Heel sneu voor Deborah maar dat zou de ogen van Amanda toch moeten openen.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh, god! Laat het niet iets met Debora zijn! Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
~quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef marky het volgende:
[..]
Heel sneu voor Deborah maar dat zou de ogen van Amanda toch moeten openen.
Ik ben er bang voor dat zelfs dat op de lange termijn haar ogen niet opent.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:29 schreef marky het volgende:
Heel sneu voor Deborah maar dat zou de ogen van Amanda toch moeten openen.
Het is begonnen als een geintje. Huub heeft ooit gezegd, als ik 50 % haal in de PoPo zing ik het Feyenoordlied in de vijver. En zo geschiedde........Huub heeft na de PoPo aan het hokje gevraagd of hij het samen met Lee Towers mag zingen en Lee vindt dat blijkbaar leuk, vandaar.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Lee Towers zou komen om met Huub te zingen??
Het was ook vals toen hij mee zongquote:Op donderdag 8 november 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
5 min COS.
Lee Towers komt morgen om samen met Huub het Feyenoordlied te zingen. Huub kan het woord Feyenoord bijna niet uit zijn strot krijgen, hij veroorzaakt zelfs een SL.![]()
En mocht ze dat per ongeluk wel doen, slaat Brian ze wel weer dicht..quote:Op donderdag 8 november 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat zelfs dat op de lange termijn haar ogen niet opent.
En als dat al zo is ramt Brian ze wel weer dicht.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor dat zelfs dat op de lange termijn haar ogen niet opent.
Niet dat dit nou zo enorm moeilijk is, maar goed.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als dat al zo is ramt Brian ze wel weer dicht.![]()
Dan is er iets niet in orde iig. Die zijn vast voor Amandaquote:Op donderdag 8 november 2007 17:36 schreef Larisje het volgende:
Zagen jullie ook allemaal niet dat Brian stiekem sigaretten in zijn broekzak deed?? Wat is ie toch goed he! Dat hij dat voor ons verborgen houdt!!
Zou me niks verbazen als hij die naar huis stuurt, om ze te verpatsen....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan is er iets niet in orde iig. Die zijn vast voor Amanda
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan is er iets niet in orde iig. Die zijn vast voor Amanda
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
En als dat al zo is ramt Brian ze wel weer dicht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |