Thanks! Have a nice onequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Zo...Lunch is voorbij...Vrijdag Ipod-dag dus ik ga er weer vandoor wat radio betreft
Tot maandag allen, prettig weekend en succes met de schade Cos!
Cobwebsquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heette nou dat nummer van the coral
begon veelbelovend, maar naar het einde ontspoorde het een beetje....quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een coole mix van Queen en de Scissor Sisters![]()
Zeker! Echt heeel erg gaaf gedaan!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een coole mix van Queen en de Scissor Sisters![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit 10 minuten C & S te luisteren en ik krijg al weer moordneigingen
quote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Domien verklapte zojuist: Timbaland Ft. One republic - Apologize = megahit.
doe beide nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit 10 minuten C & S te luisteren en ik krijg al weer moordneigingen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:43 schreef Againzender het volgende:
Nou Domien, bedankt voor de voorwaarschuwing!
Gecondoleerd man, heel veel sterkte....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
vanavond geen Ekstra Weekend: vanavond is de avondwake (kennen jullie dat "boven in Holland" ook?) voor m`n vader, die afgelopen dinsdag nacht is overleden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
vanavond geen Ekstra Weekend: vanavond is de avondwake (kennen jullie dat "boven in Holland" ook?) voor m`n vader, die afgelopen dinsdag nacht is overleden![]()
![]()
Gecondoleerd man. Sterkte de komende periode!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:22 schreef Timo20 het volgende:
Volk![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |