Voor de SL kreeg hij de CD binnen en begon te oefenen.quote:
Omdat Huub aan het zingen was....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef fredfik het volgende:
waarom nu een sl?
En Lee Towers zou komen om met Huub te zingen??quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
huub mag dus niet meer mee zingen van de febo!!
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Hij zingt zo vals als een kraai. Huub en Brain hebben dat gemeen. Toondoofheid.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
Mag ik deze overslaan, dank U.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
Gif ja of Gif nee?
[COG #1] Commentaar op Gifjes ......... ( gezellig)
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
Precies... of Dit is niet goed of dat is niet goed...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, een heel kort shot op Brian en Amanda in elkaars armen.
Ik hoorde Brian zeggen: Dit is niet goed.
Oh, god! Laat het niet iets met Debora zijn! Dat zou ik verschrikkelijk vinden!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, een heel kort shot op Brian en Amanda in elkaars armen.
Ik hoorde Brian zeggen: Dit is niet goed.
Ach... misschien hebben ze te horen gekregen dat de doucheramscene uitgezonden wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh, god! Laat het niet iets met Debora zijn! Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
Ja en dat mogen we weer niet zienquote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef STAP01 het volgende:
Brain en Amanda omarmd in de Private??? huilend?
En waarom mogen we dat niet zien.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies... of Dit is niet goed of dat is niet goed...
Ik hoop het!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... misschien hebben ze te horen gekregen dat de doucheramscene uitgezonden wordt
Heel sneu voor Deborah maar dat zou de ogen van Amanda toch moeten openen.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh, god! Laat het niet iets met Debora zijn! Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
~quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef marky het volgende:
[..]
Heel sneu voor Deborah maar dat zou de ogen van Amanda toch moeten openen.
Ik ben er bang voor dat zelfs dat op de lange termijn haar ogen niet opent.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef marky het volgende:
Heel sneu voor Deborah maar dat zou de ogen van Amanda toch moeten openen.
Het is begonnen als een geintje. Huub heeft ooit gezegd, als ik 50 % haal in de PoPo zing ik het Feyenoordlied in de vijver. En zo geschiedde........Huub heeft na de PoPo aan het hokje gevraagd of hij het samen met Lee Towers mag zingen en Lee vindt dat blijkbaar leuk, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Lee Towers zou komen om met Huub te zingen??
Het was ook vals toen hij mee zongquote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
5 min COS.
Lee Towers komt morgen om samen met Huub het Feyenoordlied te zingen. Huub kan het woord Feyenoord bijna niet uit zijn strot krijgen, hij veroorzaakt zelfs een SL.![]()
En mocht ze dat per ongeluk wel doen, slaat Brian ze wel weer dicht..quote:Op donderdag 8 november 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat zelfs dat op de lange termijn haar ogen niet opent.
En als dat al zo is ramt Brian ze wel weer dicht.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat zelfs dat op de lange termijn haar ogen niet opent.
Niet dat dit nou zo enorm moeilijk is, maar goed.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als dat al zo is ramt Brian ze wel weer dicht.![]()
Dan is er iets niet in orde iig. Die zijn vast voor Amandaquote:Op donderdag 8 november 2007 17:36 schreef Larisje het volgende:
Zagen jullie ook allemaal niet dat Brian stiekem sigaretten in zijn broekzak deed?? Wat is ie toch goed he! Dat hij dat voor ons verborgen houdt!!
Zou me niks verbazen als hij die naar huis stuurt, om ze te verpatsen....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan is er iets niet in orde iig. Die zijn vast voor Amanda
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan is er iets niet in orde iig. Die zijn vast voor Amanda
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als dat al zo is ramt Brian ze wel weer dicht.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Deborah moet haar eigen ding doen van mamma.
Amanda: Spreek je haar nog wel dan?
Mamma: Nee, je weet hoe ik er over denk...
Wat is dit voor iets liefdesloos??
Oudere zus van Amanda, in elkaar geslagen door haar vriend, hersenbloeding en nu behoorlijk gehandicapt.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef Svantovit het volgende:
wie is deborah?:$
Nu herken ik je weer, lekker snel.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:49 schreef PeterNB het volgende:
(audio van) telefoongesprek Mamanda met Amanda (eerste 10sec missen) :
http://www1.evilshare.com/ca5934ba-df6a-102a-9309-00a0c993e9d6
Echt triest ja. Mijn Moeder stuurde me zelfs toen ik 18 was en in dienstquote:Op donderdag 8 november 2007 17:48 schreef miesy het volgende:
een dochter die haar moeder moet vragen of ze af en toe een kaartje wilt sturen..![]()
Pardon?........(Cor) van Hout familie van Mamanda?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:50 schreef avonne het volgende:
Familie van Hout? Had ik dat goed gehoord?
Gofr! Waar is dat mama-van-aman-speculatietopic! Ik zie een gelijkenis!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon?........(Cor) van Hout familie van Mamanda?
even in de gaten houden.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef rooie3 het volgende:
En nu betalen die punten.Huub belde ze ook meteen toen hij het vergat.
dus amanda's moeder heeft geen contact meer met die zus omdat 'je weet hoe ze erover denkt'.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Oudere zus van Amanda, in elkaar geslagen door haar vriend, hersenbloeding en nu behoorlijk gehandicapt.
Amanda heeft destijds haar zus bloedend onder aan de trap gezien, en heeft er nog steeds spijt van dat ze (onder druk van dat vriendje) niet direct een ambulance belde.
Zus is mensenschuw en blijkt nu weer terug bij dat vriendje
Ze kwamen allebij jankend de kamer in, ik dacht ja hoor die RAT moet vertrekken,maar nee hoor hij zal wel CP krijgen de RAT.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef Donnie29 het volgende:
Mamanda heeft dus niet gezegd: Brian vieze vuile teringlijer.. als je nog 1 keer aan mn dochter komt schop ik je kop eraf!! ??
precies, die denkt elke dag aan haar kind.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Echt triest ja. Mijn Moeder stuurde me zelfs toen ik 18 was en in dienst
zat (in Duitsland) IEDERE WEEK een kaartje
eh....?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gofr! Waar is dat mama-van-aman-speculatietopic! Ik zie een gelijkenis!
Nee dan laat je gewoon je dochter alleen achter bij die schurk en laat haar knallen zoals ze dat zo mooi zei.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:56 schreef Svantovit het volgende:
[..]
dus amanda's moeder heeft geen contact meer met die zus omdat 'je weet hoe ze erover denkt'.
Amanda vond het destijds verschrikkelijk alleen ze zien niet dat het met B&A wel is hetzelfde af kan gaan lopen![]()
domme mensen op deze wereld![]()
Ik heb het speculatietopic al geschopquote:
Nee zei ze niet ! ze zei : iedereen die van me houdt moet meekijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pardon?........(Cor) van Hout familie van Mamanda?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zei ze niet ! ze zei : iedereen die van me houdt moet meekijken
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef Svantovit het volgende:
maar als 'mamanda' echt iedere avond kijkt en dus vanavond de douchescene ziet zal ze toch morge wel ff terugbellen om brian verrot te schelden?
Die lopen de hele dag met hun fanpost te sjouwen.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:59 schreef Nomrc2 het volgende:
o shit onze tv ster en haar favo vibrator zijn ook weer in beeld
Die hebben ze oneindig veelquote:Op donderdag 8 november 2007 17:55 schreef trettie het volgende:
En hoe gaat dat met betalen van de ceepees?
Moeder is onverschillig, Amanda boeit haar niet, best lastig, die dochters, en dat je ze dan aandacht moet geven en zo....niet haar ding, dus prijst ze Brian de hemel in, in de hoop dat zij niet meer naar Amanda hoeft om te kijken want Brian "beschermt" haar wel, en dat er dan af en toe een paar klappen vallen, ach ja, shit happens nietwaar?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:53 schreef Donnie29 het volgende:
Mamanda heeft dus niet gezegd: Brian vieze vuile teringlijer.. als je nog 1 keer aan mn dochter komt schop ik je kop eraf!! ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |