quote:Op zondag 16 december 2007 02:26 schreef Kantar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zoekt er teveel achterquote:Op zondag 16 december 2007 15:06 schreef Kantar het volgende:
Ik was net wat comments aan het lezen op DarkUFO, en daar las ik dat men het een beetje raar vond dat ze in de trailer zeggen dat het vliegtuig op 22 september 2004 gecrasht is, maar dat de redding in 2008 komt. Ik vind dat zelf ook wel een beetje raar, norm volgen ze altijd heel 'realistisch' de tijd op het eiland, dus dan zou de zogenaamde redding nu eind 2004 moeten komen.. Zoek ik er nou te veel achter of zou dit weer een of andere clue kunnen zijn ofzo?
Nog lang niet? Eind januari al man dame!quote:Op maandag 17 december 2007 10:49 schreef janimie het volgende:
... en we kunnen hier blijven zeuren over de staking terwijl Lost nog laaaaaaaang niet (pas ver volgend jaar)word uitgezonden .....maar noem liever alternatieve series die ik ondertussen kan downloaden om de tijd totaan het einde van de staking te dooien.
Mijn alternatieve series zijn btw:
Everybody hates Chris (de jeugd van Chris Rock)
The Office (usa versie)
wat is er nog meer ?
Heb mn topic al gevonden maar mochten jullie ook nog andere series kijken, roep maar
Had ik ook altijd. Ik was ook pas tijdens seizoen 5 begonnen met kijken en bij vrijwel elk seizoen vond ik de eerste afleveringen weinig motiverend om verder te kijken en duurde het steevast een aantal weken voordat ik aflevering 3 van het nieuwe seizoen eens opzocht. Elk seizoen werd echter steeds spannender naar het einde toe (met als uitzondering misschien seizoen 6, dat wél spannend begint)quote:Op maandag 17 december 2007 11:36 schreef tralalala het volgende:
Ik ben volgens mij de enigste die "24" nog niet heeft gekeken, dus gelijk afgelopen weekend seizoen 1 gekeken, wel vet
Alleen de eerste afleveringen van seizoen 2 zijn behoorlijk saai
Maarja, het zijn 6 seizoenen dus ben er nog wel even zoet mee...
Prachtige symboliekquote:
dan wens ik je sterkte want eind januari wordt nix uitgezondenquote:Op maandag 17 december 2007 11:31 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Nog lang niet? Eind januari al man dame!
Lost wel hoorquote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef janimie het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte want eind januari wordt nix uitgezonden
Heb 24 ook nog steeds niet gezien overigens. Misschien ook maar eens wat van binnen hengelen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:36 schreef tralalala het volgende:
Ik ben volgens mij de enigste die "24" nog niet heeft gekeken, dus gelijk afgelopen weekend seizoen 1 gekeken, wel vet
Alleen de eerste afleveringen van seizoen 2 zijn behoorlijk saai
Maarja, het zijn 6 seizoenen dus ben er nog wel even zoet mee...
24 is best aardig, alleen de laatste seizoenen vond ik het toch wat meer van het zelfde worden. Moet seizoen 6 nog een keer afzien.quote:Op maandag 17 december 2007 22:41 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb 24 ook nog steeds niet gezien overigens. Misschien ook maar eens wat van binnen hengelen.
quote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef janimie het volgende:
[..]
You'll see.quote:Op maandag 17 december 2007 22:35 schreef janimie het volgende:
[..]
zoek maar alvast naar alternatieven, chuck en reaper zijn best goed btw
Ik heb hem net wel gekeken, en krijg alleen maar meer zin in het nieuwe seizoen!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:45 schreef Symer het volgende:
Nieuwe trailer!
Schijnt een geweldige trailer te zijn, maar ik durf niet te kijken
Dat is van seizoen 3 toch? Als Charlie aan het verdrinken is schrijft hij nog snel op z'n hand wat hij daarvoor van Penelope had gehoord.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vooral dat stukje van Charlie onderwater, dat ie iets laat zien aan Desmond..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ga gewoon geen trailer kijken.
Vette trailer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:45 schreef Symer het volgende:
Nieuwe trailer!
Schijnt een geweldige trailer te zijn, maar ik durf niet te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef tralalala het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vraag me af hoeveel eps de trailer beslaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Sorry! Al was het naar mijn mening niet echt spoilerig (alles wat hierboven staat kun je zelf ook wel bedenken aan de hand van de seizoensfinale van S3..), maar goed, speciaal voor jou staat het nu tussen spoilertags.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Kantar op 18-12-2007 23:06:30 ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:06 schreef Haunter het volgende:
Nieuwe promopictures!![]()
![]()
Ze staan hier, wel een spoiler.Dat was al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |