Die onderste zou in ieder geval goed aansluiten bij een stage voor een Mediatechnoloog. Jammer genoeg hebben we echter komend semester voor zover ik weet geen stagiairs in de aanbieding, alleen maar afstudeerders. En ik denk dat voordat een dergelijke vacature goedgekeurd wordt als afstudeerstage hij iets uitdagender omschreven zal moeten wordenquote:
Als je voldoet aan de minimale eisen zoals ze in de vacature staan lijkt mij van wel. Ze zoeken alleen wel iemand die komend semester al beschikbaar is.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef Marc63 het volgende:
Zou een universitaire master Journalistiek en Media ook goed zijn voor een stageplaats? In dat geval kan ik misschien volgend jaar een keer reageren.
Dat lijkt me ook. Maar stagairs blijven vaak maar tijdelijk en volgend jaar zoeken ze weer een nieuwe lichtingquote:Op woensdag 7 november 2007 22:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je voldoet aan de minimale eisen zoals ze in de vacature staan lijkt mij van wel. Ze zoeken alleen wel iemand die komend semester al beschikbaar is.
Ik ben het eigenlijk met je eens. Het feit dat het flash is, vind ik ook niet echt geweldig, maar daar is nog wel mee te leven.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef Piles het volgende:
Vooral het reactie-systeem vind ik niet lekker werken. Harde enters worden genegeerd, url's passen vaak niet, je reactie is niet meteen zichtbaar, en ik mis de mogelijkheid tot het opmaken van je tekst.
Al zie ik net wel dat de log-titels tegenwoordig gewoon tekst zijn, en volgens mij waren die eerst ook Flash (waar ik een hekel aan heb)
Wederom bij Rick v V kun je registreren via http://angrylog.nl/page/registratie en daar onthoud ie dus ook alles.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:30 schreef Glacier het volgende:
Bij normale weblogs heb ik daar geen moeite mee, daar hoef je je niet te registreren, maar bij de angrylogs moet je je registreren, maar kun je niet inloggen en ingelogd berichten plaatsen.
dat trio trek ik echt nietquote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Piles het volgende:
Coen en Sander zijn zometeen bij Jensen trouwens. Niet dat iemand het wil zien volgens mij
Heb zelf trouwens het idee dat het de laatste tijd een stuk beter gaat. Site van MetMichiel was een redelijk drama qua bereikbaarheid, maar tegenwoordig gaat het volgens mij een stuk beter.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
Angrylog heeft soms weleens DNS-problemen. Heb ik ook weleens last van gehad. Je zou domienverschuuren.nl.angrylog.nl + bartarens in je HOSTS-file kunnen zetten met het IP 83.96.134.211
Ik bedoel meer dat je gewoon kunt inloggen, net als op FOK! . Dan hoef je ook geen code meer in te voeren. Anders is dat registreren ook vrij nutteloos vind ik. Of het zou alleen maar om het e-mail adressen harvesten gaan, maar dat geloof ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt natuurlijk wel aangeven dat je e-mailadres en wachtwoord onthouden worden. En tegenwoordig moet je bijna bij alles wat je invoert op het internet zo'n code invoeren.
Echt grappig iddquote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef -Hans- het volgende:
Rofl die reclame over fietslichtaan
Geen licht bla bla bla
Agent: " dat kost je dan 20 euro "
Jongen: " prima, wanneer is 'ie klaar?! "
Slim gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Echt grappig idd
Goeie benadering ook, goed bedacht!
Krijgen jullie dat dan ook voor elkaar, dat registreren? Als ik op die link hierboven klik, dan zie ik wel de registratie pagina, maar geen invulvelden. Ik heb dat probleem zowel in Firefox als IE. Derhalve kan ik mij bij Angrylog niet registreren. Heeft iemand daar ook last van?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Wederom bij Rick v V kun je registreren via http://angrylog.nl/page/registratie en daar onthoud ie dus ook alles.
Ik hoef daar ook geen code of iets in te voeren. Geen idee hoe dat met die andere logs is
De invul-velden staan precies onder de tekst, dus ff op de gok klikkenquote:Op woensdag 7 november 2007 23:49 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Krijgen jullie dat dan ook voor elkaar, dat registreren? Als ik op die link hierboven klik, dan zie ik wel de registratie pagina, maar geen invulvelden. Ik heb dat probleem zowel in Firefox als IE. Derhalve kan ik mij bij Angrylog niet registreren. Heeft iemand daar ook last van?
IJzersterke tip, Piles...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
De invul-velden staan precies onder de tekst, dus ff op de gok klikken
Mja, anders slapen ze allemaal massaal door de dampende, stampende punica-oase die Arbeidsvitaminen heet heen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Terwijl die dampende nachtshow net op het PUNT van losbarsten staat?
Doodzonde.
Dat méén je niet?!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Thuis van werken in Amsterdam. Nog even aan de cracker+kaas en mail checken. Dan snel naar bed. Want om half 9 verwachten ze me weer op de zaak...
quote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Domien verklapte zojuist: Timbaland Ft. One republic - Apologize = megahit.
Ik heb em nog niet gehoord geloof ik, maar ik geloof dat ik toch liever iets anders had gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Saaie nietszeggende cliché-baggerquote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Christinequote:
De mooiste scene van Christine vind ik dat 'ze' zo ro(n)kend die garage komt binnenrijden. "Vrom vrom vrom vrom..".quote:Op donderdag 8 november 2007 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet me goed deze morgen (las in een waas opeens "Plymouth Fury 1958" in dit topic
Ja uiteraard. Als ie op tv is dan kijk ik toch altijd wel ff..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk jaEigenlijk vond ik die film alleen leuk door de auto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |