ik stem voor de sinterklaas-pulse en daarna een nieuwjaarspulse (verwacht dat van Ogame en GoT ook wel)quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik vote voor een Sinterklaas-Pulse!Hebben we mooi een maandje om weer flink op te sparen.
Kunnen we daarna eventueel Nieuwjaars-Pulse doen. Twee maanden wachten vind ik wel erg lang...
En FP-berichtje komt pas denk als we Ogame voorbij zijn, kunnen we dan ook meteen wat schrijven over de megapulse voor JortK.
op 4 december voor de leuke stats op 5 december...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef Deansensitized het volgende:
Pulsen op 4 dec, voor leuke stats op 5 dec? Of pulsen op Sinterklaas voor leuke stats de 6e dec?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
op 4 december voor de leuke stats op 5 december...
schrijf de maand eens voluit... is weer 5 keys extra (x2)
Okè danquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
op 4 december voor de leuke stats op 5 december...
schrijf de maand eens voluit... is weer 5 keys extra (x2)
Beterquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef FJD het volgende:
Ik heb 1mil. keys klaar staan, zal ze straks wel pulsen dan zijn we al halverwege om ze in te halen
Bekeek net even hun stats.. er zijn vandaag al 50 leden van Ogame die gepulsed hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ogame ligt sowieso een beetje op apegapen. Dus die pakken we idd voor zondag wel
en toch blijft de afstand die 1,9 miljoen, dus wat dat betreft doen we het goed!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Bekeek net even hun stats.. er zijn vandaag al 50 leden van Ogame die gepulsed hebben
Ogame heeft ondanks dat er op het forum bijna niet gepost wordt toch elke keer wel een aardige outputquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:03 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Bekeek net even hun stats.. er zijn vandaag al 50 leden van Ogame die gepulsed hebben
die hebben meer iets van "Niet lullen, maar werken"quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Ogame heeft ondanks dat er op het forum bijna niet gepost wordt toch elke keer wel een aardige output
Ik kon het niet laten, SORRYquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:03 schreef Crientj het volgende:
Ja, die was teruggejoint... "
Whatpulse topic GoT ..
* Crientj lacht om vdvorst.
Enne Deansensitized..
How are you doin'?![]()
(Proest).![]()
Thanksquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:35 schreef vdvorst het volgende:
[..]
HIJ IS ER [afbeelding]
Dude, proficiat!!! [afbeelding] [afbeelding]
ja ik ook... op het werk pulse ik gewoon elke 5000 keysquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:19 schreef gateway het volgende:
ik spaar denk ik weer met 1 pc mee....... ff zien
* gateway gaat vast slingers zoeken en champagne koud zetten!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:17 schreef Crientj het volgende:
Whoot.
Dan typ ik eventjes door
Heb hier zelf nu 43k keys
Dus dat komt wel goed voor een deeltje.
Serieus, morgen hebben we ze ingehaald !
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef gateway het volgende:
[..]
* gateway gaat vast slingers zoeken en champagne koud zetten!!!
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:43 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een keybash spelletje?
edit: oh janog gefeliciteerd natuurlijk Jort
edit2: 42 miljoen...![]()
Vorige week ging bij mij lekker, moest portfolio (2 maal) typen en dat ging wel een aantal dagen heel goed in mijn keys.. Pokémon gaat trouwens ook goed voor je keys, met zo'n emulatorquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Ik moet momenteel wel veel typwerk verrichten. Ik heb al een project waar ik iedere woensdag mee bezig ben. Daar ben ik ook nog eens notulist dus dat is veel typen
Dan heb ik een project wat ik moet inhalen van vorig jaar, wat ik dus alleen met maken, en wat ook veel typewerk is.
En maandag begint nog een project via mijn opleiding, wat ook wee veel typen is!
Zal wel weer lekker gaan zo
Maar dat levert niet zoveel keys op hequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:50 schreef Crientj het volgende:
Hehe, en anders iets leuks bedenken met je design kunsten Donroyco?
Ben ondertussen ook vanalles aan het doen;
Msn is een beetje stil, photoshop & IRC !
Kom anders ook op IRC, vet lachen#Fokwhatpulse !
irc.fok.nlquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dat levert niet zoveel keys op he
N00bvraag: hoe kom ik op het IRC?
Ja, daar was ik, maar kan niet op het kanaal komenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:04 schreef vdvorst het volgende:
[..]
irc.fok.nl
dan channel #fokwhatpulse
Was er al..quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:11 schreef JortK het volgende:
irc:\\irc.fok.nl\fokwhatpulse
Dat ff in je adresbalk van je browser knallen
Dat vind ik ook! (en kom eens naar irc!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:25 schreef JortK het volgende:
Ach het komt toch niet op een dag aan dat we ze inhalen
Ik ben op me werk dus dat zal niet gaan goede vriendquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:26 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! (en kom eens naar irc! [afbeelding])
Java?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben op me werk dus dat zal niet gaan goede vriend
3,918,932,191 Ogamequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef gateway het volgende:
3,918,908,443 keyz hebben ogame.pl,
3,917,047,524 keyz hebben wij er, -
------------------------------------------------------------------
1,941,730 keyz is dus het verschil op dit moment!!
Ze lopen dus weer weg van ons!!! Doortypen!!!!
Lijstje:
14:13 1,941,730 keyz
13:12 1,864,532 keyz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |