Vertel mij wat, hij flikte het om CSKA Moskou nog terug te brengne tot 3/2 in de blessuretijd tegen mijn Manchester Unitedquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vagner Love is zeker een goede spits in de FM reeks.
Ik speel eigenlijk altijd met lange kopsterke verdedigers. Heb niet heel veel last van goals van de zijkant, al is natuurlijk geen enkele verdediger onfeilbaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:42 schreef magic_dreamer het volgende:
ik weet hoe mijn tegengoals voornamelijk gemaakt worden, ze trappen vanaf de zijkant de bal voor en dan trapt of kopt de speler hem erin. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?
Als zon voorzet komt zeg ik al goal want dan weet ik gewoon dat die erin gaat....
Niet dat het echt slecht gaat maar als ik hier achter kom kan ik volgend seizoen misschien kampioen worden.
Misschien dat je de vleugelverdedigers wat minder vrijheid geeft en wat meer pressing, je loopt wel het risico dat ze uit hun positie lopen. En dat je de verdedigende lijn wat meer laat zakken, je moet hier wel bij oppassen dat er niet grote gaten vallen tussen de verdediging en het middenveld/aanval.quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:42 schreef magic_dreamer het volgende:
ik weet hoe mijn tegengoals voornamelijk gemaakt worden, ze trappen vanaf de zijkant de bal voor en dan trapt of kopt de speler hem erin. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen?
Als zon voorzet komt zeg ik al goal want dan weet ik gewoon dat die erin gaat....
Niet dat het echt slecht gaat maar als ik hier achter kom kan ik volgend seizoen misschien kampioen worden.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben van plan om komende transferperiode een spelerruil met Ajax te doen, die Stevne Defour ziet er neit verkeerd uit zeg, technisch wat minder, maar mentaal echt topkwaliteit voor een 19 jarige.
doen of niet?
Anderson van Man Utd?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mischien kan ik Anderson wel in de deal gooien, die is weliswaar technisch wat beter, maar mentaal waardeloos
Anderson is een -10 dus die zou ik niet zo snel wegdoen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
oeps
nouja, ik stel hem niet vaak op, gebeurt eigenlijk alleen als Nani weer eens bagger speelt
of zal ik gewoon 6 miljoen voor hem ophoesten?
Nieuwe verlanglijst aanmaken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een hele rare error
PERSON_SEARCH_EDIT::add_player_to_shortlist_ - No list found
probleempje, ik ben nu even bondscoach van Engelandquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Nieuwe verlanglijst aanmaken?
Vreemd..quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb een hele rare error
PERSON_SEARCH_EDIT::add_player_to_shortlist_ - No list found
Plymouth heeft evenveel doelpunten gescoord als dat ze wedstrijden verloren hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:43 schreef Zinton het volgende:
Nieuw contract gekregen bij Arsenal!
2007/2008
Kampioen Premier League
Champions League gewonnen
2008/2009
2e Premier League
Winnaar Engelse Community Shield
Winnaar Europese Super Cup
Winnaar Wereldkampioenschap voor Clubs
Reading gewoon kampioen geworden in mijn 2e seizoen, zelf erg slecht gepresteerd in het begin, daarna ging het een stuk beter en van P15 naar P2 geklommen, mede door een reeks van 19 ongeslagen wedstrijden en 9 wedstrijden gewonnen achter elkaar
[ afbeelding ]
dat zou ik wel is kunnen proberen doe ik wel tijdens de oefenwedstrijden van volgend seizoen moet nu nog maar paar wedstrijden en vind niet erg om 5e te worden heb ik misschien een keer kans om een europese beker te winnen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Misschien dat je de vleugelverdedigers wat minder vrijheid geeft en wat meer pressing, je loopt wel het risico dat ze uit hun positie lopen. En dat je de verdedigende lijn wat meer laat zakken, je moet hier wel bij oppassen dat er niet grote gaten vallen tussen de verdediging en het middenveld/aanval.
Wat bedoel je met "een -10" ??quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anderson is een -10 dus die zou ik niet zo snel wegdoen.
Gewoon 6 miljoen voor hem betalen dus.
PA oftewel Potential Ability.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Zinton het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "een -10" ??
Net 1e competitiewedstrijd gewonnen uit bij Middlesbrough en in de voorbereiding met 2-0 en 1-0 van Juventus en Bayern Munchen gewonnen....Nu 21 wedstrijden ongeslagen!
Hierquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:27 schreef Zinton het volgende:
Waar kan ik dat vinden andre? Nog nooit van gehoord namelijk
Wat zijn de waardes ongeveer? En wat betekenen die ongeveer?
Heb ik wel al geprobeerd met een paar van de beste jeugdige spelers in de reserveteams van de Ligue 1 clubs, maar die willen niet. Wellicht was dat wat hoog gegrepen en moet ik lager gaan kijken maar dan kom je wel al snel bij spelers die nauwelijks iets toevoegen aan mijn elftal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:54 schreef sjimz het volgende:
Wat jonge talenten van de clubs huren binnen frankrijk met een goede jeugdopleiding.
Probeer het eens bij de clubs Montpellier en Nantes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:59 schreef AminBen het volgende:
[..]
Heb ik wel al geprobeerd met een paar van de beste jeugdige spelers in de reserveteams van de Ligue 1 clubs, maar die willen niet. Wellicht was dat wat hoog gegrepen en moet ik lager gaan kijken maar dan kom je wel al snel bij spelers die nauwelijks iets toevoegen aan mijn elftal.
Ik heb ook om een moederclub gevraagd maar ze konden geen geschikte vinden.![]()
Andy Jonsson van Everton is een hele goede spits hij legde er bij mij met Everton in 39 wedstrijden 42 inquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:57 schreef Zinton het volgende:
Ik word zo ziek van deze wedstrijden....
[ afbeelding ]
Net maar weer een nieuwe spits aangetrokken, kijken of hij het wel waar kan maken....Is al de 3e in 2 jaarWelke instellingen ook....niemand kan de kansen afmaken.
Als je van nederlandse kweek houd, koop Wijnaldumquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:21 schreef w00h00 het volgende:
Zojuist begonnen met FM 08. Wreed spel zeg. .
Enkele gescoute aankopen gedaan voor de toekomst bij Ajax. Litmanen op proef, Boussouffa gekocht. Voor de rest vooral aan het scouten in Zuid Amerika en Scandinavie.
Wijnaldum en Zeefuik zijn de enige jonge -9 / -10 talenten (ligt eraan of je met een update database speelt of niet)quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als je van nederlandse kweek houd, koop Wijnaldum
En die keeper van psv, cassilo was volgens Muhren een groot talent in de Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als je van nederlandse kweek houd, koop Wijnaldum
Georgi heeft in eerste instantie een bod van 8 miljoen geaccepteerd, maar aanvankelijk bleef hij toch bij de Feyenoord-jeugdquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wijnaldum en Zeefuik zijn de enige jonge -9 / -10 talenten (ligt eraan of je met een update database speelt of niet)
En Babel maar die kost ook wat
Cassio, is ook een -9 talent.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En die keeper van psv, cassilo was volgens Muhren een groot talent in de Nederlandse competitie.
Samequote:Op zaterdag 10 november 2007 20:57 schreef Damzkieee het volgende:
Spelen jullie altijd met dezelfde tactiek of wisselende? En welke zoal? Ik kan maar niet tot een goede tactiek komen
Primaquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Laat dan iig je team even zien? .. aankopen of iets dergelijks.
Want zoiets is niet mogelijk met alleen psv ..
Moment.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:32 schreef sjimz het volgende:
Kan je ook je game uploaden?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef Gitaartovenaar het volgende:
http://rapidshare.com/files/68833440/Naamloos.fm
1 wedstrijd opnieuw gespeeld, namelijk tegen Ajax nadat mijn game na een 3-0 overwinning crashte. Verloor daarna, opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'. Meestal speel ik in een andere tactiek dan hierboven, namelijk met Farfán naast Koevermans met een pijltje naar de rechtsbuitenpositie. Wanneer ik tegen de iets sterkere ploegen vroeg voor ben gekomen ga ik 4-5-1 spelen met 5 middenvelders op een rij, en tegen de echte topploegen verander ik de teaminstellingen: lange bal, smal veld, laag tempo, veel tijdrekken etc.
Oké. Ik vind het wel kunnen wanneer ik tot dan toe alles gewonnen heb, maar dat moet ieder voor zich weten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten maar kom dan hier niet pronken met je ongeslagen status
![]()
Sorry ik las het even verkeerd, maar dat je er al aan denkt om de wedstrijd opnieuw op te starten nadat je verloor zegt mij al genoeg, ook al won je de eerste keer wel.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
1 wedstrijd die ik al gewonnen had, als je dat niet goed genoeg vind moet je het zelf maar weten, speel het voor me eigen plezier.
Wat toevallig, de wedstrijd tegen Ajax was juist op die dag!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
TOevallig net rond de wedstrijd tegen Ajax zeker. Kon je niet winnen na 5 keer overspelen?
Zoals ik dus al zei: "opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'."quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
gitaartovernaar ga maar lekker ergens anders pronken met je cheat game.
[ afbeelding ]
Heb je je daarna wel lekker afgetrokken voor de spiegel?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei: "opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'."
Neuh, achter de pc ging het prima.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb je je daarna wel lekker afgetrokken voor de spiegel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:) (:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:41 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Neuh, achter de pc ging het prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier met je cheat game![]()
Gast, doe nou niet zo grappig met je bijdehande opmerkingen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik 1 wedstrijd gecheat heb, dus wat is het probleem? Je hoeft het geen prestatie te vinden hoor, persoonlijk vind ik het wel netjes van mezelf, jullie kennelijk niet, so be it.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Over z'n pc gespoten en daardoor liep 't spel vast waarschijnlijk
Elke prestatie die is gemaakt door een cheat is niet netjes, maakt niet uit of het 1 wedstrijd is of 10 wedstrijden. Cheat is Cheat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Gast, doe nou niet zo grappig met je bijdehande opmerkingen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik 1 wedstrijd gecheat heb, dus wat is het probleem? Je hoeft het geen prestatie te vinden hoor, persoonlijk vind ik het wel netjes van mezelf, jullie kennelijk niet, so be it.
Omdat ik die wedstrijd had gewonnen voordat het spel crashte. Vind het een beetje zonde om dan op zo'n lullige manier een mooie reeks te doorbreken, niet?quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of je nou 23 punten voorstaat, ongeslagen bnt en 0 tegengoals, of dat je 20 punten voorstaat, 1 keer verloren hebt en 2 tegengoals? Wat maakt het uit? Waarom zou je cheaten?
Ok, dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Elke prestatie die is gemaakt door een cheat is niet netjes, maakt niet uit of het 1 wedstrijd is of 10 wedstrijden. Cheat is Cheat.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:46 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Omdat ik die wedstrijd had gewonnen voordat het spel crashte. Vind het een beetje zonde om dan op zo'n lullige manier een mooie reeks te doorbreken, niet?
Vaak saven kan ook.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:46 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Omdat ik die wedstrijd had gewonnen voordat het spel crashte. Vind het een beetje zonde om dan op zo'n lullige manier een mooie reeks te doorbreken, niet?
Het gebeurde 5 dagen na die wedstrijdquote:
Ik denk niet dat mensen een cheater waardeert, maar ik praat alleen voor mezelf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik vind het ook verassend dat mijn team zo goed presteert, normaal gaat het nooit zo goed, kennelijk heb ik een goeie tactiek. Jullie hoeven het van mij niet te geloven hoor, ik word niet warm of koud van kritiek, maar wanneer mensen het zouden waarderen wanneer ik verdere prestaties blijf posten zal ik dat doen, ik vermaak me prima met mijn game.
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen een cheater waardeert, maar ik praat alleen voor mezelf en voor EnGCatjuh.
Cheatersquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen een cheater waardeert, maar ik praat alleen voor mezelf, EnGCatjuh en Wurdsje..
Inderdaad, cheaten isquote:Op zondag 11 november 2007 10:32 schreef sitting_elfling het volgende:
komaan, laten het weer over FM hebben en niet over dit geneuzel
mja je hebt gelijk...quote:Op zondag 11 november 2007 10:32 schreef sitting_elfling het volgende:
komaan, laten het weer over FM hebben en niet over dit geneuzel
Ze mogen het best doen, maar ga dan niet pronken met screens.quote:Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef Zwoerd het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om iemand die in zn eigen game cheat
Ehh.. ik heb er duidelijk bij gezegd dat ik 1 wedstrijd opnieuw gespeeld hebquote:Op zondag 11 november 2007 12:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze mogen het best doen, maar ga dan niet pronken met screens.
Je hebt gezegd dat je hebt overgespeeld, niet dat je het hele Ajax-team verneukt hebt door er zelf een manager neer te zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 12:58 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ehh.. ik heb er duidelijk bij gezegd dat ik 1 wedstrijd opnieuw gespeeld hebAls ik had willen pronken had ik natuurlijk ook niet kunnen doen... Het lijkt wel jaloezie dat ik nu na 25 wedstrijd nogsteeds geen doelpunt tegen heb gehad. Met het posten van die screens kun je natuurlijk ook zien dat goed presteren dus wél kan ondanks de vele bugs. Maar goed, genoeg hierover.. laat maar zien hoe het met jullie games loopt, ik speel nog even lekker door.
Goed lezen, ik heb gezegd dat ik die wedstrijd opnieuw gespeeld heb, vervolgens verloor en daarna weer opnieuw geladen heb en gecheat (Ajax die wedstrijd zelf bestuurt) omdat ik me reeks niet wilde verbreken alleen door een stomme crash. En als je wilt mag je de game downloaden en zien dat dat de enige gecheate wedstrijd was, hij staat nogsteeds online.quote:Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je hebt overgespeeld, niet dat je het hele Ajax-team verneukt hebt door er zelf een manager neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |