Zou wel cool zijnquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:42 schreef casper4ever het volgende:
JortK gefeliciteerd
Mooi output, met wat geluk gaan we ze vandaag voorbij
We doen ons bestquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef FastFox91 het volgende:
Euh, nog maar 2 miljoen?? Morgen vierde?
We can do it uhhuuuquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:02 schreef Slarioux het volgende:
Zeg eens even hier whatpulsers, ik laat mijn neus een tijdje niet zien en zowaar redden ze zich uitstekend. Met een nieuwsberichtje zelfs. Goed bezig!
Ohh sufkoppetjequote:Op vrijdag 9 november 2007 09:09 schreef Omniej het volgende:
Wow wat een geweldige output zeg.Dit had ik niet verwacht...
En ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan eigenlijk. Zit al weet ik veel hoe lang te wachten op 8 november en gistermiddag had ik het idee om pas 's avonds te gaan pulsen, maar vervolgens heb ik de hele dag niet meer achter m'n PC gezeten en ben ik vergeten te pulsen.
Hoe dan ook, ik heb nu 471k klaarstaan, die ik ga pulsen zodra we ongeveer gelijk staan met Ogame (alhoewel het verschil nu ook maar 2,1 miljoen is)... Dan hebben we meteen een klein voorsprongetje, ook al stelt het niet zo gek veel voor.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wanneer is de volgende B-Day Pulse?? Schijnt beter te werken dan een gewone MegaPulse
Ik stem voor 13 september
Inloggen op dat programma of op de website ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:34 schreef Rumille het volgende:
Weet iemand hoe je in kan loggen met je whatpulse account voor pulsing als je niet rechtermuis kan klikken op dat logotje?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:33 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!1 Duurt nog een jaar!
Weet zo niet , wat de meerderheid wil denk ik. Maar eerst Ogame inhalen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Roep dan eens een andere datum? 2 januari?
Ja man, sta zelfs 14e met een dikke 500kquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef fate het volgende:
Om in de top 50 te komen moest je meer dan 50.000 keys pulsen.
Is er een nieuwsbericht?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:02 schreef Slarioux het volgende:
Zeg eens even hier whatpulsers, ik laat mijn neus een tijdje niet zien en zowaar redden ze zich uitstekend. Met een nieuwsberichtje zelfs. Goed bezig!
Ik vote voor een Sinterklaas-Pulse!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:26 schreef weasel85 het volgende:
ik vote voor een MP op 15 januari 2008
Naja, Sinterklaas pulse kan ook inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:26 schreef weasel85 het volgende:
ik vote voor een MP op 15 januari 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |