Wat the f*ck ga jij die reclame afkijken dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:38 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
... en dan hoor je het intents slechte: OOOOH KELLY IK WIL MET JE RIJDEN!!!!!! op het eind![]()
![]()
![]()
Zal ik hem nog een keer voor je openen?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
Rot op met je tering topic wat al zo vaak gemaakt is.....
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:44 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Zal ik hem nog een keer voor je openen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef MetalSonic het volgende:
ik vind het altijd wel hilarisch het is zo fout dat het grappig is
Ik raak behoorlijk geagiteerd van die reclames jaquote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef MASD het volgende:
jij bent zeker geagiteerd?
Dat is idd ook een variantquote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef deepart het volgende:
OWW KELLY! KWIL JE SPANKEN!
Smerige mannenkop van drquote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef Pinobot het volgende:
Niet aan Kelly komen, Kelly is onze knuffel-transsexueel.![]()
[ afbeelding ]
mannenkop? bedoel je...?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Smerige mannenkop van dr![]()
Zou ze ook een mannelijke vagina hebben?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Smerige mannenkop van dr![]()
Ik denk dat ze stiekem nog steeds een lul heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou ze ook een mannelijke vagina hebben?
Ik word al onpasselijk als ik aan haar vagina denkquote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Die heeft hij gewoon naar binnen geduwd ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem nog steeds een lul heeft.
Je maakt een typoquote:Op donderdag 8 november 2007 23:21 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Ik word al onpasselijk als ik aan haar zijn vagina denk![]()
Misschien is dat wel extreem lekker, maar wel een beetje strak denk ikquote:Op donderdag 8 november 2007 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
Die heeft hij gewoon naar binnen geduwd ofzo
Misschien is het wel zo strak dat als je hem erin steekt zijn penis uit zijn anus komt.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien is dat wel extreem lekker, maar wel een beetje strak denk ik![]()
Als ik zo heette zou ik me ook om laten bouwen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
Ferdi heette dat mormel toch eerst
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
Ik raak er iig behoorlijk geagiteerd van
quote:
De een hééft een kruisje en de andere heeft geen kruisje méérquote:Op donderdag 8 november 2007 23:46 schreef deepart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:46 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
De een hééft een kruisje en de andere heeft geen kruisje méér
Die vergelijking van jou komt inderdaad ook dicht in de buurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Pieter-utd het volgende:
Kelly schijnt trouwens vroeger een man te zijn geweest
Een manginaquote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef Pinobot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik ken veel ferdi's maar die hebben dat niet laten doen!!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Als ik zo heette zou ik me ook om laten bouwen.
gewoon zo slecht dat hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:41 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wil wel met Kelly rijden
En dan zo vol gas op een ravijn af en dan spring ik eruit
Kelly zouden ze kapot moeten slaan als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef Pinobot het volgende:
[ afbeelding ]
hemquote:Op donderdag 8 november 2007 23:21 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Ik word al onpasselijk als ik aan haar vagina denk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |