Alle 13 Jaanke - In Ons Dafkequote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef djoxygene het volgende:
De nieuwe van Alle 13 janke schijnt leuk te zijn
Waar is dat dan ?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij ons is 12 januari de ''Pronkzitting'' dan word een nieuwe ''Prins'' uitgekozen van de carnaval
Hollands?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga voor de klassiekers van het Hollandse carnaval:
- Taai Taai - Alpenexpres
- De Nachraove - Sjeng Aon De Geng
- Beppie Kraft - In D'n Hiemel
- Hans Dupont - Meh Mieh Lepke
Nee, eigenlijk Limburgs, maar ik merk dat deze platen het ook goed doen boven de rivieren zeg maarquote:
Het carnaval boven Moerdijk vs. Vasteloavend-topique is een deur verder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef maartenducrot het volgende:
Carnaval noordelijker dan Venlo
quote:SMS-ers : De carnavalshit van 2008 heet “Goeie Moggel”!!
ImageDe plaat gemaakt door “de SMS’ers” is een pardodie op de geweldige tv reclame die een ware hype is onder de jeugd van Nederland, die elkaar tegenwoordig met “Goeie Moggel” begroeten. De woorden “Goeie Moggel” en “Ik roggel het wiel” zijn tekstueel briljant verwerkt in deze geweldige feestplaat en maken dit nummer tot een echte meezinger ! De kenners zijn het er nu al over eens; dit is dé feestknaller van 2008! De cd is vanaf volgende week verkrijgbaar in de cd winkels in heel Nederland en zal feestend Nederland doen laten exploderen!
De cd met bestelnummer; DEN 27091 wordt uitgebracht door HVA productions en de distributie wordt gedaan door That’s Entertainment.
Hou het in de gaten want binnenkort zingt iedereen mee; “Ja ik roggel het wiel, Ja ik roggel het wiel, ik word bijno knetterbek”!!!
http://www.youtube.com/watch?v=AzP2EXpDX-Qquote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef djoxygene het volgende:
De SMS'ers - Goeie Moggel !
Dat is geen carnaval, maar nederpop.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
3J's - een met de bomen
Dat boeit geen ruk als het maar aanslaat, en dat doet het. Dus een potentiele cv hitquote:Op zondag 16 december 2007 17:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is geen carnaval, maar nederpop.
hier in limburg slaat zoiets niet aan hoor,waarschijnlijk pluk je daarom ook alle hollanders er zo gemakkelijk uit die hier carnaval komen vieren....quote:Op maandag 17 december 2007 01:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat boeit geen ruk als het maar aanslaat, en dat doet het. Dus een potentiele cv hit
Hier in brabant doen dat soort nummers het wel goed.quote:Op maandag 17 december 2007 09:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hier in limburg slaat zoiets niet aan hoor,waarschijnlijk pluk je daarom ook alle hollanders er zo gemakkelijk uit die hier carnaval komen vieren....
de hele dag staan ze een beetje rond te kijken en bij zo'n muziek beginnen ze ineens overdreven rond te springen
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:23 schreef Carnaval het volgende:
als je naar de site van omroepbrabant gaat. (http://www.omroepbrabant.nl/thema.aspx?id=10)
en dan klikt op Dweilradio. aan de rechterkant is dat. heb je 24uur per dag carnavalsmuziek!!!
vet cool
Waar is die te downloaden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:28 schreef Urquhart het volgende:
Huub Hangop - Tosti vind ik op dit moment wel een grote kanshebber
Nou bij ons heb ik geen carnavalsplaat gehoord (nieuwe dan )quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef Urquhart het volgende:
En iemand al echte kanshebbers gehoord?
Ja, piratenzenders en regionaal. Op Radio 2 hoor je hem inderdaad niet. Of Daniël Dekker moet hem toevallig draaienquote:Op maandag 14 januari 2008 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja maar jij luister vaak naar piratenzender of niet Urguhart ?
Op radio 2 hoor ik dat nooit
54 singlesquote:Na 54 singles eindelijk een verdiende hit voor Johan Vlemmix .
Onze Nederlandse hofnar Johan Vlemmix heeft na 54 geflopte singles eindelijk een hit in handen. Samen met Nol Roos, bekend van RTL Shop, heeft hij onder de naam Vlemmix & Roos een single opgenomen met als titel "Een Bussie Vol Met Polen!!". Het idee voor deze single stamt van producer Kees Tel (bekend van Gerard Joling's nummer 1 hit "Maak Me Gek") toen hij een busje met Poolse uitzendkrachten met pech langs de weg zag staan. Een dag later stonden Johan Vlemmix en Nol Roos in de studio om de single op te nemen.
Platenmaatschappij Berk Music reageerde direct enthousiast en drie dagen later rolden de eerste singles van de persen. Momenteel bestormt "Een Bussie Vol Met Polen" de Nederlandse hitparades en dreigt een enorme carnavals hit te worden. Hiermee heeft Johan Vlemmix na 54 eerdere pogingen eindelijk zijn eerste hit op zak. Inmiddels is er ook interesse getoond door onze ooster- en zuiderburen om de single op de markt te brengen.
De nieuwe van de gebroeders Koquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:13 schreef Grachus het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nummer wat betrekking heeft op roeien, zeilen, zee, water, matrozen etc. Die van de double DJ's al gevonden natuurlijk, maar zoek eigenlijk iets anders waar goed een dansje op te doen is.. iemand suggesties?
Ok thanks! Nog meer mensen met suggesties?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:09 schreef Da hopman het volgende:
[..]
De nieuwe van de gebroeders Ko
http://www.youtube.com/watch?v=fFHEZFNDwAU
Kees Verlee - Roeien?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:13 schreef Grachus het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nummer wat betrekking heeft op roeien, zeilen, zee, water, matrozen etc. Die van de double DJ's al gevonden natuurlijk, maar zoek eigenlijk iets anders waar goed een dansje op te doen is.. iemand suggesties?
http://www.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopAquote:Op zondag 20 januari 2008 16:08 schreef djoxygene het volgende:
Guus en Meeuwis - Blik Bier (You Are Beautifull)
nee heb je toevallig een linkje dit klinkt wel goedquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:33 schreef tgs. het volgende:
Hebben jullie al gehoord: Brabantse moslims zijn bang - Heertje Gilders
http://www.youtube.com/watch?v=SzA30kdy5CMquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:13 schreef Urquhart het volgende:
SRV Mannen - O Jee (Er staat een rij voor de wc) hoor ik net...wel leuk. Soort carnaval rip-off van Yes-R en Ali B
Dank voor de tipquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je een hele carnavalscollectie wil, de cd's "och! och! och! Waar blijft die polonaise toch?" circuleren op internet, heb je gelijk ruim 200 nummers.
Die ken ikquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb me dit jaar laten overhalen ook naar het plaatselijke carnaval te gaan en het is me zelfs heel goed bevallen. Voorheen had ik een pleurishekel aan alles wat met carnaval te maken had, maar heb me prima vermaakt!
Nu hoorde ik een best geinig plaatje en was benieuwd van wie het was; het deed me denken aan Henkie, van de Fiets van Piet van Pa. Op de zelfde manier een soort vertellend gezongen en er kwam iets in voor van 'maar je hebt het niet van mij' en ook dat ie het gehoord had van de 'broer van de kapper van de vader van de papegaai' ofzoiets. Ik dacht dat de clou van het nummer was dat aan het eind nog steeds niet duidelijk was waar het nou allemaal mee begonnen was.
Wie kent dit nummer?
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:33 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Demi-Sec - "Oh Temara" natuurlijk
Die is het!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die ken ik
Toffe Pheren - Kende Gij Den Dieje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |