Alle 13 Jaanke - In Ons Dafkequote:Op maandag 12 november 2007 15:49 schreef djoxygene het volgende:
De nieuwe van Alle 13 janke schijnt leuk te zijn
Waar is dat dan ?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij ons is 12 januari de ''Pronkzitting'' dan word een nieuwe ''Prins'' uitgekozen van de carnaval
Hollands?quote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga voor de klassiekers van het Hollandse carnaval:
- Taai Taai - Alpenexpres
- De Nachraove - Sjeng Aon De Geng
- Beppie Kraft - In D'n Hiemel
- Hans Dupont - Meh Mieh Lepke
Nee, eigenlijk Limburgs, maar ik merk dat deze platen het ook goed doen boven de rivieren zeg maarquote:
Het carnaval boven Moerdijk vs. Vasteloavend-topique is een deur verder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef maartenducrot het volgende:
Carnaval noordelijker dan Venlo
quote:SMS-ers : De carnavalshit van 2008 heet “Goeie Moggel”!!
ImageDe plaat gemaakt door “de SMS’ers” is een pardodie op de geweldige tv reclame die een ware hype is onder de jeugd van Nederland, die elkaar tegenwoordig met “Goeie Moggel” begroeten. De woorden “Goeie Moggel” en “Ik roggel het wiel” zijn tekstueel briljant verwerkt in deze geweldige feestplaat en maken dit nummer tot een echte meezinger ! De kenners zijn het er nu al over eens; dit is dé feestknaller van 2008! De cd is vanaf volgende week verkrijgbaar in de cd winkels in heel Nederland en zal feestend Nederland doen laten exploderen!
De cd met bestelnummer; DEN 27091 wordt uitgebracht door HVA productions en de distributie wordt gedaan door That’s Entertainment.
Hou het in de gaten want binnenkort zingt iedereen mee; “Ja ik roggel het wiel, Ja ik roggel het wiel, ik word bijno knetterbek”!!!
http://www.youtube.com/watch?v=AzP2EXpDX-Qquote:Op woensdag 5 december 2007 19:57 schreef djoxygene het volgende:
De SMS'ers - Goeie Moggel !
Dat is geen carnaval, maar nederpop.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:41 schreef Sethje het volgende:
3J's - een met de bomen
Dat boeit geen ruk als het maar aanslaat, en dat doet het. Dus een potentiele cv hitquote:Op zondag 16 december 2007 17:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is geen carnaval, maar nederpop.
hier in limburg slaat zoiets niet aan hoor,waarschijnlijk pluk je daarom ook alle hollanders er zo gemakkelijk uit die hier carnaval komen vieren....quote:Op maandag 17 december 2007 01:54 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat boeit geen ruk als het maar aanslaat, en dat doet het. Dus een potentiele cv hit
Hier in brabant doen dat soort nummers het wel goed.quote:Op maandag 17 december 2007 09:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hier in limburg slaat zoiets niet aan hoor,waarschijnlijk pluk je daarom ook alle hollanders er zo gemakkelijk uit die hier carnaval komen vieren....
de hele dag staan ze een beetje rond te kijken en bij zo'n muziek beginnen ze ineens overdreven rond te springen
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:23 schreef Carnaval het volgende:
als je naar de site van omroepbrabant gaat. (http://www.omroepbrabant.nl/thema.aspx?id=10)
en dan klikt op Dweilradio. aan de rechterkant is dat. heb je 24uur per dag carnavalsmuziek!!!
vet cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |