Tja, wanneer is de laatste aflevering van seizoen 3 geweest, toch ook alweer een hele tijd geleden. In 2009 sta ik vooraan om de nieuwe afleveringen te bekijken, en daar ben ik dan vast niet de enige in.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Een pauze van 11 maanden tussen aflevering 6 en 7Dat verzin je toch niet.
Als ABC niet al getekend had voor de laatste 3 seizoenen zou Lost in dat geval snel gecancelt geweest zijn. Ik voorspel namelijk dat er geen hond meer kijkt als Lost pas ergens in 2009 terug zou komen.
Doe dat ff tussen spoilertags...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Ulreazj het volgende:
Interessante trailer.
[hele slimme opmerking]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat er een grens zit aan het geduld van de gemiddelde Amerikaanse tv-kijker. Slechts 16 afleveringen na 8 maanden pauze stelt dat geduld al behoorlijk op de proef, maar 6 afleveringen gevolgd door bijna een jaar pauze gaat te ver.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, wanneer is de laatste aflevering van seizoen 3 geweest, toch ook alweer een hele tijd geleden. In 2009 sta ik vooraan om de nieuwe afleveringen te bekijken, en daar ben ik dan vast niet de enige in.
Tja in principe hou ik niet van spoilers, maar trailers kijk ik in principe wel, en toen stond er dus onder dat youtube trailertje die spoiler gewoon. Tja, niks aan te doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:36 schreef Xurk het volgende:
Die spoiler die in dit topic circuleert is denk ik wel waar... DarkUFO zegt het al geruime tijd te weten, maar mocht het pas naar buiten brengen van zijn goede bron nadat andere sites dat ook hadden gedaan. En nu staan er bij Rumours en bij Spoilers al redelijk veel stukken eraan gewijd.
Ik ben nog in dubio of ik het wel wilde weten of niet [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een reactie op die trailer zegt dat ook ja, en nu heb ik het gelezen dus...Ik mag het verdomme niet hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
There is no rehab for stupidity.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik mag het verdomme niet hopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens de comic-con werd het aangekondigd.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik mag het verdomme niet hopen.
Kut serie dat je er bentquote:Op donderdag 13 december 2007 13:46 schreef magnifor het volgende:
[..]
Tijdens de comic-con werd het aangekondigd.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
31 januari keert LOST terug op donderdag voortaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |