Ik ook nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ga gewoon geen trailer kijken.
Vette trailer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:45 schreef Symer het volgende:
Nieuwe trailer!
Schijnt een geweldige trailer te zijn, maar ik durf niet te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef tralalala het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vraag me af hoeveel eps de trailer beslaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Sorry! Al was het naar mijn mening niet echt spoilerig (alles wat hierboven staat kun je zelf ook wel bedenken aan de hand van de seizoensfinale van S3..), maar goed, speciaal voor jou staat het nu tussen spoilertags.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Kantar op 18-12-2007 23:06:30 ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:06 schreef Haunter het volgende:
Nieuwe promopictures!![]()
![]()
Ze staan hier, wel een spoiler.Dat was al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |