Ik val altijd in slaap bij het doneren van bloed......quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef wyccie het volgende:
Ik vind soms het HB-gehalteprikje vervelender dan de naald voor het bloedtappen zelf.
ik dacht zelf benadert, maar heb net een mail dat het benaderd moet zijnquote:De Overijsselse gemeente heeft de Asser bestuurder naar eigen zeggen benadert/benaderd voor nieuwe functie.
Op dit moment heb ik daar ook net wat meer last van, maar eigenlijk alleen maar omdat dat prikje in m'n duim zit en daar eerder iets mee aanraak dan met de binnenkant van m'n elleboogquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef wyccie het volgende:
Ik vind soms het HB-gehalteprikje vervelender dan de naald voor het bloedtappen zelf.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef wyccie het volgende:
heeft benaderd.
Het gaat over iets wat gebeurd is, dus is het verleden tijd. Met xtc-koffieshop heb je de medeklinkers die gevolgd worden door een t, de rest heeft er een d achteraan (de c en h staan normaal achter elkaar, dus ch als in lachen)quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
ff een quickie:
[..]
ik dacht zelf benadert, maar heb net een mail dat het benaderd moet zijn
Huh, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
...maar eigenlijk alleen maar omdat dat prikje in m'n duim zit...
Nee, wel welke hand. Ik kreeg een prikje in m'n duim en dat werkte ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.Eigenlijk wordt dat standaard op de middel- of ringvinger uitgevoerd. Mocht je zelf kiezen welke vinger?
Heeft geeft in dit geval voltooid deelwoord aan. Als je twijfelt kan je er een ander woord in gooien (lopen, smurfen, zie maar) en kijk hoe je dat zou vervoegen. Vaak werkt dat primaquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Etcetera het volgende:
maar ik begon te twijfelen door heeftdat klinkt zo tegenwoordige tijd. ik denk trouwens dat als ik het zelf had geschreven, het wel goed was gegaan
toch bedankt voor de hulp
Zo doe ik het ook altijdquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Met een d inderdaad
Benaderde --> Heeft benaderd
was te lui om alles nog een keer te typenquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:na een uitstekende evaluatie ineens een beetje storm in de tent
ik kreeg de opdracht om een artikel te plaatsen. gedaan, niet zo moeilijk. even later komt er een anp'er binnen over hetzelfde. eraf gegooid, inhoud onder artikel gezet. weer even later komt er een artikel binnen over hetzelfde, ook eraf gegooid. tegelijkertijd word ik gebeld waarom dat artikel van mij op de site staat want dat was nog niet eens afjournalist: van wie moest dat! ik: van jan (= begeleider) journalist: ja dat klopt niet dat moet er weer af! ik zet nooit meer wat op het net! klik tuuttuuttuut
nou ja, alles weer omgedraaid, mijn artikel eraf, ander artikel naar boven.
communicatie jongens, communicatie
oh en begeleider heeft gebeld, en het is weer rechtgebreid
Phillip Glass heeft nog veel meer goede nummersquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef iamredleader het volgende:tramhoer...
Nem, weet jij of de soundtrack voor BSG seizoen 3 al ergens beschikbaar is? Heb net weer de muziek opgezet, heerlijk ontspannen met "Metamorphosis 5"
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet niet of de muziek al beschikbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog 4 uur...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:47 schreef B.ertha het volgende:
Ik was om 12 uur op, zit nu nog in ochtendjas en ga zo werken. Heerlijk, wat een dag. En ik heb aan mijn paper gewerkt, zonder te morren
Ik vond het ook een zeer geslaagd idee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Hmmm, chocolademelk met koekjes...
ik zie anders nog steeds je foto met engblond haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zie anders nog steeds je foto met engblond haar
volgens mij lag het aan m'n instellingenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:06 schreef SaskiaR het volgende:
Haha, op de uni in Amerika waar ik was had de algemene computer ook dat plaatje van Red, maar dan heel grooten iedereen praatte daar voortdurend over BSG
Zeg, euh, RedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij lag het aan m'n instellingen
is het een buttonachtig iets![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Je zou wel gek zijn om op Zarek te stemmen in die tijd
quote:
Brein is je al op het spoor....quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef SaskiaR het volgende:
Battlestar Galactica soundtrack![]()
Mag ik jullie daarnaast even wijzen op het feit dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik iets gedownload heb![]()
Dat zou bijna leuk zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Brein is je al op het spoor....
Ah..dus daarom was je wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan eindelijk die ronddraaiende vrouw omkeren!!!!!!!
Hoi trouwens...Long time no see
was ziekquote:
Blijkbaar..... of zijn ze bang voor mij?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iedereen verder een sociaal leven vanavond?
Nee, ga je mij voor lam uitmaken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
naar de kroeg geweest?
Ligt eraan wat je morgen nog moet doenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:48 schreef Soempie het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nog uit zal gaan.![]()
Niks.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je morgen nog moet doen
Net nog vrij wakker, maar ik ben nu behoorlijk duf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
nou ja, het is alweer 1:15. Ik weet niet hoe wakker je bent
Precies. Ik moet eigenlijk ook vanalles, maar ik zie het morgen wel weer.quote:Op zaterdag 10 november 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ook. Moet eigenlijk nog werk verrichten maar te moe
Morgen weer een dag
quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
En een uur later.
Dan maar een mopje:
"A trucker picks up a hitchhiker who climbs up in the cab and notices a monkey on the dashboard.
After a few miles, he asks the driver what the monkey is for.
The driver says "I'll show you," and with that he hits the monkey with the back of his hand, sending the poor creature rolling across the dash.
The monkey goes down between the drivers legs, unzips his pants, pulls out his unit and proceeds to give the trucker oral gratification.
When finished, the monkey pulls out a tissue, cleans the driver up, puts everything back and jumps back up on the dashboard.
"See that?" said the trucker.
The man said, "Yeah."
The trucker ask the man, "You want to try it?"
The man said, "OK, but don't hit me as hard as you hit that monkey!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |