik op zoek naar "Auf Engel schiesst man nicht" van Kreis. Kan iemand mij daar aan helpen?
      vrijdag 9 november 2007 @ 19:31:15 #18
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54489169
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 19:19 schreef Trusten het volgende:
    Hoi,

Voor mijn vriend ben ik op zoek naar "Auf Engel schiesst man nicht" van Kreis. Kan iemand mij daar aan helpen?
    Uit de OP:
    quote:
    #Waar is dit topic niet voor bedoeld?

# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
    # 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    # Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54489241
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Uit de OP:
    [..]
    Oke niet gezien...verwijder maar
      vrijdag 9 november 2007 @ 20:08:54 #20
    191863 Tash
    dont touch what you cant tame
    pi_54490036
    ik zoek ook een liedje van tv,

in de clip looopt een vrouwtje rond met een blonde boblijn en ze loopt in een soort decor van blokjes die op en afstapelen. volgens mij uit de UK. help help ik vond het liedje hartstikke leuk, maar toen ik wachtte tot het einde dat de naam van de artiest en het nummer tevoorschijn zouden komen, gebuerde dat niet grrr kut tmf ( daarom kijk ik dus zelden tv)
    xx tash
    godzijdank ben ik atheist!!
      vrijdag 9 november 2007 @ 20:21:55 #21
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54490408
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 20:08 schreef Tash het volgende:
    ik zoek ook een liedje van tv,

in de clip looopt een vrouwtje rond met een blonde boblijn en ze loopt in een soort decor van blokjes die op en afstapelen. volgens mij uit de UK. help help ik vond het liedje hartstikke leuk, maar toen ik wachtte tot het einde dat de naam van de artiest en het nummer tevoorschijn zouden komen, gebuerde dat niet grrr kut tmf ( daarom kijk ik dus zelden tv)
    xx tash
    Robyn ft. Kleerup - With every heartbeat
    zie ook mijn usericon
      vrijdag 9 november 2007 @ 20:42:24 #22
    103822 zwareshag
    geelgeblakerde velden
    pi_54490944
    Minstens tien jaar geleden hoorde ik op de radio voor het laatst een bepaald nummer en zo lang zoek ik hem ook al. M'n omschrijving is vaag maar ik probeer het toch..

Wat ik me ervan kan herinneren speelt in het nummer een (dwars?)fluit een grote rol. Ik meen me te kunnen herinneren dat de fluit op en neer gaat qua toonhoogte met het nodige tempo, het is een enorm bruisend nummer. Het moet bijna wel iets zijn uit eind jaren 60 of jaren 70. Kan me niet herinneren dat er in het nummer gezongen wordt maar het zou zomaar kunnen.

Wellicht iets van Jethro Tull, heb het namelijk dus gewoon op de radio gehoord, maar dat weet ik verder niet.

Enig idee?
    pi_54491070
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 20:42 schreef zwareshag het volgende:
    Minstens tien jaar geleden hoorde ik op de radio voor het laatst een bepaald nummer en zo lang zoek ik hem ook al. M'n omschrijving is vaag maar ik probeer het toch..

Wat ik me ervan kan herinneren speelt in het nummer een (dwars?)fluit een grote rol. Ik meen me te kunnen herinneren dat de fluit op en neer gaat qua toonhoogte met het nodige tempo, het is een enorm bruisend nummer. Het moet bijna wel iets zijn uit eind jaren 60 of jaren 70. Kan me niet herinneren dat er in het nummer gezongen wordt maar het zou zomaar kunnen.

Wellicht iets van Jethro Tull, heb het namelijk dus gewoon op de radio gehoord, maar dat weet ik verder niet.

Enig idee?
    Jethro Tull zou goed kunnen, maar misschien Focus - House Of The King?
      vrijdag 9 november 2007 @ 20:49:47 #24
    103822 zwareshag
    geelgeblakerde velden
    pi_54491130
    House Of The King ken ik wel, maar mijn nummer was bruisender, alsof een of andere neuroot fluit zat te spelen zeg maar.
      vrijdag 9 november 2007 @ 20:50:40 #25
    103822 zwareshag
    geelgeblakerde velden
    pi_54491151
    Niet dat Thijs Van Leer niet neurotisch kon doen .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')