Belofte maakt schuld, het laatste punt op dit filmpjequote:Op donderdag 8 november 2007 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De finale Federer - Nadal op Wimbledon, waarbij Fed vrij vroeg in de 5e set een break maakt met een schitterende forehand. De partij leek daarmee gespeeld en Fed ging voor zijn record
.
De beelden zoek ik er later bij.
2006quote:Op donderdag 8 november 2007 16:51 schreef thloreg het volgende:
Sharapova vs. Hantuchova in 2006 omdat het de 2 lekkerste wijven zijn van het hedendaagse tennis.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, het laatste punt op dit filmpje.
Ik doe het welquote:Op donderdag 8 november 2007 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't maar niet TheGeneral, kleinzusje, Nalbandian of Federer-fan is want die zijn niet heulemaal niet eerlijk.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
Mooiste tennismoment, Federer - Roddick. Halve finale Australian Open.
het PERFECTE tennis. Zo moet tennis gespeeld worden.
En Wimbledon finale een mooie 2e.. Dat was een fantastiche overwinning waar ik zeer zenuwachitg de wedstrijd heb gevolgd.
Mijn persoonlijke top-3:quote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb veel te veel tennis gezien dit jaar, bijna geen toernooi gemist. Genoeg mooie momenten gezien, niet specifiek iets wat er bovenuit schiet wmb. Al weet ik nog wel dat ik erg heb genoten van Gonzalez tijdens de AO (iig totaan de finale), verder ook de partij tussen Djokovic en Stephanek op de US Open, waarbij ze bijna het maximum aantal games speelden in bijna 5 uur tennis.
diezelfde Melo is dit jaar (op Queens) positief getest op dopingquote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef Elikian het volgende:
Mijn mooiste moment van het jaar komt ook van WImbledon, maar dan uit het dubbel, 3e ronde.
Melo/Sa def Hanley/Ullyett
5-7 7-6(4) 4-6 7-6(7) 28-26 geschiedenis geschreven.
en in de QF dan weer winnen met een 5setter (met 5 lange sets)
6-4 6-7(6) 7-6(2) 6-7(9) 6-4
Hulde!
Geen grappen over kleinzusje.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't maar niet TheGeneral, kleinzusje, Nalbandian of Federer-fan is want die zijn niet heulemaal niet eerlijk.
Lees eensquote:
Iki had moeten zeggen "geen grappen en geen kritiek".quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lees eens, ik zeg alleen maar dat diegene geen objectieve mening over tennis kunnen hebben aangezien ze een bepaalde speler adoreren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |