Staan op de lange zijde?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
btw heeft er iemand hier wel eens op 418 gestaan?
ik sta ook helemaal achterinquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staan op de lange zijde?
Moet je helemaal achterin het vak gaan staan![]()
quote:Laurens Ebben verlaat Ajax
Amsterdam, 09 nov 2007
Met ingang van 1 januari 2008 zal het dienstverband van Laurens Ebben met Ajax ontbonden worden.
De taken van de 41-jarige conditietrainer worden verdeeld over de overige leden van de technische staf van de A-selectie. Ebben kwam aan het begin van het seizoen 2006-2007 naar Ajax. Er wordt dit seizoen geen vervanger voor hem aangetrokken.
quote:'Ajax-target Goian staat ook in belangstelling ManU en FC Barcelona'
Datum: 9-nov-2007 13:12
Er zijn veel kapers op de kust voor Dorian Goian (foto links). De 27-jarige verdediger van Steaua Boekarest wordt in Roemeense media al weken in verband gebracht met Ajax.
Goians prestaties worden ook buiten Amsterdam gevolgd. Volgens de krant Cotidianul bekeken scouts van FC Barcelona de verdediger tijdens het Champions League-duel tegen Sevilla van afgelopen woensdag. Ook Manchester United, Everton en Borussia Dortmund dingen naar de hand van Goian. (MA)
Alsof Ajax normaal altijd uit het niets als eerste met een talent op de proppen komtquote:
Nee dat bedoel ik niet. Eigenlijk alle reacties over Goian waren niet bijzonder positief. Dus vind ik het raar dat Man Utd en Barcelona hem nu ook willen hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Ajax normaal altijd uit het niets als eerste met een talent op de proppen komt. We zijn Heerenveen niet
.
vergeet niet dat dat soort clubs ook in de gaten houden wie Ajax, PSV en Feyenoord kopen/interesse in tonen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Eigenlijk alle reacties over Goian waren niet bijzonder positief. Dus vind ik het raar dat Man Utd en Barcelona hem nu ook willen hebben.
Hij is 27quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof Ajax normaal altijd uit het niets als eerste met een talent op de proppen komt. We zijn Heerenveen niet
.
Ey Goian je moet echt naar Ajax komen ik chill hem hier nu al een aantal jaartjes. 's Ochtends lekker uitslapen, 's middags een uurtje fysio en de rest van de dag op de kosten van Mijnheer slop chillen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen Chivu, Lobont, Mitea en Ogararu even met hem praten.
Je moet je toch echt afvragen wanneer iemand al 27 is en nog steeds bij een club als Steaua Boekarest speelt hij ook daadwerkelijk zo goed is als men denkt.quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:17 schreef Wooldoor het volgende:
Het kan een laadbloeier zijn.
zo heb je ook ergens een foto van Nigel, Rafael, Johnny en Wesley. kan die foto nergens meer vindenquote:
Had ik ook niet van jou verwacht.quote:
Zal wel iets van de jonge talentjes zijn, toch best lullig voor Heitinga om daar nog steeds tussen te staan.quote:
Volgens mij gaat het hier meer om jongens uit de jeugdopleiding, en daar komt Heitinga ook vandaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zal wel iets van de jonge talentjes zijn, toch best lullig voor Heitinga om daar nog steeds tussen te staan.
De toekomstquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zal wel iets van de jonge talentjes zijn, toch best lullig voor Heitinga om daar nog steeds tussen te staan.
Dat is waarquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier meer om jongens uit de jeugdopleiding, en daar komt Heitinga ook vandaan
4 basisspelers die er al heel lang zijn.quote:
Nou bijna de helft dan, het is allemaal wat hequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
4 basisspelers die er al heel lang zijn.
Maduro, Urby, Steek en Johnny
Die moet je wel herkennen en dan heb je daarnaast nog Vertonghen, Van der Wiel en De Jong die ook al een ruime tijd mee doen
Dat je Schilder, Arie en Sarpong niet kent, tjah
Sarpong staat er niet op, dat is Donald.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die moet je wel herkennen en dan heb je daarnaast nog Vertonghen, Van der Wiel en De Jong die ook al een ruime tijd mee doen
Sarpong? Dat is Donald, wijsneus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sarpong staat er niet op, dat is Donald.
Niet zoveel drinken voortaan joh, is slecht voor je, jeweet tochquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nou bijna de helft dan, het is allemaal wat he.
Whehe Voreg.quote:
Valt best meequote:Op vrijdag 9 november 2007 16:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet zoveel drinken voortaan joh, is slecht voor je, jeweet toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |