abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:01:18 #251
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54512919
Zelfs met Real Madrid (nieuwe game) lukt het me niet om dik te winnen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54514038
Opnieuw begonnen en het gaat lekker zo, die eerste seizoenshelft.

:) (:
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:03:50 #253
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54514316
Euh wtf
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54514668
Laat dan iig je team even zien? .. aankopen of iets dergelijks.
Want zoiets is niet mogelijk met alleen psv ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54514771
Of upload je game even
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:28:42 #256
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54514852
0 doelpunten tegen lijkt me tamelijk onrealistisch, zeker als degene die na jou de minste doelpunten tegen heeft 17 keer heeft mogen vissen.
pi_54514864
Ok joh
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54514921
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:20 schreef sitting_elfling het volgende:
Laat dan iig je team even zien? .. aankopen of iets dergelijks.
Want zoiets is niet mogelijk met alleen psv ..
Prima

pi_54514937
Kan je ook je game uploaden?
pi_54514964
Die tactiek is echt uber wazig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:33:51 #261
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54514972
en ik krijg altijd van die lullige doelpunten uit het niets tegen. Het is wel verdomd netjes met zo'n team.
pi_54515038
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:32 schreef sjimz het volgende:
Kan je ook je game uploaden?
Moment.
pi_54515257
http://rapidshare.com/files/68833440/Naamloos.fm

1 wedstrijd opnieuw gespeeld, namelijk tegen Ajax nadat mijn game na een 3-0 overwinning crashte. Verloor daarna, opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'. Meestal speel ik in een andere tactiek dan hierboven, namelijk met Farfán naast Koevermans met een pijltje naar de rechtsbuitenpositie. Wanneer ik tegen de iets sterkere ploegen vroeg voor ben gekomen ga ik 4-5-1 spelen met 5 middenvelders op een rij, en tegen de echte topploegen verander ik de teaminstellingen: lange bal, smal veld, laag tempo, veel tijdrekken etc.
pi_54515298
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef Gitaartovenaar het volgende:
http://rapidshare.com/files/68833440/Naamloos.fm

1 wedstrijd opnieuw gespeeld, namelijk tegen Ajax nadat mijn game na een 3-0 overwinning crashte. Verloor daarna, opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'. Meestal speel ik in een andere tactiek dan hierboven, namelijk met Farfán naast Koevermans met een pijltje naar de rechtsbuitenpositie. Wanneer ik tegen de iets sterkere ploegen vroeg voor ben gekomen ga ik 4-5-1 spelen met 5 middenvelders op een rij, en tegen de echte topploegen verander ik de teaminstellingen: lange bal, smal veld, laag tempo, veel tijdrekken etc.
Je moet het zelf weten maar kom dan hier niet pronken met je ongeslagen status
Sorry ik las het even verkeerd, maar dat je er al aan denkt om de wedstrijd opnieuw op te starten nadat je verloor zegt mij al genoeg, ook al won je de eerste keer wel.
pi_54515341
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten maar kom dan hier niet pronken met je ongeslagen status
Sorry ik las het even verkeerd, maar dat je er al aan denkt om de wedstrijd opnieuw op te starten nadat je verloor zegt mij al genoeg, ook al won je de eerste keer wel.
Oké. Ik vind het wel kunnen wanneer ik tot dan toe alles gewonnen heb, maar dat moet ieder voor zich weten.
pi_54515371
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

1 wedstrijd die ik al gewonnen had, als je dat niet goed genoeg vind moet je het zelf maar weten, speel het voor me eigen plezier.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in.
pi_54515490
In de eerste periode van mn 3e seizoen met Telstar 2e geworden achter GAE. Het gaat dit seizoen een stuk beter. Westberg is veel minder een blunderkeeper dan vStrien en Bulters, de verdediging staat ook wel aardig en als het voorin gaat draaien kunnen er mooie dingen gebeuren.

De financiële problemen zijn echter nog steeds niet opgelost, dus ik hoop op een bekerstuntje ofzo.
pi_54515836
gitaartovernaar ga maar lekker ergens anders pronken met je cheat game.
pi_54515883
TOevallig net rond de wedstrijd tegen Ajax zeker. Kon je niet winnen na 5 keer overspelen?
pi_54515942
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
TOevallig net rond de wedstrijd tegen Ajax zeker. Kon je niet winnen na 5 keer overspelen?
Wat toevallig, de wedstrijd tegen Ajax was juist op die dag!
pi_54515954
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
gitaartovernaar ga maar lekker ergens anders pronken met je cheat game.
[ afbeelding ]
Zoals ik dus al zei: "opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'."
pi_54516038
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:32 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Zoals ik dus al zei: "opnieuw geladen en mezelf naar een 2-0 overwinning 'gecheat'."
Heb je je daarna wel lekker afgetrokken voor de spiegel?
pi_54516080
Over z'n pc gespoten en daardoor liep 't spel vast waarschijnlijk
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54516116
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:37 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heb je je daarna wel lekker afgetrokken voor de spiegel?
Neuh, achter de pc ging het prima.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54516157
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:41 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Neuh, achter de pc ging het prima.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Veel plezier met je cheat game
pi_54516175
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Over z'n pc gespoten en daardoor liep 't spel vast waarschijnlijk
Gast, doe nou niet zo grappig met je bijdehande opmerkingen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik 1 wedstrijd gecheat heb, dus wat is het probleem? Je hoeft het geen prestatie te vinden hoor, persoonlijk vind ik het wel netjes van mezelf, jullie kennelijk niet, so be it.
pi_54516187
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Veel plezier met je cheat game
Bedankt, zal wel lukken
pi_54516197
Of je nou 23 punten voorstaat, ongeslagen bnt en 0 tegengoals, of dat je 20 punten voorstaat, 1 keer verloren hebt en 2 tegengoals? Wat maakt het uit? Waarom zou je cheaten?
pi_54516201
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:44 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Gast, doe nou niet zo grappig met je bijdehande opmerkingen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik 1 wedstrijd gecheat heb, dus wat is het probleem? Je hoeft het geen prestatie te vinden hoor, persoonlijk vind ik het wel netjes van mezelf, jullie kennelijk niet, so be it.
Elke prestatie die is gemaakt door een cheat is niet netjes, maakt niet uit of het 1 wedstrijd is of 10 wedstrijden. Cheat is Cheat.
pi_54516224
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Of je nou 23 punten voorstaat, ongeslagen bnt en 0 tegengoals, of dat je 20 punten voorstaat, 1 keer verloren hebt en 2 tegengoals? Wat maakt het uit? Waarom zou je cheaten?
Omdat ik die wedstrijd had gewonnen voordat het spel crashte. Vind het een beetje zonde om dan op zo'n lullige manier een mooie reeks te doorbreken, niet?
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Elke prestatie die is gemaakt door een cheat is niet netjes, maakt niet uit of het 1 wedstrijd is of 10 wedstrijden. Cheat is Cheat.
Ok, dat is jouw mening.
pi_54516250
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:46 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Omdat ik die wedstrijd had gewonnen voordat het spel crashte. Vind het een beetje zonde om dan op zo'n lullige manier een mooie reeks te doorbreken, niet?
Dat zou ik ook zeggen Valt toch niet meer te bewijzen.
pi_54516259
Je doet je best maar met je game, ik vind je prestaties (bij deze) hoogst twijfelachtig te noemen. Na 20 wedstrijden 0 doelpunten tegen is zo'n beetje onmogelijk, vooral in 'n aanvallende formatie zoals jij voetbalt. Of je moet stuk voor stuk supervoetballers hebben maar dat is ook niet.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54516297
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:46 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Vaak saven kan ook.
pi_54516312
Ik vind het ook verassend dat mijn team zo goed presteert, normaal gaat het nooit zo goed, kennelijk heb ik een goeie tactiek. Jullie hoeven het van mij niet te geloven hoor, ik word niet warm of koud van kritiek, maar wanneer mensen het zouden waarderen wanneer ik verdere prestaties blijf posten zal ik dat doen, ik vermaak me prima met mijn game.
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Vaak saven kan ook.
Het gebeurde 5 dagen na die wedstrijd Ik save elke week.
pi_54516340
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:52 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik vind het ook verassend dat mijn team zo goed presteert, normaal gaat het nooit zo goed, kennelijk heb ik een goeie tactiek. Jullie hoeven het van mij niet te geloven hoor, ik word niet warm of koud van kritiek, maar wanneer mensen het zouden waarderen wanneer ik verdere prestaties blijf posten zal ik dat doen, ik vermaak me prima met mijn game.
[..]
Ik denk niet dat mensen een cheater waardeert, maar ik praat alleen voor mezelf.
pi_54516450
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen een cheater waardeert, maar ik praat alleen voor mezelf en voor EnGCatjuh.
pi_54516950
Als ie cheat, Álee, maar dat hij ook nog popiejopie gaat loepen doen.

mijn 2 centen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54517143
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen een cheater waardeert, maar ik praat alleen voor mezelf, EnGCatjuh en Wurdsje..
Cheaters
pi_54521286
komaan, laten het weer over FM hebben en niet over dit geneuzel
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54521372
Gekwalificeerd met Nederland voor de EK groepsfase
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54521403
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Inderdaad, cheaten is
pi_54521946
quote:
Op zondag 11 november 2007 10:32 schreef sitting_elfling het volgende:
mja je hebt gelijk...

Ik ben inmiddels aan mn 2de seizoen met Dinamo Kiev begonnen.. In de competiitie (10 wedstrijden gespeeld en 10 gewonnen) en in de beker gaat het zeer voortvarend.. De Champions League echter gaat niet echt zoals verwacht.. Ik heb me ervoor weten te kwalificeren dankzij een 2 - 4 uitoverwinningen en een 0 - 0 gelijkspel thuis.. In de groep zit ik bij PSV, Leverkusen en Arsenal.. De eerste wedstrijd tegen PSV werd nog met 2 - 0 gewonnen (thuis), maar uit bij Leverkusen werd hopeloos met 3 - 1 verloren..

Tevens zit ik met het probleem dat steeds meer spelers aangeven dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging en een groot deel van mn selectie is gewild door andere clubs.. Doordat het in de competitie zo enorm makkelijk gaat en de CL toch lastig gaat dit seizoen, zit ik er aan te denken om een groot aantal spelers die toch al toe zijn aan een nieuwe uitdaging gewoon maar te laten gaan en te vervangen door jongere spelers..
pi_54522095
cheaters
pi_54522646
woohoo via st. Gallen (3 ronde intertoto) en MTK (2e voorronde uefacup) heeft Utrecht zich geplaatst voor de 1e ronde van de uefa cup waarin het stoot op het Grikse Aris. in de competitie na 2 wedstrijden staan we op nummer 1 en in de 2e ronde van de beker hebben we een amateurclubje geloot.
pi_54522686
Dat mensen zich zo druk maken om iemand die in zn eigen game cheat
Цой жив
pi_54523496
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef Zwoerd het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om iemand die in zn eigen game cheat
Ze mogen het best doen, maar ga dan niet pronken met screens.
pi_54523603
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:54 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ze mogen het best doen, maar ga dan niet pronken met screens.
Ehh.. ik heb er duidelijk bij gezegd dat ik 1 wedstrijd opnieuw gespeeld heb Als ik had willen pronken had ik natuurlijk ook niet kunnen doen... Het lijkt wel jaloezie dat ik nu na 25 wedstrijd nogsteeds geen doelpunt tegen heb gehad. Met het posten van die screens kun je natuurlijk ook zien dat goed presteren dus wél kan ondanks de vele bugs. Maar goed, genoeg hierover.. laat maar zien hoe het met jullie games loopt, ik speel nog even lekker door.
pi_54524038
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:58 schreef Gitaartovenaar het volgende:

[..]

Ehh.. ik heb er duidelijk bij gezegd dat ik 1 wedstrijd opnieuw gespeeld heb Als ik had willen pronken had ik natuurlijk ook niet kunnen doen... Het lijkt wel jaloezie dat ik nu na 25 wedstrijd nogsteeds geen doelpunt tegen heb gehad. Met het posten van die screens kun je natuurlijk ook zien dat goed presteren dus wél kan ondanks de vele bugs. Maar goed, genoeg hierover.. laat maar zien hoe het met jullie games loopt, ik speel nog even lekker door.
Je hebt gezegd dat je hebt overgespeeld, niet dat je het hele Ajax-team verneukt hebt door er zelf een manager neer te zetten.
pi_54524294
2x knullig verloren met 1-0
in de wedstrijd tegen NAC was ik verruit de betere maar daar konden mijn aanvallers de kansen niet afmaken
en in de wedstrijd tegen ajax was ik minimaal gelijkwaardig maar krijt ik helaas een knullige goal tegen door een afstandschot van Vertonghen
pi_54524421
quote:
Op zondag 11 november 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je hebt gezegd dat je hebt overgespeeld, niet dat je het hele Ajax-team verneukt hebt door er zelf een manager neer te zetten.
Goed lezen, ik heb gezegd dat ik die wedstrijd opnieuw gespeeld heb, vervolgens verloor en daarna weer opnieuw geladen heb en gecheat (Ajax die wedstrijd zelf bestuurt) omdat ik me reeks niet wilde verbreken alleen door een stomme crash. En als je wilt mag je de game downloaden en zien dat dat de enige gecheate wedstrijd was, hij staat nogsteeds online.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')