quote:Op woensdag 14 november 2007 10:45 schreef k_i_m het volgende:
leeglopen, stolsels en kraamverbanden
Wat J. zegt.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
Haha. Ik ben zo blij dat ik een vent ben he..
Dankquote:Op woensdag 14 november 2007 10:54 schreef Havoc het volgende:
Mogguh! En van harte K. en Sil.
Same here! Alleen kon het bij ons gelukkig nog gedaan worden met een uitwendige echo-probe.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef GI het volgende:
Er is verdomde weinig om stoer over te zijn.
Je staat in zo'n echo kamer terwijl de gynecoloog met een inwendig echo apparaat in je vrouw staat te porren. Je kan dan wel stoer blijven en doen alsof het je niets doet, maar als je dan dat kleine ding daar op die monitor ziet zitten en dat je het hartje ZIET kloppen, dan doe je niet stoer, dan ben je stil en dan geef je een glimlach.
Als er vervolgens een richtmicrofoon in dat apparaat blijkt te zitten, en die wordt op het hartje gericht, dan doe je niet stoer, dan ben je opeens een ontzettend groot mietje dat met een traan in je oog "Jeetje" zegt en verder heel erg je best moet doen om het niet op een huilen te zetten.
Ik snap nu pas een klein beetje hoe ontzettend mooi het allemaal is, hoe ontzettend fijn en onbeschrijvelijk fanastisch een klein kindje van jezelf is.
LOLz..quote:Op woensdag 14 november 2007 10:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag dat ook aan mijn wederhelft. Toen we wegliepen uit het ziekenhuis na de 20 weken echo (en we wisten dat het een meisje zou worden) keek ik opzij en zag ik dat hij met een meer dan grote glimlach naast me liep. Helemaal trots was ie.
Tja.. Ben er bang voor, dat ze mij binnen no time om haar kleine vingertje weet te winden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef Jarno het volgende:
Anna roept de hele dag "PAPAPAPAPAPAPAP. PAPAPAPA. PAPAPAPAPAPAPAPAPA. PAPAP. PAPAPAPAPAPA!".
.
It *will* happen.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Ben er bang voor, dat ze mij binnen no time om haar kleine vingertje weet te winden.
Hier gaat het net wat andersquote:Op woensdag 14 november 2007 11:02 schreef Jarno het volgende:
Anna roept de hele dag "PAPAPAPAPAPAPAP. PAPAPAPA. PAPAPAPAPAPAPAPAPA. PAPAP. PAPAPAPAPAPA!".
.
Is dit een steek onder water die ik niet snap?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
Je kan ook patsen met foto's van vroeger. Bij voorkeur met een gedateerde bank erop.
Ik denk dat ze het over mijn kids heeftquote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dit een steek onder water die ik niet snap?
ik ga niet dood, da's pas bij pijn in je rechter zijquote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef Jarno het volgende:
Maar als je dood gaat enzo, niet boos op ons worden he!
En toch voel ik me aangesproken.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het over mijn kids heeft
Ik heb niet echt foto's van vroeger online staan, laat staan met een foute bank erop. Die ik overigens nooit gehad heb, een foute bank.
dat groene V&A debaclequote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef Jarno het volgende:
Cynix had toch ook een foute bank oid?
Ooooooohja. Dįt was tof.quote:
Lijkt me een strak plan. Wil wel graag zien hoe Anna gegroeid isquote:Op woensdag 14 november 2007 11:36 schreef Jarno het volgende:
Ja kut, nu wil ik ook patsen-met-dochter maar ik heb alleen maar hele brakke phonecampics bij me. Zal vanavond wel even wat nieuws online zetten.
Hier nog even de link. Met halverwege de eerste pagina ook nog een eervolle vermelding voor Cynixquote:Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Oké K_I_M, ik denk dat ik wel weet geen flauw idee heb over wie het gaat.
Overigens heeft Cynix tegenwoordig een heul mooie bank!! Maar die groene was wel heel erg fout ja
Laat je niks wijsmaken, dit is d'r 'ik doe net of ik een braaf en net meisje ben' facade.quote:
Ooooh die!!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hier nog even de link. Met halverwege de eerste pagina ook nog een eervolle vermelding voor Cynix.
En dit is dan de 'whaaaaaaaaaa-hyper-hyper-hyper-hyper-probeer-me-maar-te-stoppen' blik. Die ligt dichter bij de waarheid, trouwens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |