NIet als je buiten aan het fietsen bent als de problemen zich voordoen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan je fietslicht toch ook binnen maken?
Mijn pa maakt het wel, veel goedkoper.quote:Of gewoon naar de fietsenmaker brengen
Ik zou willen dat ik dat kon. Ik ben rechtshandig en heb 2 linkerhanden dus.....quote:
Ook maar even kijken.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:46 schreef pascalheister het volgende:
Coen en Sander (show) dadelijk bij jensen
Bang dat je tere unihockey handjes vies wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of gewoon naar de fietsenmaker brengen
Was te verwachten. Jensen is echt een kutprogramma.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef borisz het volgende:
www.coenswijnenberg.nl
lees het bericht eens
Waar zie jij unihockey handjes?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bang dat je tere unihockey handjes vies worden.
ja dat is bekend dat het zo gaatquote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef borisz het volgende:
www.coenswijnenberg.nl
lees het bericht eens
Heb je net je pyjama uitgetrokken aan het eind van de middag, trek je hem nu alweer aan?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:47 schreef clauwheee het volgende:
Ik merk hier vooralsnog weinig van die storm.
Ik ga denk ik maar es slapies proberen te doen.
ik ook, alleen tenenkrommend commentaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef sjimz het volgende:
Ik ben nog de MCOP aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |