Hier nog even de link. Met halverwege de eerste pagina ook nog een eervolle vermelding voor Cynixquote:Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oké K_I_M, ik denk dat ik wel weet geen flauw idee heb over wie het gaat.
Overigens heeft Cynix tegenwoordig een heul mooie bank!! Maar die groene was wel heel erg fout ja
Laat je niks wijsmaken, dit is d'r 'ik doe net of ik een braaf en net meisje ben' facade.quote:
Ooooh die!!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier nog even de link. Met halverwege de eerste pagina ook nog een eervolle vermelding voor Cynix.
En dit is dan de 'whaaaaaaaaaa-hyper-hyper-hyper-hyper-probeer-me-maar-te-stoppen' blik. Die ligt dichter bij de waarheid, trouwens.quote:
Mmmmm... Misschien komt het wel van dat je iets nu juist _niet_ eet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooh die!!
Sja, nooit wat aangevonden, altijd een beetje een dwarserik geweest volgens mij.
Whehehe, de bank van Cynix kom inderdaad ook nog ter sprake. Lachen!!!
Kun je van teveel tomaat eten huiduitslag krijgen?? Ik ben aan het dieeten en eet de hele dag niets anders dan wortel, tomaat en komkommer, en 's-avonds gewoon warm eten maar dan een halve portie. Nu heb ik op mijn armen allemaal rode bultjes
En YPPY, wat een heerlijk kindje is Anna!! Ze ziet er erg blij uit. Mooie haartjes!!!
Heel frappant, want dat suggereerde mijn zoon ook al. Hij zei dat ik mijn dagelijkse wijntje niet moest laten staanquote:Op woensdag 14 november 2007 16:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmmm... Misschien komt het wel van dat je iets nu juist _niet_ eet?
Is het je bedoeling om in raadsels te spreken?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:04 schreef HeatWave het volgende:
Altijd leuk, fijn met de Russische naar Machinehead/Trivium/Dragonforce.
eeeehmmm, nee, de zin is redelijk duidelijk lijkt me zo.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het je bedoeling om in raadsels te spreken?
Ik noem jou toch ook niet "die hollander"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
eeeehmmm, nee, de zin is redelijk duidelijk lijkt me zo.
Ik heb net 1 kaartje voor dat concert gekregen van "de russische".
Nee, meestal "die eikel"quote:Op woensdag 14 november 2007 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik noem jou toch ook niet "die hollander"
Gewoon blijven drinken dus!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heel frappant, want dat suggereerde mijn zoon ook al. Hij zei dat ik mijn dagelijkse wijntje niet moest laten staan
Heb je haast ouwe ?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:35 schreef Armageddon het volgende:
Wij hebben besloten dat we ook een kind gaan produceren. Ik waarschuw u echter allen. Dit zal het knapste kind op aarde worden.
Oh datquote:Op donderdag 15 november 2007 08:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Begin niet meteen vandaag. Gewoon dat we het doen.
28 ? Is dat oud ?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Zeg jullie zijn allemaal oud he (oud als in leeftijd, niet oud als in ik heb wat op het subforum te zoeken), hoe bevalt dat?
Bevalt mij prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:51 schreef Vork het volgende:
Zeg jullie zijn allemaal oud he (oud als in leeftijd, niet oud als in ik heb wat op het subforum te zoeken), hoe bevalt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |