Goh, wat kut voor je.quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in het begin van DE had ik 10% van de posts of zoDat zal nu wel flink teruggelopen zijn.
Een andere keer dan maarquote:Op vrijdag 9 november 2007 06:17 schreef santax het volgende:
Zo kwart over 6, de kering kan weer open, we leven nog. Stormpie van niets [afbeelding]
quote:Hoogste waterstanden Hoek v Holland
1. 385 1 februari 1953
2. 300 23 december 1954
3. 300 13 januari 1916
4. 298 3 januari 1976
5. 296 26 november 1928
Mijn posts zijn ook teruggelopen, zat toen net onder jou, nu bungel ik ergens onderaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in het begin van DE had ik 10% van de posts of zoDat zal nu wel flink teruggelopen zijn.
316 zelfsquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:05 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
En vannacht 302 centimeter als maximum. Met andere woorden, het hoogste waterpeil sinds de watersnoodramp!!
Let the gamez beginquote:Eerste sneeuw valt in de Ardennen
BRUSSEL - In de Ardennen zijn de eerste sneeuwvlokken van dit jaar gevallen. In de nacht van donderdag op vrijdag viel in de buurt van Bastenaken ongeveer vijf centimeter sneeuw.
De sneeuw zorgt op diverse op- en afritten van snelwegen voor problemen. In de Ardennen liggen diverse ski- en langlaufpistes. Daarvoor moet echter wel een pak van vijftien tot dertig centimeter vallen.
Logisch dat het tegenvalt als je zwaar noodweer en storm verwacht in het binnenland.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo dat was alles.. viel een beetje tegen ..
1e jaars en een aantal 2e jaars van mijn opleiding begeleiden ongeveer 150 1e jaars van de ALO/HIS die een introductie-hike hebben in houffalize. Ik hoefde daar niet per se aanwezig te zijn en gelukkig ook maar niet. Het heeft wel wat maar op dit moment vriest en sneeuwt het daar. Ze slapen dan s' nachts lekker onder een zeil en koken netjes buiten op houtvuur...quote:
Er wordt eind november een superstorm verwacht.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef -0- het volgende:
[..]
Logisch dat het tegenvalt als je zwaar noodweer en storm verwacht in het binnenland.
Er heeft nooit ook maar iemand van het knmi ofzo beweert dat het noodweer werd, in het binnenland zou het gewoon bij 5 a 6 bft komen en windstoten tot 85 km/h in (hagel)buien.
De hele ophef was om de stormvloed, niet om de storm zelf.
Ook uit het noord-westen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Er wordt eind november een superstorm verwacht.
nee!? Echt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Door wie dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |