hoo Hoo, justitie leest mee hier hé .. Gebruik andere termen .. Zo vanquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders krijgen we Columbine achtige taferelen hier. Grrrrr.![]()
Thanks iedereen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 schreven Dalamar en de andere Breda-topicbezoekers het volgende:
JD, gefeliciteerd (J)dude![]()
KANKERKACHEL!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef snarfbreda het volgende:
Gefeliciteerd JD.
Fijn weekend allen!
[afbeelding]
Iemand met zoeen icon moet wel een thc gebruiker zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:41 schreef BossFight het volgende:
50 MINUTEN NOG!!!!!!!!!!! OHHHHHHHHHH COMMMME ONNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!
Ik wil weekend verdomme, er komen allemaal mensen naar mij toe straks met bier enzo, en andere soorten vergif en dan gaan we heul goaf spelletjes spelen en zuipen en dan vanavond naar de stad en woohoo gezellig enzo en AHHHHHWWW SCHIET OPPPPPPPPPPPPP!
Dude, don't mess with TEH GUYBRUSH!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:46 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Iemand met zoeen icon moet wel een thc gebruiker zijn.![]()
ik repareer .. Hij repareertquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:53 schreef snarfbreda het volgende:
Ow en ik zoek een electronica hobbyist die opgeblazen receivers repareerd(t)(dt).....![]()
Das mooi, wanneer heb je tijd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:17 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
ik repareer .. Hij repareert
de hobbyist = hij dus, de hobbyist repareert ..
geen dank ..
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:49 schreef bassieVL het volgende:
Feli Jd. Dat je nog veel bier mag drinken.
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:02 schreef Asics het volgende:
hangover JD?
Post in BoF topic..altijd gezellig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef BossFight het volgende:
Zucht,
Kom net een collega tegen en wat zegt deze beste man:"Goeiemoggel!"
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die deze reclame, en het zogenaamde "KOM WE GAAN GRAPPIG DOEN EN DE REST VAN HET JAAR HETZELFDE ZEGGEN 'S OCHTENDS HAHAHAHAHAHA!" niet kan waarderen. Het is echt te lame voor woorden.
En ik ben er net ook achter gekomen waarom ik praktisch nooit in GAM post. Je kan er geen normale objectieve discussie voeren, stelletje fanboy's bij elkaar daar. Meeste topics eindigen na 3 posts in: NEE XBOX, NEE PLAYSTATION, NEE WII, NEE PC. Stelletje fucking kleuters.
Tot zover mijn frustratie van deze ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |