Joepiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Afgezaagd maar waar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Afgezaagd maar waar:
[ afbeelding ]
Dit jaar blijft de sint langer in de etalage las ikquote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef koei het volgende:
Die Amerikanisering overal... Eerst nog Sinterklaas, pas als die weer op de boot naar Spanje zit is het tijd voor kerst.
De Sint ruleert de pan uit!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:59 schreef RaymanNL het volgende:
Nu al kerst? De Sint moet nog aankomen
Neen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]
De Sint ruleert de pan uit!!
Ik pleit voor een andere TT!!!!
Jij staat er al opquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:19 schreef mordradead het volgende:
Heeft iedereen de verlanglijstjes al ingestuurd?
Nee, ik ben diegene die altijd de koekjes opeet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:32 schreef peristilius het volgende:
De kerstman eet alleen maar je koekjes op, bastard!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef disjfa het volgende:
Psst. Sinterklaas en de kerstman bestaan bijde niet
Oh, dan is het goed, jij moet er nog van groeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben diegene die altijd de koekjes opeet.
![]()
Koekjes zorgen er niet voor dat borsten groter wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed, jij moet er nog van groeien.
Echt wel, borsten zijn ook voornamelijk vet hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Koekjes zorgen er niet voor dat borsten groter worden
Ook het randje Edgar!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:35 schreef mordradead het volgende:
Valt er hier ook nog wat te zuipen juffrouw jannie?
wooptie fucking doo...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:57 schreef RaymanNL het volgende:
De TV-sint komt dit jaar in Kampen aan
Verander die TT nou maar...quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
Mag alleen met toestemming van Sharkdoggie
Fok is nooit een democratie geweest en zal het onder mijn dictatuur nooit worden ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:06 schreef Roi het volgende:
GAM is verandert.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fok is nooit een democratie geweest en zal het onder mijn dictatuur nooit worden ook.![]()
valt meequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:06 schreef Roi het volgende:
GAM is verandert.
en tietenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef mordradead het volgende:
Nee, sinterklaas wil bier!
pfffquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
Mag alleen met toestemming van Sharkdoggie
quote:
Neen.quote:
quote:
Luister jij echt alleen maar foute muziek?quote:Op zondag 11 november 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe muziek ontdekt:
Scott McKenzie - San Francisco -- Wat een ONGELOFELIJK nummer.![]()
Autograph - Turn Up The Radio -- Bizar dat ik dit liedje heb gemist omdat dit in GTA Vice City ook speelt op de radio en Vice City heb ik uitgespeeld.
Talk Talk - Life's What You Make it --
The Mamas & The Papas - Monday Monday --
Neverwinter Nights? Alhoewel ik een pesthekel heb aan die D&D rules.quote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef peristilius het volgende:
Weet iemand nog een leuke redelijk oude actie\adventure\rpg game voor de PC?
Dan wil ik even weten wat jij goed muziek vindt, gozer.quote:Op zondag 11 november 2007 22:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Luister jij echt alleen maar foute muziek?
Eenschquote:Op maandag 12 november 2007 12:14 schreef mordradead het volgende:
Overigens heb ik hier de beste muzieksmaak.
Best veel, reggae, hip-hop, acid, techno, lounge, jazz, soul, funk, drum n bass, trip-hop en zo af en toe een beetje rock. En dan heb je binnen elk genre ook nog het onderscheid goed en slecht, maar al die soft rock vind ik gewoon fout (alleen hold the line van Toto is okeequote:Op maandag 12 november 2007 09:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan wil ik even weten wat jij goed muziek vindt, gozer.
quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef peristilius het volgende:
reggae, hip-hop, acid, techno, trip-hop
Heiden!quote:Op maandag 12 november 2007 12:39 schreef peristilius het volgende:
een beetje rock
Jongen, het maakt niet uit dat je die muziek niet kent, hoef je je niet voor te schamen. Al moet je reggae wel kennen, en ben wel een beetje verbaasd dat je daarom lacht.quote:
Tja, wat zal ik zeggen, rock heeft gewoon niet echt die goede vibe. Geen pakkend ritme en vind de instrumenten vaak ook niet al te prettig (tenzij je bijvoorbeeld een jimmy hendrix de gitaar laat bespelen).quote:[..]
Heiden!
Hoi!quote:
Dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef peristilius het volgende:
Tja, wat zal ik zeggen, rock heeft gewoon niet echt die goede vibe. Geen pakkend ritme en vind de instrumenten vaak ook niet al te prettig (tenzij je bijvoorbeeld een jimmy hendrix de gitaar laat bespelen).
Be Sure to wear some flooowers in your hear!quote:Op zondag 11 november 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe muziek ontdekt:
Scott McKenzie - San Francisco -- Wat een ONGELOFELIJK nummer.![]()
Autograph - Turn Up The Radio -- Bizar dat ik dit liedje heb gemist omdat dit in GTA Vice City ook speelt op de radio en Vice City heb ik uitgespeeld.
Talk Talk - Life's What You Make it --
The Mamas & The Papas - Monday Monday --
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:56 schreef peristilius het volgende:
Heb vannacht vet vage dromen gehad, volgens mij was ik in de ene droom Goku uit DBZ.
Âllo Âllo meissie.quote:
Ik had gisteren juist helemaal geen verdovende middelen gebruikt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:16 schreef Poit het volgende:
[..]
NiceToch maar wat minder verdovende middelen gebruiken?
Met mij ook alles oke. Van het weekend helaas ziek geweest, maar vriendlief heeft goed voor me gezorgd en nu ben ik enigzins weer opgeknapt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:24 schreef Poit het volgende:
Ja, alles prima hier.. Niet zo'n zin om te werken vandaag.. maar dat had je al gezien. M'n weekend was prima, lekker uit eten geweest zondag, met vriendinlief natuurlijk.
Met u ook alles goed?
Hmm, da's altijd vervelend. Ziek zijn in het weekend (of je nu een maand vrij bent of nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Met mij ook alles oke. Van het weekend helaas ziek geweest, maar vriendlief heeft goed voor me gezorgd en nu ben ik enigzins weer opgeknapt.
Ja, is ook rot. Je kan helemaal geen dingen ondernemen o.i.d. Maar een weekend lang verwend worden, lekker warm in bed liggen en rusten deed me ook wel goed hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, da's altijd vervelend. Ziek zijn in het weekend (of je nu een maand vrij bent of niet)
Ja, klinkt ook wel verdomde lekker.. Denk dat ik dat ook maar ga doen dit weekendquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, is ook rot. Je kan helemaal geen dingen ondernemen o.i.d. Maar een weekend lang verwend worden, lekker warm in bed liggen en rusten deed me ook wel goed hoor.
In mijn geval was het zo dat vriendlief veel aan het gamen was en ik de grootste lol had om het robotje genaamd Clank in Ratchet & Clank maar dat ben ik weer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, klinkt ook wel verdomde lekker.. Denk dat ik dat ook maar ga doen dit weekend
Beetje gamen tussendoor als vriendinlief er niet is om lekker tegen me aan te kruipen![]()
Was ik maar zo kick....quote:
ik heb een mariotje in mekaar geknutseld, verder nog niet...quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:05 schreef BONG4002 het volgende:
Iemand al intensief begonnen met het Mii-wedstrijdkanaal?
Ik ook, maar alleen verzonden in de wedstrijd module, wel heb ik al mijn zelfgemaakte Mii's geupload gisteravond, zitten wel een paar grappige bijquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb een mariotje in mekaar geknutseld, verder nog niet...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben nu aan het koken dus ik hoop dat ik niet nu in slaap val.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Poit het volgende:
Noouououoououuuuu... Ik vind Rocky Balboa zwaar stierenballen zuigen.
Maar ben wel heel nieuwsgierig naar Rambo.. Stiekem dan he
Jaaa, ok, als je het in dat perspectief ziet dan wel ja.. Maar ik blijf vinden dat "de boodschap" afschuwelijk door je strot geduwd wordt..quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
meinst du das? Zeker na het zeer zeer ZEER zwakke Rocky 5, was Rocky Balboa wel een goede afsluiter...
Gebruik dan handschoenen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
GVD me vingers vriezen er afKut koud weer
![]()
Binnen
Die dingen kosten geld, en dat moet mijn sinterklaas cadeautje worden.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 01:53 schreef peristilius het volgende:
En ik wil geld voor assassins creed en mass effectMario Galaxy, Uncharted.
Mass Effect wordt GOTY, die mag je niet doorstrepen.quote:
Volhouden...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mass Effect wordt GOTY, die mag je niet doorstrepen.
Ik geloof best dat het een hele leuke platform game is, maar zie er toch niet zoveel in. Geef wel een keer een uitgebreidere mening als ik het gespeeld heb.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volhouden...
Mario is GOTY... PUNT!
Die heerlijke goedemorgenwens blijft menig GAM SC bezoeker zijn hart verwarmenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:56 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
* Sharkdoggie slaat arm om Inge heen, kroelt in d'r haar en zegt:quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef Laniboekje het volgende:
Blijkbaar niet bij Sharkdoggie, want die noemt mij apart.
Je hebt me gekwetst.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bovenstaande geldt natuurlijk ook voor Chanty, Bernie, GD, Modra, Roi en Poit.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef mordradead het volgende:
Ik wel, want ik ben jarig en heb bier voor jullie gekocht.
Wie is Inge?! Wie is godverdomme Inge?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie slaat arm om Inge heen, kroelt in d'r haar en zegt:
Je neemt een haast voor menig vrouw onbereikbaar, meer dan bijzonder, plekje in mijn hart. Jou met de rest van GAM opnoemen doet mijn liefde voor jou afbreuk.
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef mordradead het volgende:
Ik wel, want ik ben jarig en heb bier voor jullie gekocht.
idd, ik neem me telefoon mee en we gaan bellen. En dan gaan we proosten aan de telefoon. Want je wordt maar één keer uhhh 20 toch?quote:
Dat klopt, want het is maar een keer per jaar 16 November of 17 November of 18 dus al die dagen moeten gevierd worden!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, ik neem me telefoon mee en we gaan bellen. En dan gaan we proosten aan de telefoon. Want je wordt maar één keer uhhh 20 toch?
idd douwe! Dat heb jij wel goed!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat klopt, want het is maar een keer per jaar 16 November of 17 November of 18 dus al die dagen moeten gevierd worden!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef Poit het volgende:
pannenkoeken eten met sambal en pindakaas
Zit in de oplader. Maar de reclame is wel geil dus het moet wel goed zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef Ruzbeh het volgende:
En werkt het goed? Ik zit er ook over na te denken om een scheerapparaat te kopen.
Heb ik vorige week op I Love Techno gezien, is wel okee ja.quote:Op zondag 18 november 2007 17:28 schreef mordradead het volgende:
Je zou Goose eens life moeten zien...ik zweette me dood, maar dat kwam ook gedeeltelijk door het pils
Hoezo, doen mensen het vaak naar je maar vraag je je nog altijd af waarom?quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat betekent dat ene gebaar nou. Dat je met je hand een vuist maakt maar de duim en wijsvinger uitgestrekt hebt en dat je dan met de palm naar voren het rechts boven of links boven je gezicht houdt.
Meest geweldige quote uit de film Dodgeball:quote:Op zondag 18 november 2007 18:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoezo, doen mensen het vaak naar je maar vraag je je nog altijd af waarom?
Oeh, en m'n weekend was top, zo zwartboek kijken en lekker slapen.quote:L for love!
Ik geloof je wel hoor, maar ik heb ervaring met boterhammen met pindakaas en sambal, dan is de stap naar een pannenkoek snel gemaakt!quote:Op zondag 18 november 2007 21:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Meest geweldige quote uit de film Dodgeball:
[..]
Oeh, en m'n weekend was top, zo zwartboek kijken en lekker slapen.
En pindakaas met sambal op je pannenkoek is echt heul lekker.. jullie onwetende!
quote:Op maandag 19 november 2007 11:16 schreef Roi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dJ2rR5Ut6pM
Jawellus.. Is potverdriedubbeltjes een partij lekker man!!quote:Op maandag 19 november 2007 11:54 schreef mordradead het volgende:
je gaat op een pannenkoek toch geen pindakaas doen man, gatverdamme
Ja.quote:Op maandag 19 november 2007 13:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet iemand een leuk Engels/Amerikaans games-gericht forum?
quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:00 schreef BroesWillems het volgende:
aj, ja ja coco jumbo, aj ja he he...COCO JUMBO!
sorry... ik had om 1 of andere reden dat nummer in de kop dus ik denk ik deel hem even met de rest van GAM...quote:
Kannibaal.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef peristilius het volgende:
Hhmmm, opgewarmde chinees van gisteren.
Het is Coco jambo.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:00 schreef BroesWillems het volgende:
aj, ja ja coco jumbo, aj ja he he...COCO JUMBO!
Ik ben al vrij lang in kerstsfeerquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom zijn wij de enige twee in kerstsfeer?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
WAARSCHUWING VOOR LANI
Geen erotisch getinte foto's van kerstmannen posten svp
Glas erop zetten en lijntjes trekken.quote:Op zondag 25 november 2007 19:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Tablet is beter.
Je hebt niet meer gereageerd! Je bent toch niet dood he?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:17 schreef Poit het volgende:
Nou, tot over een goed uur, dan denk ik wel weer terug te zijn.
quote:MaTT1Js zegt (20:20):
roi
MaTT1Js zegt (20:20):
?
[Roï] Ik zie je wel, ik reageer gewoon niet zegt (20:20):
Jaa
[Roï] Ik zie je wel, ik reageer gewoon niet zegt (20:20):
wie ben jij ?
MaTT1Js zegt (20:20):
ik heb je toegevoegd van FOK
MaTT1Js zegt (20:21):
ik had namelijk een vraag...
[Roï] Ik zie je wel, ik reageer gewoon niet zegt (20:21):
oh oh
MaTT1Js zegt (20:21):
je had tog een X zo'n post voor hotmail hacken geplaatst...
[Roï] Ik zie je wel, ik reageer gewoon niet zegt (20:22):
DAT WAS EEN GRAPJE!
dus
Bye bye!
MaTT1Js zegt (20:22):
egt?
Link,quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:24 schreef Roi het volgende:
Godver, ik krijg nog ZO VAAK mailtjes of mensen die me toevoegen met de vraag hoe je Hotmail moet hacken. Heb ooit is op Fok! er een (grap) topic over geopend![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben er nog!! Zwaar teleurgesteld maar ik ben er nog. Waar ik dacht dat ik gewoon van m'n klachten af kon komen werd domweg gezegd dat hij niks zag en mij niet verder kan helpen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt niet meer gereageerd! Je bent toch niet dood he?!
En dan houdt het daarmee op? Dan zul je altijd last houden van je oor of kan je nog iets anders proberen?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben er nog!! Zwaar teleurgesteld maar ik ben er nog. Waar ik dacht dat ik gewoon van m'n klachten af kon komen werd domweg gezegd dat hij niks zag en mij niet verder kan helpen.
Ik ga volgende week maar weer terug naar de huisarts. Kijken wat hij er van zegt. Och, anders hak ik hem er maar af ofzoquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En dan houdt het daarmee op? Dan zul je altijd last houden van je oor of kan je nog iets anders proberen?
A la van Gogh.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga volgende week maar weer terug naar de huisarts. Kijken wat hij er van zegt. Och, anders hak ik hem er maar af ofzo
Bijna iedereen hier heeft een backlog van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:52 schreef Poit het volgende:
Pff, da's zelfs voor mijn tijd
Heb Assasins Creed en Super Mario Galaxy liggen in m'n mooie kleine huisje maar heb beide nog niet gespeeld
SMG zit zelfs nog in het plastic ingepakt..
* Poit heeft last van verzameldrang
Waarheen?quote:Op woensdag 28 november 2007 13:58 schreef peristilius het volgende:
Ik ga mijn kamer inpakken en morgen verhuizen.
En als dat huis eenmaal wel verkocht is? Ga jij dan weer een kamer zoeken? Wat een gedoe allemaal.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:02 schreef peristilius het volgende:
Naar Leusden.
Trek weer in het huis van mijn moeder, maar zij verhuist over een paar weken en heeft het oude huis nog niet verkocht, dus ik blijf daar achter.
Nou, blijf daar iig wel tot de zomer wonen, moeder verkoopt het huis gewoon niet voor juni. En ik wil volgend jaar biologie gaan doen in utrecht, dus ga ik daar een kamer zoeken. Maar eerst nog even een tijdje voordelig in een vet groot huis wonen.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En als dat huis eenmaal wel verkocht is? Ga jij dan weer een kamer zoeken? Wat een gedoe allemaal.
Nou, best lekker hoor. In ieder geval een halfjaar een heel huis voor jezelf. Succes met het zoeken van een kamer in Utrecht, zal best lastig zijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou, blijf daar iig wel tot de zomer wonen, moeder verkoopt het huis gewoon niet voor juni. En ik wil volgend jaar biologie gaan doen in utrecht, dus ga ik daar een kamer zoeken. Maar eerst nog even een tijdje voordelig in een vet groot huis wonen.
Bovendien is het best een duur huis en zou het zomaar best lang te koop kunnen staan.
Ik ga het huis wel delen met mn broer en een paar vrienden, lekker gezellig.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou, best lekker hoor. In ieder geval een halfjaar een heel huis voor jezelf. Succes met het zoeken van een kamer in Utrecht, zal best lastig zijn.
Doe ze de groeten van me!quote:Over Utrecht gesproken, ik ga er nu heen.
Ik doe wel een cursus bij de NHA voor staatsexamen biologie, kan ik dan ook geld claimen?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Doe dan de goedkoopste LOI cursus die je maar kan vinden.
Scheen vroeger echt te kunnen.
Das iets met gehakt ofzo?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:03 schreef Poit het volgende:
Och jongens, het is bijna 5 uur.. Trek in Bobboti!!!
Rijst, gehakt, boontjes, appel, lekker sausje volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 16:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
Rijst, gehakt, boontjes, appel, lekker sausje volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |