Dit spel kan niet op een nette manier gespeeld worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub gaat sowieso kelderen, menigeen krijgt hem meer door hoe vies hij de spelletjes speelt.
Brian legt nooit verantwoording af voor zijn daden de enige die staat voor zijn daden is Huubquote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef noucky het volgende:
Sterk zijn is zeker ook geen verantwoording af te hoeven leggen en daar kunnen Brian en Huub niet tegen.
Dan heeft hij deus 30x diezelfde vraag gekregen. Vreemd dat je dat dan weer niet hoort.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Idd hoevaak heeft ie net gezegd dat ie zelf bepaald wanneer ie wat doet? 30x?![]()
Dat wilde ik net zeggen, alsof er regels zijn over hoe je het moet spelen.. En wie zou er dan wel netjes spelen haha..quote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef marky het volgende:
[..]
Dit spel kan niet op een nette manier gespeeld worden.
Dat vind ik dan voor hem pleiten en daarom staat hij bij mij op de tweede plaats, samen met Lieke.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:10 schreef Mokum020 het volgende:
Nix bepaalt zelf wel wat hij doet en wanneer....
jammer genoeg horen we dat al maanden...de darkside zal er dus nooit komen.![]()
Persoonlijk vind ik altijd zwak overkomen als een [ex] partner zich met de discussie gaat bemoeien.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Opvallend ook hoe Naad haar ex vriendje steunde tijdens de discussie.![]()
Hoi gezelligquote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Aylinxa het volgende:
Hallo mensen ben een VOL-ler ..... was ff aan het lurken ,VOL doet het niet....
Als het goed is wel maar Dennix steunt 100% op Naad, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik altijd zwak overkomen als een [ex] partner zich met de discussie gaat bemoeien.
Als het goed is kun je het ook alleen af.
Welkom hier en post gezellig mee. VOL alweer uit de lucht?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:13 schreef Aylinxa het volgende:
Hallo mensen ben een VOL-ler ..... was ff aan het lurken ,VOL doet het niet....
Zal wel in opdracht van de Febo zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat speelt die butler nu weer voor een vage rol......
Dat maakt hem ook zo zwak in de ogen van de rest.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het goed is wel maar Dennix steunt 100% op Naad, vandaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |