Ben je een FP debiiel met een FIPO?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:15 schreef WyriHaximus het volgende:
StuiterFIPO!
Nee post daar eingelijk niet meer, en ben iets te vrolijk om met iets nuttigs te komenquote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je een FP debiiel met een FIPO?
God niet gelijk zo onaardigquote:Op woensdag 7 november 2007 21:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben je een FP debiiel met een FIPO? [afbeelding]
vrijdagquote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef phluphy het volgende:
Hey Jort! Bijna jarig hé? [afbeelding]
Hij is uit 99!quote:Op woensdag 7 november 2007 23:37 schreef mschol het volgende:
http://www.microsoft.com/games/age2/die site
![]()
quote:Broken Social Scene - Spirit If[1]... Geen bestandstype vermeld, grootte 0 bytes.
Het zit muurvast in een mapje met "U9NRFY88", waar ook niets mee gedaan kan worden omdat bestand Broken enz. niet gevonden wordt.
MoveOnBoot erop losgelaten, dat meldde dat het succesvol gedelete was, maar helaas stond het er nog steeds.quote:Op maandag 5 november 2007 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.softwarepatch.com/tips/howto-delete-xp.html
Hij ziet er best puik uit voor die tijd!quote:
Idd alleen wel jammer dat allen links dood zijn naar de rest van de M$ sitequote:Op donderdag 8 november 2007 08:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij ziet er best puik uit voor die tijd!.
Ach, dat zijn de website ontwerpers vast vergeten aan te passenquote:Op donderdag 8 november 2007 08:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd alleen wel jammer dat allen links dood zijn naar de rest van de M$ site.
Moge trouwens![]()
Maybe they died in battle defending their throne!quote:Op donderdag 8 november 2007 08:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach, dat zijn de website ontwerpers vast vergeten aan te passen.
Als ze nog leven!![]()
Dan ben je op dezelfde dag als mn ex jarigquote:
Neem je er toch gewoon een extra koffie bijquote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef Geqxon het volgende:
FTD is dan ook een vreselijk programma. Voordat je een pagina geopend hebt word de pagina in totaal vijf keer opnieuw opgebouwd, iets dat met een RDP connectie gigantisch lang kan duren, aangezien de pagina's semi-grafisch zijn.
Aantal kleuren op ze laagst zetten?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef Geqxon het volgende:
FTD is dan ook een vreselijk programma. Voordat je een pagina geopend hebt word de pagina in totaal vijf keer opnieuw opgebouwd, iets dat met een RDP connectie gigantisch lang kan duren, aangezien de pagina's semi-grafisch zijn.
Dan heb je nu iemand er voor in de plaats die dagquote:Op donderdag 8 november 2007 10:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan ben je op dezelfde dag als mn ex jarig
15 bit, en dat gaat met Fok e.d. gewoon razendsnel. Maar FTD word dus rij voor rij opgebouwd,alsof ik op een terminal uit 1950 zit.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aantal kleuren op ze laagst zetten?
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Dan heb je nu iemand er voor in de plaats die dag.
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
15 bit, en dat gaat met Fok e.d. gewoon razendsnel. Maar FTD word dus rij voor rij opgebouwd,alsof ik op een terminal uit 1950 zit.
En ga je?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]Ze had trouwens nog gevraagd of ik morgen op de koffie kwam.
Dan is onzer jortjK jarig en fredje ze exquote:Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er vrijdag?
Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik er te zoeken heb. Maar dr ma maakt wel heerlijke kwarktaart altijdquote:Op donderdag 8 november 2007 10:51 schreef WyriHaximus het volgende:
En ga je?(Gaat je huidig vriendin niet leuk vinden ergens denk ik
.)
Dan neem je je vriendin mee voor een stukje heerlijke kwartaart van je moeders exquote:Op donderdag 8 november 2007 11:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik er te zoeken heb. Maar dr ma maakt wel heerlijke kwarktaart altijd
Mijn moeders ex???quote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Dan neem je je vriendin mee voor een stukje heerlijke kwartaart van je moeders ex.
Indeedquote:Op donderdag 8 november 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Verjaardagen zijn overrated.
Oeps! Wist in me achterhoofd dat er iets niet kloptequote:Op donderdag 8 november 2007 11:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mijn moeders ex???
Mijn ouders zijn nog steeds gelukkig getrouwd
Vriendinlief gaat trouwens van het weekend weer naar haar ouders, dus die gaat sowieso niet mee. Als je niet naar haar ouders was gegaan en ik *zou* gaan, had haar ook niet meegenomen.
[..]
Indeed
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef Geqxon het volgende:
FTD snel?? :S das 1 van de meest brakke programma's die ik gebruik...quote:Op donderdag 8 november 2007 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Heb er ook last van als ik met VNC werk, maar voor de rest werkt 't sinds 3.8 heerlijk (snel enzo!)
bang,?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef phluphy het volgende:
Goedemiddag lieve, schattige, teerbeminde nerdjes.
![]()
Jullie zijn toch niet bang voor de storm die eraan komt hé?![]()
Nee geweldig man! Misschien moet ik zelfs maar ff snel naar me ouders op texel morgenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef phluphy het volgende:
Goedemiddag lieve, schattige, teerbeminde nerdjes.
![]()
Jullie zijn toch niet bang voor de storm die eraan komt hé?![]()
Wat zijn spanbandjes?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
Nope. Al heb ik wel spanbandjes naar mijn werk meegenomen
Veel sneller itt de vorige versies iigquote:Op donderdag 8 november 2007 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
FTD snel?? :S das 1 van de meest brakke programma's die ik gebruik...
Goh!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Om spul mee vast te binden.
Ow ow dat is niet goed 0_o!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef FredvZ het volgende:
Bang voor de storm niet, wel voor de grote oude boom naast mijn auto....
Dunno volgens mij welkquote:Op donderdag 8 november 2007 14:12 schreef cablegunmaster het volgende:
ben ik hier weleens eerder langs gekomen?
Parkeer je auto ergens anders heenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef FredvZ het volgende:
Bang voor de storm niet, wel voor de grote oude boom naast mijn auto....
Zal vanavond eens een rondje door de buurt maken voordat ik hem parkeer.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:13 schreef cablegunmaster het volgende:
Parkeer je auto ergens anders heen
Succes geheid dat iedereen het zelfde denktquote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zal vanavond eens een rondje door de buurt maken voordat ik hem parkeer.
quote:gewoon niet zo piepen, hij doet dit lang genoeg om zelf te kunnen beoordelen hoe het moet
Das niet erg. Das één van de voordelen van het wonen in een wijk die ze gaan slopen. Zeeën van ruimte op parkeerplaatsen voor bewonders die al lang vertrokken zijnquote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Succes geheid dat iedereen het zelfde denkt.
Nummert?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:53 schreef Geqxon het volgende:
De intelegentie druipt er vanaf...
[..]
FTD [afbeelding]
Pfff submagic ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
vraagje :p
Wie weet hoe ik ondertitels srt bestand of sub bestand kan embedden in een avi ?
kan ik daar dan 1 bestand van maken ?quote:
Ik denk dat je hier even moet kijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kan ik daar dan 1 bestand van maken ?
want ik kan de subs wel selecteren en het avi bestand :p
maar hoe maak ik dat 1 geheel?
* heeft het programma gedownload * :p
ik keek daar na 2 of 3 doorgekeken te hebben :p ben ik eruit dat het niet is wat ik zoek :pquote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier even moet kijken
Ik ging voor de grap binnendoor naar huis. Dus in het pikkedonker door slingerende boerenweggetjes, een beregend vizier, en constant auto's die mij tegemoet reden. En volgens mij ben ik door een collega ingehaald, die zal morgen wel om uitleg vragen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef phluphy het volgende:
Goed en veilig thuisgekomen, Bertje?
Zou echt wat voor jou zijn dat je spanband tussen de spaken komt of zo.![]()
Je moet 'm ook op de bromfietsmodus zetten.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn ervaring met TomToms is dat de fietsmode niet alles is.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je moet 'm ook op de bromfietsmodus zetten.Sufferd!
Leuk avontuur wel! Volgende keer op een crossertje door de weilanden?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |