Ik laat nu wel een thermoskan achter, maar ik ga zelf slapenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
Glacier gaat dan weer koffie halen denk ik
Say hello to heaven is zo mooiquote:
super mooiquote:Op donderdag 8 november 2007 23:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Say hello to heaven is zo mooi![]()
Ik verwachte jou al hier met dit nummer
ja, ken ikquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
super mooistaat standaard op me mobiel
Ken je het nr Can't change? weet niet of het van temple of the dog is of gewoon van soundgarden
Ik weet ook ff niet zeker meer, ik ken het omdat Chris het is komen zingen toen pearl jam @ the Santabarbara bowl stonden en hij paar nrs deed. Doet het heel fijn op mobielquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, ken ikdacht altijd dat het Soundgarden was, maar kan dat zomaar helemaal mis hebben
quote:
Het valt mij af en toe ook wel op inderdaad, bijvoorbeeld een nummer dat met een tussenpoos van nog niet eens 2 uur alwéér wordt gedraait (en dat komt toch echt wel af en toe voor)...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Niet normaal trouwens hoevaak op 3fm , big girl word gedraaid![]()
Wordt bijna radio 538 , hoevaak platen worden herhaald soms
Let maar op , morgen weer zeker 3 keer overdag big girlquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het valt mij af en toe ook wel op inderdaad, bijvoorbeeld een nummer dat met een tussenpoos van nog niet eens 2 uur alwéér wordt gedraait (en dat komt toch echt wel af en toe voor)...
Mja, dat heet nou Hoge Rotatie...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Let maar op , morgen weer zeker 3 keer overdag big girl![]()
we zijn weer wakker jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 03:11 schreef Hartox het volgende:
Zijn er nog mensen wakker? Heb morgen presentatie en die ben ik nu aan het maken.. Ik ben alleen al 3 uur niets aan het doen.
Nieuw kantoor met overal rondzwervende troep... wel allrisk dus het wordt wel vergoed, maar dat kan ik natuurlijk allemaal weer regelen in mijn komende vrije weekquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje Cos...Dat is behoorlijk kut!
Ik had vanochtend iemand in m'n achterbumperook niet leuk
Toch nog een goeiemorgen though
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ja t'is weer vrijdagbegint goed die dag zo
Nou idd! Gisterenavond op de A28 zag je geen hand voor ogen en nog zitten er van die jokers op 3 mm afstand van je bumper... levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
NetjesGoed nieuws voor jou dus
Ja en dan die vrijdagmiddag spits...lekker in de regen...Ben benieuwd hoeveel bumperkussers (dat is dus Kiss & Ride) ik nog krijg vandaag...
Doordat ik nu al voor de 2e keer van achter aangereden ben, vertrouw je niemand meer die achter je rijdt...Bumperklevers (sowieso vertrouwde ik die nooit), mensen die laat en hard remmen (zeker met dit weer)...Elke keer denk ik weer dat ze achterop komen :S
Ik rij echt niet zo aso hoor, althans niet meerquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Creadag met Cosmick
Wel netjes!
Vaak zijn het trouwens BMW rijders die 3mm afstand rijden met zulk weer...Maar er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen natuurlijk
Wel netjes...Ik heb gelukkig geen zichtbare schade...Lang leve het loslaten van je rem bij impact
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef cosmick het volgende:
Nou idd! Gisterenavond op de A28 zag je geen hand voor ogen en nog zitten er van die jokers op 3 mm afstand van je bumper... levensgevaarlijk.
Maandag kan ik de auto al naar de BMW dealer brengen.
Net even creatief met touw en tie-strips geweest.
[ afbeelding ].
Behalve dan als je zelf op een trekhaak rijdtquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig was ik met de Nissan ja...Maar is een erfstuk dus ook niet leuk
Trekhaak helpt bij zachte aanrijdingen...Maar bij een heftige aanrijding werkt't erg tegen je wat betrecht je frame...Maar voor de echte bekende stadsaanrijdingen met lage snelheid zijn ze ideaal ja
Thanks! Have a nice onequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Zo...Lunch is voorbij...Vrijdag Ipod-dag dus ik ga er weer vandoor wat radio betreft
Tot maandag allen, prettig weekend en succes met de schade Cos!
Cobwebsquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heette nou dat nummer van the coral
begon veelbelovend, maar naar het einde ontspoorde het een beetje....quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een coole mix van Queen en de Scissor Sisters![]()
Zeker! Echt heeel erg gaaf gedaan!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een coole mix van Queen en de Scissor Sisters![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit 10 minuten C & S te luisteren en ik krijg al weer moordneigingen
quote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Domien verklapte zojuist: Timbaland Ft. One republic - Apologize = megahit.
doe beide nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit 10 minuten C & S te luisteren en ik krijg al weer moordneigingen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:43 schreef Againzender het volgende:
Nou Domien, bedankt voor de voorwaarschuwing!
Gecondoleerd man, heel veel sterkte....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
vanavond geen Ekstra Weekend: vanavond is de avondwake (kennen jullie dat "boven in Holland" ook?) voor m`n vader, die afgelopen dinsdag nacht is overleden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
vanavond geen Ekstra Weekend: vanavond is de avondwake (kennen jullie dat "boven in Holland" ook?) voor m`n vader, die afgelopen dinsdag nacht is overleden![]()
![]()
Gecondoleerd man. Sterkte de komende periode!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
![]()
Man! Beste plaat van het moment!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:47 schreef borisz het volgende:
Hoeveel zou Timberland eigenlijk betaald hebbben voor de megahit ?
Amenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Hives die hadden...
Mwah daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Ik schuif altijd heen en wee tussen radio en webcamquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:13 schreef Piles het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik nu radio moet luisteren, en webcam zonder geluid. Of webcam kijken en luisteren (dan loop ik dus achter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |