Iedereen zit daar toch voor de jackpot?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Al gaat het gunnen van stemmingen soms moeizaam, bij Huub is het MIJN geld etc. daarin verschilt Huub met de anderen.
En dat MIJN stoort mij ook mateloos.
Dennis had dit veel beter moeten uitspelen, uiteindelijk weten ze allemaal hoe Huub is.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk stream 4, die van nu op dit moment....welke kijk jij.......![]()
Man, Huub is stil, volledig stil en blij dat het over iets anders gaat.......
O dacht dat hij van zondag tot de daaropvolgende donderdag liepquote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij loopt nog namelijk
Tja, hij heeft genoeg gedaan. Meer is niet nodig want Huub liep in rondjes te lullen. Heel slim om daar niet achteraan te gaan lopen maar bij je eigen punt te blijven. En dat punt is na 3x wel verteld. Dennnis heeft gelijk. Huub moet overtuigen maar dat lukt niet echt.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik hoor nix anders ook niet hoor. Alleen die slabek van amanda, daar kom je ook niet tussen![]()
Dat is waar. Amanda kwam er tussendoor, dat had hij niet toe moeten laten. Daarna maakt hij de fout over bluf van Huub die hij niet hard kan maken. Dat is een domme zet. Wel zette hij nu Brian wel lekker op z'n plek. Ik vind hem al met al vooruit gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis had dit veel beter moeten uitspelen, uiteindelijk weten ze allemaal hoe Huub is.
Maar daar zit meteen dennis zijn zwakte; hij doet niks met wat hij in handen heeft, dat kan hij niet.
En het is toch sterk van Huub dat hij nu de aandacht van zijn bluf weet af te leiden.
Ja, anderen doen dat niet.......er overheen of er langsheen lullen.....quote:Op donderdag 8 november 2007 21:04 schreef BuffyJan het volgende:
Probleem van nix is dat ie iedereen van alles aan t verwijten is en vervolgens geen argumenten kan aandragen. Hij valt in herhaling, reageert niet op vragen van andere mensen en lult erover heen. Heel vervelend.
Huub heeft andere veel meer gegund .Hij heeft haast nooit wat gekregen.Alles ging altijd naar Amanda of Brian.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Al gaat het gunnen van stemmingen soms moeizaam, bij Huub is het MIJN geld etc. daarin verschilt Huub met de anderen.
En dat MIJN stoort mij ook mateloos.
Hij kan voor geen meter discussieren, alleen maar 'wanneer iiiik dat wiiiiil... jongeeeen...'quote:Op donderdag 8 november 2007 21:04 schreef BuffyJan het volgende:
Probleem van nix is dat ie iedereen van alles aan t verwijten is en vervolgens geen argumenten kan aandragen. Hij valt in herhaling, reageert niet op vragen van andere mensen en lult erover heen. Heel vervelend.
Dit zegt hij n.a.v de uitspraak van Brian dat Dennix erbij ligt alsof hij een poseert voor een fotoshoot.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
Huub: Brain ik wil met je zoenen als je er zo bij ligt![]()
Ja dat krijg je dan. Even bonden met Brian als je je zwak voelt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
Huub: Brain ik wil met je zoenen als je er zo bij ligt![]()
Brian heeft hij al vaker op zijn plek gezet dat is waar. Maar dennis vervalt in herhalingen en dat is jammer.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar. Amanda kwam er tussendoor, dat had hij niet toe moeten laten. Daarna maakt hij de fout over bluf van Huub die hij niet hard kan maken. Dat is een domme zet. Wel zette hij nu Brian wel lekker op z'n plek. Ik vind hem al met al vooruit gaan.
Huub gaat sowieso kelderen, menigeen krijgt hem meer door hoe vies hij de spelletjes speelt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dacht dat hij van zondag tot de daaropvolgende donderdag liep![]()
als Huub doorgaat met zijn plannen om Nadia te scoren, mag ik hopen dat hij flink keldert.
Tja, maar hij blijft ook bij voortduring dezelde vragen krijgen. En iedere keer in een iets andere vorm. Hij geeft daarop toch duidelijk antwoord alleen is het schijnbaar niet genoeg voor Huub dat hij te horen krijgt dat Dennis het zelf wel uitmaakt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian heeft hij al vaker op zijn plek gezet dat is waar. Maar dennis vervalt in herhalingen en dat is jammer.
En als streamer vergeet je dat niet zo gauw, bepaalde uitspraken hebben we te vaak gehoord. Op tv denk ik dat hij nu wel wat sterker over komt.
Idd hoevaak heeft ie net gezegd dat ie zelf bepaald wanneer ie wat doet? 30x?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian heeft hij al vaker op zijn plek gezet dat is waar. Maar dennis vervalt in herhalingen en dat is jammer.
En als streamer vergeet je dat niet zo gauw, bepaalde uitspraken hebben we te vaak gehoord. Op tv denk ik dat hij nu wel wat sterker over komt.
Dit spel kan niet op een nette manier gespeeld worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub gaat sowieso kelderen, menigeen krijgt hem meer door hoe vies hij de spelletjes speelt.
Brian legt nooit verantwoording af voor zijn daden de enige die staat voor zijn daden is Huubquote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef noucky het volgende:
Sterk zijn is zeker ook geen verantwoording af te hoeven leggen en daar kunnen Brian en Huub niet tegen.
Dan heeft hij deus 30x diezelfde vraag gekregen. Vreemd dat je dat dan weer niet hoort.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Idd hoevaak heeft ie net gezegd dat ie zelf bepaald wanneer ie wat doet? 30x?![]()
Dat wilde ik net zeggen, alsof er regels zijn over hoe je het moet spelen.. En wie zou er dan wel netjes spelen haha..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dit spel kan niet op een nette manier gespeeld worden.
Dat vind ik dan voor hem pleiten en daarom staat hij bij mij op de tweede plaats, samen met Lieke.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nix bepaalt zelf wel wat hij doet en wanneer....
jammer genoeg horen we dat al maanden...de darkside zal er dus nooit komen.![]()
Persoonlijk vind ik altijd zwak overkomen als een [ex] partner zich met de discussie gaat bemoeien.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Opvallend ook hoe Naad haar ex vriendje steunde tijdens de discussie.![]()
Hoi gezelligquote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Aylinxa het volgende:
Hallo mensen ben een VOL-ler ..... was ff aan het lurken ,VOL doet het niet....
Als het goed is wel maar Dennix steunt 100% op Naad, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik altijd zwak overkomen als een [ex] partner zich met de discussie gaat bemoeien.
Als het goed is kun je het ook alleen af.
Welkom hier en post gezellig mee. VOL alweer uit de lucht?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Aylinxa het volgende:
Zal wel in opdracht van de Febo zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat speelt die butler nu weer voor een vage rol......
Dat maakt hem ook zo zwak in de ogen van de rest.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is wel maar Dennix steunt 100% op Naad, vandaar.![]()
Dennis weet nu wel dat als het er op aankomt hij geen fuck aan haar heeft. Hij weet dat hij het alleen moet doen. Hij heeft Naad wel nodig voor dekking en daardoor zal hij haar wel blijven plezieren, maar steunen doet hij niet meer op haar. Ik denk dat hij verbaasd zal zijn als ze hem helpt (en niet van de wal in de sloot)quote:Op donderdag 8 november 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is wel maar Dennix steunt 100% op Naad, vandaar.![]()
Ja de ballen dus op Nadia Lieke en Huub, hoe verassend.. dat word dus minus Nadia want die kruipt wel in de reet van Amanda.. weer een herhaling.. en weer niets op amanda en brian..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef rooie3 het volgende:
Hallo Febo het is de bedoeling niet dat die rat en Amanda weer hulp krijgen.Zijn jullie nou helemaal gek geworden.
Dank je wel ......Yep , al de hele dag ...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welkom hier en post gezellig mee. VOL alweer uit de lucht?
Die butler wil dolgraag gastspeler worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat speelt die butler nu weer voor een vage rol......
Business as usual, een mens zou er moedeloos van worden...en gekquote:Op donderdag 8 november 2007 21:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ja de ballen dus op Nadia Lieke en Huub, hoe verassend.. dat word dus minus Nadia want die kruipt wel in de reet van Amanda.. weer een herhaling.. en weer niets op amanda en brian..
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Aylinxa het volgende:
En daarom zit je er ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Die butler wil dolgraag gastspeler worden.![]()
Steeds maar dreigen met doorbitch streken. 'Ooh, als ik er in zou zitten dan waren enkele nog niet klaar met mij!!'
Hij mag er van mij blijven,maar wedden dat hij er in komt.Weer een mooie vriend voor Brian en Amanda.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Steeds maar dreigen met doorbitch streken. 'Ooh, als ik er in zou zitten dan waren enkele nog niet klaar met mij!!'
Dat heb ik hem minstens 3 maal horen zeggen vanavond en dan moeten anderen zeker heul erg bang worden ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Net als in het echte leven......quote:Op donderdag 8 november 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
You can check in any time you like, but you just can never leave
Ik zeg dat niet! Dat zegt hij, die kutbutler.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En daarom zit je er ook niet
Ja, wat kan hij anders doen.....iedereen weet dat hij zit te liegen. Het is zijn meest geloofwaardige "way out".quote:Op donderdag 8 november 2007 21:27 schreef Dreamboy het volgende:
Huub geeft gewoon zijn leugen toe aan Brian en Amanda.
Het was gewoon de bedoeling om Dennix uit de kast te krijgen maar het lukt gewoon niet.
Huub. ik vertel straks ook we tegen Nadia dat ik het tegen Dennix verteld had.
Krijgen ze achter keer op keer een lobotomie?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef BuffyJan het volgende:
Brian en Huub hebben t over t feit dat nix zei dat ie al weken op tv is. Brain: nou ik wil niet zo op tv komen hoor met uithalen naar nadia :
Wijze woorden van St Brain
Yep, gezellig toch...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:24 schreef Ziet het volgende:
[..]
hoi
is het nu eens andersom?
vorige keren was het steeds fok die eruit lag.
gezellig dat je hier komt buurten
ben blij toe.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub maakt zijn eigen projectje dat hij een week geleden op heeft gestart (Nadia) vanavond met eigen handen stuk.....
Ik snap ook niet dat we dat steeds op de streams te zien krijgen, Dennis en zijn penvriendinnetjes.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Kan iemand Dennis gaan vertellen dat hij miljonair in de gouden kooi is ipv medewerker van de TNT. Dat geleur met zijn post en maar weer terugschrijven. Die vult echt zijn dagen met Chantal.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Kan iemand Dennis gaan vertellen dat hij miljonair in de gouden kooi is ipv medewerker van de TNT. Dat geleur met zijn post en maar weer terugschrijven. Die vult echt zijn dagen met Chantal.
Er gaat er maar 1 kelderen, en dat is de wifebeater. Filmpje al gezien?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub gaat sowieso kelderen, menigeen krijgt hem meer door hoe vies hij de spelletjes speelt.
Is DOB weer bezig geweest?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Ik moet zo lachen om die afgevreten haren van Nadia. Muhaha.
Niet te geloven. Zou Chantal een soort CORA zijn, een actrice die binnenkort zijn nieuwe liefde is en de boel gaat chanteren?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:29 schreef noekje het volgende:
Welcome to the hotel California...such a lovely placequote:Op donderdag 8 november 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
You can check in any time you like, but you just can never leave
(VOL loopt al de hele dag als een zonnetje trouwens, nu ook)quote:Op donderdag 8 november 2007 21:30 schreef Aylinxa het volgende:
[..]
Yep, gezellig toch...![]()
Huub wilt Dennis te laten drinken vanavond![]()
![]()
Het was een afspraak die ze had gemaakt met Brian en Amanda.. dat kan ze ook bedoelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Naad verlult zich weer: Ik ging alleen met Huub praten en naast hem zitten zitten voor het spel. (m.a.w., het moest van het hokje)
Heeft de FEBO nu echt niet door dat ze totaal ongeschikt is voor dit spel?![]()
Huhquote:(VOL loopt al de hele dag als een zonnetje trouwens, nu ook)
Vanavond nog in de uitzending dat zijn doel Nadia was, hij was toch weer vrijgezel.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub maakt zijn eigen projectje dat hij een week geleden op heeft gestart (Nadia) vanavond met eigen handen stuk.....
Yep, ze maken TV en Chantal geniet.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
(VOL loopt al de hele dag als een zonnetje trouwens, nu ook)
Zitten die 2 nono's nou weer kaartjes te schrijven? Dat is toch gewoon een cover up voor via kaartjes met elkaar communiceren?
Jij snapt het niet zo heel goed he?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef noucky het volgende:
[..]
Vanavond nog in de uitzending dat zijn doel Nadia was, hij was toch weer vrijgezel.
Komt dat Huubje effe lekker op de koffie dat niet 1 vrouw daar met hem plat wil.
Ik ben benieuwd hoe hij zijn project gaat voortzetten.
Hoor je geen antwoord geven over de vraag hoe je het filmpje vond van Brian onder de douchequote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef noucky het volgende:
[..]
Vanavond nog in de uitzending dat zijn doel Nadia was, hij was toch weer vrijgezel.
Komt dat Huubje effe lekker op de koffie dat niet 1 vrouw daar met hem plat wil.
Ik ben benieuwd hoe hij zijn project gaat voortzetten.
Heb straks zelfs gelezen van een Brian fan dat dit geen mishandeling was,maar Huub Lieke wel geestelijk mishandeldquote:Op donderdag 8 november 2007 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij snapt het niet zo heel goed he?
Jaquote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Zitten die 2 nono's nou weer kaartjes te schrijven? Dat is toch gewoon een cover up voor via kaartjes met elkaar communiceren?
Denk het niet. Ze begrijpt niet wat ze wel en niet moet/mag zeggen. Laat ook maar, het blijft een vreselijk wijf.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Het was een afspraak die ze had gemaakt met Brian en Amanda.. dat kan ze ook bedoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |