Ja uiteraard. Als ie op tv is dan kijk ik toch altijd wel ff..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk jaEigenlijk vond ik die film alleen leuk door de auto's
Het spijt me heel ergquote:Op donderdag 8 november 2007 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een stilte hierHet is al bijna weekend hoor
Dat je aan het begin van de week hard werkt vind ik primamaar richting de vrijdag wordt dat minder gewaardeerd
Mwah, alleen bepaalde automaatkoffie..en zo gigantisch vond ik het verschil in kans op sterfte ook niet eigenlijk..meer een soort sensatiezoekerij..quote:Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie is altijd goed
Hoorde vanochtend bij Giel dat't dodelijk isJammer dan! Het hele leven is dodelijk!
quote:Op donderdag 8 november 2007 11:32 schreef Glacier het volgende:
* Glacier geeft SilentChaos een bakkie koffie
Zou Thee Lauw () trouwens ook warme koffie lusten?
Wat wil je hebben?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:21 schreef rubbereend het volgende:
vanmiddag maar eens kijken of ik ook wat kan winnen van Paul van Schaijk
Dat 3FM-bandje, U2quote:Op donderdag 8 november 2007 12:43 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die van mij KinkFM
Maar wat hoorde je dan?
Sorry, ik zit even naar een andere zender te luisteren, maar is het gelukt met je DVD speler?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:33 schreef rubbereend het volgende:
DVD speler met harde schijf, tijd om de videorecorder te vervangen
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:08 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Sorry, ik zit even naar een andere zender te luisteren, maar is het gelukt met je DVD speler?
DJ Jean ookquote:Op donderdag 8 november 2007 14:17 schreef borisz het volgende:
De grandmix van Ben Liebrand verhuist naar Slam![]()
Bang And Blamequote:Op donderdag 8 november 2007 14:26 schreef Rojan_UK het volgende:
Ik weet niet welke van REM ze net draaiden (ik zei al: ik zit even op een andere zender), maar REM heeft, in mijn optiek, één van de mooiste nummers allertijden gemaakt, namelijk Nightswimming. Prachtig.![]()
Wat is dat nou voor een kansloze opmerking?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:02 schreef plumbum het volgende:
Giel moet echt snel dood
Kansloos is idd de juiste term..quote:Op donderdag 8 november 2007 16:03 schreef Rojan_UK het volgende:
Wat is dat nou voor een kansloze opmerking?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:18 schreef Glacier het volgende:
http://coenswijnenberg.nl/page/log/144057/Te+gast+bij+Jensen
Zo. Die zit
Nou, Coen zien we in ieder geval niet snel op TV dusquote:Wat is radio toch een mooi medium
jawel, wie is de molquote:Op donderdag 8 november 2007 17:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Nou, Coen zien we in ieder geval niet snel op TV dus
Tof! vind ik best een aardige plaat.quote:Op donderdag 8 november 2007 03:12 schreef Siegfried het volgende:
Domien verklapte zojuist: Timbaland Ft. One republic - Apologize = megahit.
:wquote:Op donderdag 8 november 2007 19:14 schreef MichielV het volgende:
Besjoer!
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:14 schreef MichielV het volgende:
Besjoer!
Hier (Haarlemmermeer) valt het op dit moment nog best mee... maar dat zal nog wel komen.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Seraphina het volgende:
Jonge, hozen dat het hier doet! Niet normaal!
Deed het hier een uur lang.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:51 schreef Seraphina het volgende:
Jonge, hozen dat het hier doet! Niet normaal!
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef purplerose het volgende:
Voordeel, ik ben weer paar gram afgevallen![]()
Ja, heel fijn zo een digiweegschaal die elke gram telt!quote:
Ik probeer op dit moment een tekst van 1000 woorden over de onafhankelijk van accountants te schrijvenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
wat is het rustig hier zeg....
Lukt het een beetje dan, het afvallen?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, heel fijn zo een digiweegschaal die elke gram telt!
Yeah. Zelfs die wat vreemde nummers tussendoor zijn ok... althans, des te lekkerder is het dat daarna weer een 'echt' nummer begintquote:
Met heel veel moeite 1 kilo Cossiequote:Op donderdag 8 november 2007 21:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lukt het een beetje dan, het afvallen?
Hoelang heb je over die ene hele kilo gedaan dan? Ooit woog ik 97 kilo (ongelukkige relatiequote:Op donderdag 8 november 2007 21:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met heel veel moeite 1 kilo Cossie
Maar wel al zeker 10cm kwijt wat ongeveer neerkomt op een kledingmaat![]()
Albumpje van haar klinkt iig erg leuk!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ik de nieuwe band van Anneke binnenkort maar eens live moet gaan checken
Anderhalve maand ongeveerquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoelang heb je over die ene hele kilo gedaan dan? Ooit woog ik 97 kilo (ongelukkige relatie), heb toen een hometrainer gekocht, geen bier meer gedronken en veul saladas gegeten.. ging toen behoorlijk snel moet ik zeggen. Weeg nu al jaren 72 kg
.
Heb toen ook wel gepost in dat afval/dieet-topic op Fok!
Zie FOK!Dieetclub deel 60 en Fok!Dieetclub deel 63quote:Op donderdag 8 november 2007 21:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow en mannen vallen idd altijd snel af als ze ook maar iets laten staan zoals bier en frituur enzoHeeft ook iets met hormonen te maken ofzo
Op dat gebied ben ik wel echt vrouw, ben een chocoholic, kan niet anders zeggenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zie FOK!Dieetclub deel 60 en Fok!Dieetclub deel 63.
Veel water drinken idd... Ik kocht toen 1 flesje bruinbier ofzo voor de zaterdagavond waar ik de hele week naar uit keek. Snoepen deed ik nooit, dus dat scheelt.
Van veel sex schijn je toch ook af te vallen?.
Ik luister een Paul Harcastle-minimegamixquote:Op donderdag 8 november 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- slingert Groove Armada - The Girls Say even aan. Prince vind ik maar niks.
Ik vind het niet allemaal bagger hoor wat hij heeft gemaakt, maar met veel van zijn platen heb ik niet veel.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:58 schreef cosmick het volgende:
Ik luister een Paul Harcastle-minimegamix. Dat GA vind ik niet echt geweldig. Prince heeft wel een aantal briljante tracks gemaakt vind ik. "Mountains" hoorde ik van de week op 3FM. Nice hoor!
quote:1. The Chemical Brothers - The Salmon Dance (3:38)
2. Groove Armada - the girls say (4:01)
3. Hoosiers - Worried About Ray (2:45)
4. Klaxons - Golden Skans (2:43)
5. Reverend & Makers - Heavyweight Champion Of The World (3:25)
6. The Chemical Brothers - The Salmon Dance (3:38)
7. Calvin Harris - Acceptable In The 80's (3:31)
8. David Guetta - Baby when the light (with Steve Angelo ft Cozi) (3:27)
9. Foo Fighters - The Pretender (4:29)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |