Joepiequote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Afgezaagd maar waar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Afgezaagd maar waar:
[ afbeelding ]
Dit jaar blijft de sint langer in de etalage las ikquote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef koei het volgende:
Die Amerikanisering overal... Eerst nog Sinterklaas, pas als die weer op de boot naar Spanje zit is het tijd voor kerst.
De Sint ruleert de pan uit!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:59 schreef RaymanNL het volgende:
Nu al kerst? De Sint moet nog aankomen
Neen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]
De Sint ruleert de pan uit!!
Ik pleit voor een andere TT!!!!
Jij staat er al opquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:19 schreef mordradead het volgende:
Heeft iedereen de verlanglijstjes al ingestuurd?
Nee, ik ben diegene die altijd de koekjes opeet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:32 schreef peristilius het volgende:
De kerstman eet alleen maar je koekjes op, bastard!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef disjfa het volgende:
Psst. Sinterklaas en de kerstman bestaan bijde niet
Oh, dan is het goed, jij moet er nog van groeien.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben diegene die altijd de koekjes opeet.
![]()
Koekjes zorgen er niet voor dat borsten groter wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed, jij moet er nog van groeien.
Echt wel, borsten zijn ook voornamelijk vet hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Koekjes zorgen er niet voor dat borsten groter worden
Ook het randje Edgar!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:35 schreef mordradead het volgende:
Valt er hier ook nog wat te zuipen juffrouw jannie?
wooptie fucking doo...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:57 schreef RaymanNL het volgende:
De TV-sint komt dit jaar in Kampen aan
Verander die TT nou maar...quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
Mag alleen met toestemming van Sharkdoggie
Fok is nooit een democratie geweest en zal het onder mijn dictatuur nooit worden ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:06 schreef Roi het volgende:
GAM is verandert.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Fok is nooit een democratie geweest en zal het onder mijn dictatuur nooit worden ook.![]()
valt meequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:06 schreef Roi het volgende:
GAM is verandert.
en tietenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef mordradead het volgende:
Nee, sinterklaas wil bier!
pfffquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:21 schreef RaymanNL het volgende:
Mag alleen met toestemming van Sharkdoggie
quote:
Neen.quote:
quote:
Luister jij echt alleen maar foute muziek?quote:Op zondag 11 november 2007 19:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb weer wat nieuwe muziek ontdekt:
Scott McKenzie - San Francisco -- Wat een ONGELOFELIJK nummer.![]()
Autograph - Turn Up The Radio -- Bizar dat ik dit liedje heb gemist omdat dit in GTA Vice City ook speelt op de radio en Vice City heb ik uitgespeeld.
Talk Talk - Life's What You Make it --
The Mamas & The Papas - Monday Monday --
Neverwinter Nights? Alhoewel ik een pesthekel heb aan die D&D rules.quote:Op zondag 11 november 2007 23:07 schreef peristilius het volgende:
Weet iemand nog een leuke redelijk oude actie\adventure\rpg game voor de PC?
Dan wil ik even weten wat jij goed muziek vindt, gozer.quote:Op zondag 11 november 2007 22:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Luister jij echt alleen maar foute muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |