yes, alweer sinds half 8 hedenmorgen ..quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Weer op het werk hm?
zo, anders ik wel.. ik hoef dan pas om half 10 hier te zijn..quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben blij dat ik morgen weer kan uitslapen.
Kom maar hoer, iek roggel het wiel ..quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:08 schreef Swiffer het volgende:
Kom net van t ziekenhuis vandaan..
damn..
lekker hoor, ik heb een infectie, en een vergrote milt, maar ze weten nog niet waardoor!! bummer...
Wie loopt er mank dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:06 schreef Ritchie het volgende:
Lijkt wel een aflevering van House..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:10 schreef Swiffer het volgende:
Tsjakan het niet helpen. Voel me wel klote nu.
Als hij een stok met vlammetjes heeft, hij zeer arrogant is en verslaafd is aan vidocine lijkt hij sprekendquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nou, laatste keer dat ik Frans zag lopen had ie toch echt krukken nodig..
in een machine ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:29 schreef Kuukske het volgende:
Maar mechanisch?
Altijd hequote:
Leeft die gast nog? Waarom is ie nooit meer op Fok?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:25 schreef Clauw het volgende:
[..]
Altijd he [afbeelding]
Vandaag met Frats gereisd, we waren even bang dat we veel vertraging zouden oplopen, maar het viel mee. ( Tussen R'dam en Dordrecht was daarnet geen treinverkeer mogelijk [afbeelding] )
Hij is druk bezig met stage, Media Markt en Henrieke!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Leeft die gast nog? Waarom is ie nooit meer op Fok?
Heb je nog een spoedje?quote:Op woensdag 14 november 2007 07:47 schreef DutchieBre het volgende:
Goeiemoggel !!
I (L) die topics!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:28 schreef jpjedi het volgende:
Deze topics heb ik altijd zo`n hekel aan Het enige echte Kots-hier-op-Carnaval-Topic
Wat ik er van ken via familie zou het in Limburg meer de Duitse stijl kennen met lange tafels. Brabants carnaval lijkt me in ieder geval redelijk verschillend van Limburgs carnaval.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef bassieVL het volgende:
De beleving in Limburg is nog eens heel anders volgens mij.
Je hebt inderdaad wel wat meer van die "zittingen". Maar op straat gebeurt ook een boel.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat ik er van ken via familie zou het in Limburg meer de Duitse stijl kennen met lange tafels. Brabants carnaval lijkt me in ieder geval redelijk verschillend van Limburgs carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |