Iedereen zit daar toch voor de jackpot?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Al gaat het gunnen van stemmingen soms moeizaam, bij Huub is het MIJN geld etc. daarin verschilt Huub met de anderen.
En dat MIJN stoort mij ook mateloos.

Dennis had dit veel beter moeten uitspelen, uiteindelijk weten ze allemaal hoe Huub is.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk stream 4, die van nu op dit moment....welke kijk jij.......![]()
Man, Huub is stil, volledig stil en blij dat het over iets anders gaat.......

O dacht dat hij van zondag tot de daaropvolgende donderdag liepquote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Volgende week denk ik, hij loopt nog namelijk

Tja, hij heeft genoeg gedaan. Meer is niet nodig want Huub liep in rondjes te lullen. Heel slim om daar niet achteraan te gaan lopen maar bij je eigen punt te blijven. En dat punt is na 3x wel verteld. Dennnis heeft gelijk. Huub moet overtuigen maar dat lukt niet echt.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik hoor nix anders ook niet hoor. Alleen die slabek van amanda, daar kom je ook niet tussen![]()

Dat is waar. Amanda kwam er tussendoor, dat had hij niet toe moeten laten. Daarna maakt hij de fout over bluf van Huub die hij niet hard kan maken. Dat is een domme zet. Wel zette hij nu Brian wel lekker op z'n plek. Ik vind hem al met al vooruit gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef 2live het volgende:
[..]
Dennis had dit veel beter moeten uitspelen, uiteindelijk weten ze allemaal hoe Huub is.
Maar daar zit meteen dennis zijn zwakte; hij doet niks met wat hij in handen heeft, dat kan hij niet.
En het is toch sterk van Huub dat hij nu de aandacht van zijn bluf weet af te leiden.

Ja, anderen doen dat niet.......er overheen of er langsheen lullen.....quote:Op donderdag 8 november 2007 21:04 schreef BuffyJan het volgende:
Probleem van nix is dat ie iedereen van alles aan t verwijten is en vervolgens geen argumenten kan aandragen. Hij valt in herhaling, reageert niet op vragen van andere mensen en lult erover heen. Heel vervelend.

Huub heeft andere veel meer gegund .Hij heeft haast nooit wat gekregen.Alles ging altijd naar Amanda of Brian.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Al gaat het gunnen van stemmingen soms moeizaam, bij Huub is het MIJN geld etc. daarin verschilt Huub met de anderen.
En dat MIJN stoort mij ook mateloos.

Hij kan voor geen meter discussieren, alleen maar 'wanneer iiiik dat wiiiiil... jongeeeen...'quote:Op donderdag 8 november 2007 21:04 schreef BuffyJan het volgende:
Probleem van nix is dat ie iedereen van alles aan t verwijten is en vervolgens geen argumenten kan aandragen. Hij valt in herhaling, reageert niet op vragen van andere mensen en lult erover heen. Heel vervelend.

Dit zegt hij n.a.v de uitspraak van Brian dat Dennix erbij ligt alsof hij een poseert voor een fotoshoot.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
Huub: Brain ik wil met je zoenen als je er zo bij ligt![]()

Ja dat krijg je dan. Even bonden met Brian als je je zwak voelt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:02 schreef pasjesjen het volgende:
Huub: Brain ik wil met je zoenen als je er zo bij ligt![]()

Brian heeft hij al vaker op zijn plek gezet dat is waar. Maar dennis vervalt in herhalingen en dat is jammer.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar. Amanda kwam er tussendoor, dat had hij niet toe moeten laten. Daarna maakt hij de fout over bluf van Huub die hij niet hard kan maken. Dat is een domme zet. Wel zette hij nu Brian wel lekker op z'n plek. Ik vind hem al met al vooruit gaan.

Huub gaat sowieso kelderen, menigeen krijgt hem meer door hoe vies hij de spelletjes speelt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dacht dat hij van zondag tot de daaropvolgende donderdag liep![]()
als Huub doorgaat met zijn plannen om Nadia te scoren, mag ik hopen dat hij flink keldert.

Tja, maar hij blijft ook bij voortduring dezelde vragen krijgen. En iedere keer in een iets andere vorm. Hij geeft daarop toch duidelijk antwoord alleen is het schijnbaar niet genoeg voor Huub dat hij te horen krijgt dat Dennis het zelf wel uitmaakt.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian heeft hij al vaker op zijn plek gezet dat is waar. Maar dennis vervalt in herhalingen en dat is jammer.
En als streamer vergeet je dat niet zo gauw, bepaalde uitspraken hebben we te vaak gehoord. Op tv denk ik dat hij nu wel wat sterker over komt.

Idd hoevaak heeft ie net gezegd dat ie zelf bepaald wanneer ie wat doet? 30x?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef 2live het volgende:
[..]
Brian heeft hij al vaker op zijn plek gezet dat is waar. Maar dennis vervalt in herhalingen en dat is jammer.
En als streamer vergeet je dat niet zo gauw, bepaalde uitspraken hebben we te vaak gehoord. Op tv denk ik dat hij nu wel wat sterker over komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |