NIet als je buiten aan het fietsen bent als de problemen zich voordoen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan je fietslicht toch ook binnen maken?
Mijn pa maakt het wel, veel goedkoper.quote:Of gewoon naar de fietsenmaker brengen
Ik zou willen dat ik dat kon. Ik ben rechtshandig en heb 2 linkerhanden dus.....quote:
Ook maar even kijken.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef pascalheister het volgende:
Coen en Sander (show) dadelijk bij jensen
Bang dat je tere unihockey handjes vies wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of gewoon naar de fietsenmaker brengen
Was te verwachten. Jensen is echt een kutprogramma.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef borisz het volgende:
www.coenswijnenberg.nl
lees het bericht eens
Waar zie jij unihockey handjes?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bang dat je tere unihockey handjes vies worden.
ja dat is bekend dat het zo gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef borisz het volgende:
www.coenswijnenberg.nl
lees het bericht eens
Heb je net je pyjama uitgetrokken aan het eind van de middag, trek je hem nu alweer aan?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Ik merk hier vooralsnog weinig van die storm.
Ik ga denk ik maar es slapies proberen te doen.
ik ook, alleen tenenkrommend commentaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog de MCOP aan het kijken.
iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ook, alleen tenenkrommend commentaar
Te makkelijke inkopper.quote:
goed .quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:49 schreef Noshiba het volgende:
Dit zal ik niet vaak zeggen maar:
KOMOP AZ!!!!!!! WINNEN ZONDAG!!!!!!
Over eikels gesproken. Heb je het stukje in de Vara-gids van deze week over Stand.nl nog gelezen?quote:
Massage van de zuster nodigquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:03 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Wat is kramp toch kut
nog wat krachttermen erbij en zo
Jaquote:
Ga nou eens naar bed, sommige mensen willen nog even rustig op FOK wat posten, voordat ze om half 7 weer eruit moeten om op kwart over acht te beginnen met werken.quote:Oh en stuur me es naar bed, morgen werken
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef dndiek het volgende:
Ga nou eens naar bed, sommige mensen willen nog even rustig op FOK wat posten, voordat ze om half 7 weer eruit moeten om op kwart over acht te beginnen met werken.
Mooi, dan kan bloes dus nog even fokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef golfer het volgende:
Ik ga pleegzuster-bloedgeil lekker naar bedje sturen.
Dat was ook voor mezelf gesproken, maar ik moest jou toch naar bed sturenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Speak for yourself
Ik moet er om kwart over 7 uit, en na een uurtje zit ik alweer frips en fruitig klaar voor de eerste patient
No sirquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:16 schreef sjimz het volgende:
Mooi, dan kan bloes dus nog even fokken.
agenten zijn watjes.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef dndiek het volgende:
Ziek zijn is voor watjes
Geniet er maar lekker van, tuinkabouter!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:18 schreef sjimz het volgende:
Ik ben de komende 3 dagen vrij als in echt vrij en niet meer ziek
Ik ga genieten van het lekkere weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Geniet er maar lekker van, tuinkabouter!
* golfer gaat zich ook weer opmaken voor het laatste werkdaggie van de week.
Ga je met make-up op op vrijdag werken? Is dat niet te casual??quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer gaat zich ook weer opmaken voor het laatste werkdaggie van de week.
Ik wist dat die zou komen toen ik het typte.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef dndiek het volgende:
Ga je met make-up op op vrijdag werken? Is dat niet te casual??
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:32 schreef dndiek het volgende:
Ik ga ook maar. Kwart over 6 begint er hier iets te piepen
Wekkertjequote:
Hier ben ik.quote:
Ik moet nog 10 uurquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:06 schreef borisz het volgende:
9 uur beginnen en 11 uur weekend kunnen vieren![]()
Goede dagbesteding.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Lekker zo'n vrije dag...
ik ga sporten
Flinke hagelbui net hierquote:
Zekerquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goede dagbesteding.![]()
Ik heb later vandaag een bruiloft van een van m'n beste vrienden. Wordt een leuke dag.
Nodig je nog Hoolers uit op jouw bruiloft ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekerik voel me weer helemaal fris en fruitig
Veel plezier vandaagen drink niet te veel (maar ook niet te weinig
)
Hij moet nog meer dan een half jaar wachten voor ie kan neuken.quote:
ja, tenminste ik ben er weerquote:
Ik nog minderquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij moet nog meer dan een half jaar wachten voor ie kan neuken.
Ik zie wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef appelsientje het volgende:
Veel plezier vandaagen drink niet te veel (maar ook niet te weinig
)
Ja maar bij hem echtquote:
ze legge erinquote:
Jij doet ook al theezakjes enzoquote:
25 Aprilquote:
Mooi voorbeeld, het is net Nazi Duitsland met overal die vlagen....quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Amerika
Nederlandse backpackers klagen VS aan
dat vind ik echt één van de meest belachelijke en schandalige vergelijkingen die ik in tijden heb gezien. Omdat ze trots zijn op hun vlag ze vergelijken met één van de meest verwerpelijke regimes ooitquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld, het is net Nazi Duitsland met overal die vlagen....![]()
kut land...
Het was ook sarcastisch bedoeldquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat vind ik echt één van de meest belachelijke en schandalige vergelijkingen die ik in tijden heb gezien. Omdat ze trots zijn op hun vlag ze vergelijken met één van de meest verwerpelijke regimes ooit
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was ook sarcastisch bedoeld
ben je er weleens geweest?quote:Maar ik vind 't wel een kut land
Ik ging de laatste tijd te laat naar bed en te laat wakker worden. Ik lag om 4 uur nog wakker en dachtik sta gewoon op slaap ik vanavond eerer en een normaal ritme oppakken. Maar ik ben nu gesloopt. Zit al 10 uur achter de PC mijn ogen vallen dicht. Dus toch niet zo'n goed idee. Ga zo even liggen denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef borisz het volgende:
Tong hoe voelt het nou om al vanaf smorgens vroeg te posten op fok ?![]()
als je zo door blijft schuiven komt de slap vanzelf weer op de goede plek an de dag uit dus vooral doorgaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging de laatste tijd te laat naar bed en te laat wakker worden. Ik lag om 4 uur nog wakker en dachtik sta gewoon op slaap ik vanavond eerer en een normaal ritme oppakken. Maar ik ben nu gesloopt. Zit al 10 uur achter de PC mijn ogen vallen dicht. Dus toch niet zo'n goed idee. Ga zo even liggen denk ik.
Je leeft in de verkeerde tijdzone.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:18 schreef Grulez het volgende:
ik heb wel een ritme, maarja... 3 uur erin 12 eruit
nou iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je leeft in de verkeerde tijdzone.
Nopequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
smoesjes jongen man!
[..]
ben je er weleens geweest?
Nee niet allemaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef Suijk het volgende:
Alle 300 miljoen?
Kom op Sien, ik dacht dat jij wat ruimdenkender was!
No shit sherlockquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:52 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens waarom ze die groene fritessaus American Fritessaus noemen? In Amerika nemen ze helemaal geeen fritessaus of mayo bij de patat!
Ja iddquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Kinders
Koud buiten, brrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]Weekend [ afbeelding ]
Ja maar waarom heet het dan American Fritessaus!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
No shit sherlock![]()
De film pulp fiction niet gezien ??
Die lui spuiten er ketchup op...
Je kan het zelf switchen door met je ogen te knipperen en als dat niet werkt van bovenaf te kijken en daarna van onderaf.quote:
Marketing ??quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar waarom heet het dan American Fritessaus!
Biertje dan maarquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:14 schreef RayMania het volgende:
Nu ben ik doorgedraaid.
kut ik wil ook switchen, maart lukt niet...quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:10 schreef RayMania het volgende:
Dat switchen lukt niet. Dat mokkel blijft maar links draaien.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:21 schreef RayMania het volgende:
Oeh, ik kan hem nu telkens laten switchen. Wat ziek!
Alweer?quote:
Was jij vorige of deze week niet wezen eten met een groep mede-studenten?quote:
Dat waren wijquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was jij vorige of deze week niet wezen eten met een groep mede-studenten?
Ja tochquote:
Ja, en hoe!quote:
en dat is eeeeeecht hardquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
Ja, en hoe!
Die gaat binnenkort onder de 34 rijden.![]()
Wat? Zo'n T-Ford uit 29?quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en hoe!
Die gaat binnenkort onder de 34 rijden.![]()
Woensdag jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was jij vorige of deze week niet wezen eten met een groep mede-studenten?
Die vreemdelingen hè...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:00 schreef Bos81 het volgende:
En toen was het een uur stil.....
en welterustenquote:
Okee, vandaar dus alweer : Wat absoluut niet negatief bedoeld was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Woensdag ja
Maar vanavond met mn ouders omdat mn broertje niet wou dat we bij zn party zouden zijn.
quote:Ze zijn nu onder me aan het karaoke-en en ik kan lekker meegenieten![]()
Ik wou meedoen maar dat mocht nietquote:
Je mag wel draftenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou meedoen maar dat mocht niet
Dit is het enige topic dat niets met voetbal te maken heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef superworm het volgende:
Ben heel geen vreemdeling, ik ben een lokale Frontpageberoemdheid! Ik columneer op maandag. Maar ik kijk ook voetbal, dus ik voeg me er even bij. Mag toch wel?
Ik hou niet van thee. Alleen Ice Teaquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je mag wel draften![]()
Dat heb je dus al gedaan
Je mag wel met me gaan thee drinken![]()
Jammer, ik wilde je nog wel leren thee te zetten met het theezakjequote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hou niet van thee. Alleen Ice Tea
Wat vind je van mn draft?
zolang je een rondje bier geeft altijdquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef superworm het volgende:
Ben heel geen vreemdeling, ik ben een lokale Frontpageberoemdheid! Ik columneer op maandag. Maar ik kijk ook voetbal, dus ik voeg me er even bij. Mag toch wel?
Ik heb al een vriendin en ik ga echt nooit thee leren zetten bij jou.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je nog wel leren thee te zetten met het theezakje
Je draft is een goede keus!![]()
Kom maar op met die goddelijke pixelsquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
zolang je een rondje bier geeft altijd![]()
Ik kan goed thee zetten hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendin en ik ga echt nooit thee leren zetten bij jou.
Wat is je favoriete smaak?quote:
ga gezellig met z'n tweeën flopjes kijkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo marga even voor de tv wegtrappen zodat ik pokeren kan kijken!
Een echte man met ballen drinkt helemaal geen theequote:
Ik ga er daarna all in!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef borisz het volgende:
[..]
ga gezellig met z'n tweeën flopjes kijken![]()
Maar zet de thee welquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een echte man met ballen drinkt helemaal geen thee
Veels te sociaal voor een echte man.quote:
Er moet toch iemand voor het theezakje zorgen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Veels te sociaal voor een echte man.
Daar heb je toch moeders de vrouw voor
Zolang de thee maar lang trekt!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar hoemoet je dan anders aan je trekken komen natuurlijk...![]()
Die kan je toch laten bezorgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er moet toch iemand voor het theezakje zorgen?
Of de Russische maffia.quote:
quote:
Bij wie, bij je Mabel?quote:
echt bier?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:48 schreef superworm het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruit dan, échte tieten.
[ afbeelding ]
En écht bier.
Vellassingquote:
quote:
Krijg je nog sambal bij ookquote:
Ga nu maar weer weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef superworm het volgende:
http://blog.coolz0r.com/2006/08/30/beer-belly-or-pregnant/
HAHAHA! Kijk dit dan! Alcoholvrij bier voor zwangere vrouwen!
Photoshop denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef superworm het volgende:
http://blog.coolz0r.com/2006/08/30/beer-belly-or-pregnant/
HAHAHA! Kijk dit dan! Alcoholvrij bier voor zwangere vrouwen!
Kutjappenquote:
ASAP ROFLMAO LOL WTFquote:
47?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef borisz het volgende:
Quizvraag
Wat is de nederlandse bijnaam van de pokerhand AK ?
agenten uitgesloten van deelname
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef borisz het volgende:
Quizvraag
A3 Koster?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef borisz het volgende:
Quizvraag
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef borisz het volgende:
Quizvraag
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Op tijd terug van de bruiloft, ik zeil gelijk maar m'n hol in denk ik.
Ik heb alvast een vrije dag gevraagd bij mijn werkgever.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:47 schreef sjimz het volgende:
Zo vroeg al?
De mijne gaat door tot in de vroege uurtjes hoor!![]()
![]()
Ook al nodigt ie ons niet uit, dan komen we gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al nodigt ie ons niet uit, dan komen we gewoon.![]()
Die speciale datum, 20 jaar na dato van mijn eigen ooit huwelijk ga ik echt niet vergeten.
Net Macaroni op. 6 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:21 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Gordon Ramsay tegenaan.
Een beetje, maar ik heb alvast de PC aangezet, lag al een half uur voor me uit te staren op bed.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:06 schreef tong80 het volgende:
Dat had ik en paar uur geleden. Nutteloos om te blijven liggen.
Doc weer in Hoolsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:51 schreef tong80 het volgende:
Mijn broer ius elftalleider van de hongste Fjes. Heeft zelfs de training afgelast voor vanochtend
Voor een speler als jij lijkt mij zo'n veld ideaal de logge monsters van 2 meter komen niet uit de verf maar en kleine wendbare speler van 158 centimeter voelt zich als een goudvis in een gouden kom.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:32 schreef sjimz het volgende:
Ben benieuwd of onze wedstrijd morgen doorgaat.
Ja hoor, van mij mag het best doorgaanquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor een speler als jij lijkt mij zo'n veld ideaal de logge monsters van 2 meter komen niet uit de verf maar en kleine wendbare speler van 158 centimeter voelt zich als een goudvis in een gouden kom.
Keukentrapje nodig?quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja hoor, van mij mag het best doorgaan
Moet alleen wel mijn kicksen met pinnen weer uit de kast trekken.
Lucky man!quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:30 schreef dndiek het volgende:
Heuj!
Nee helemaal niet, niet gek gedaan. Ik werd bij het moordspel (jeweetwel, van De Lama's) door de bruidegom, die onder andere de moordenaar moest kiezen genoemd in het rijtje Johan Cruijff, Marco van Basten, Klaas Jan Huntelaar. Het was dus Huntelaar, maar ik zat er dus mooi tussen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |