IJzersterke tip, Piles...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
De invul-velden staan precies onder de tekst, dus ff op de gok klikken

Mja, anders slapen ze allemaal massaal door de dampende, stampende punica-oase die Arbeidsvitaminen heet heen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Terwijl die dampende nachtshow net op het PUNT van losbarsten staat?
Doodzonde.

Dat méén je niet?!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Thuis van werken in Amsterdam. Nog even aan de cracker+kaas en mail checken. Dan snel naar bed. Want om half 9 verwachten ze me weer op de zaak...

quote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Domien verklapte zojuist: Timbaland Ft. One republic - Apologize = megahit.

Ik heb em nog niet gehoord geloof ik, maar ik geloof dat ik toch liever iets anders had gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:

Saaie nietszeggende cliché-baggerquote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:

Christinequote:

De mooiste scene van Christine vind ik dat 'ze' zo ro(n)kend die garage komt binnenrijden. "Vrom vrom vrom vrom..".quote:Op donderdag 8 november 2007 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doet me goed deze morgen (las in een waas opeens "Plymouth Fury 1958" in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |