15 bit, en dat gaat met Fok e.d. gewoon razendsnel. Maar FTD word dus rij voor rij opgebouwd,alsof ik op een terminal uit 1950 zit.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aantal kleuren op ze laagst zetten?
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Dan heb je nu iemand er voor in de plaats die dag.
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
15 bit, en dat gaat met Fok e.d. gewoon razendsnel. Maar FTD word dus rij voor rij opgebouwd,alsof ik op een terminal uit 1950 zit.
En ga je?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]Ze had trouwens nog gevraagd of ik morgen op de koffie kwam.
Dan is onzer jortjK jarig en fredje ze exquote:Op donderdag 8 november 2007 10:40 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er vrijdag?
Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik er te zoeken heb. Maar dr ma maakt wel heerlijke kwarktaart altijdquote:Op donderdag 8 november 2007 10:51 schreef WyriHaximus het volgende:
En ga je?(Gaat je huidig vriendin niet leuk vinden ergens denk ik
.)
Dan neem je je vriendin mee voor een stukje heerlijke kwartaart van je moeders exquote:Op donderdag 8 november 2007 11:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd ook niet wat ik er te zoeken heb. Maar dr ma maakt wel heerlijke kwarktaart altijd
Mijn moeders ex???quote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Dan neem je je vriendin mee voor een stukje heerlijke kwartaart van je moeders ex.
Indeedquote:Op donderdag 8 november 2007 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Verjaardagen zijn overrated.
Oeps! Wist in me achterhoofd dat er iets niet kloptequote:Op donderdag 8 november 2007 11:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Mijn moeders ex???
Mijn ouders zijn nog steeds gelukkig getrouwd
Vriendinlief gaat trouwens van het weekend weer naar haar ouders, dus die gaat sowieso niet mee. Als je niet naar haar ouders was gegaan en ik *zou* gaan, had haar ook niet meegenomen.
[..]
Indeed
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef Geqxon het volgende:
FTD is dan ook een vreselijk programma. Voordat je een pagina geopend hebt word de pagina in totaal vijf keer opnieuw opgebouwd, iets dat met een RDP connectie gigantisch lang kan duren, aangezien de pagina's semi-grafisch zijn.
FTD snel?? :S das 1 van de meest brakke programma's die ik gebruik...quote:Op donderdag 8 november 2007 11:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
![]()
Heb er ook last van als ik met VNC werk, maar voor de rest werkt 't sinds 3.8 heerlijk (snel enzo!)
bang,?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef phluphy het volgende:
Goedemiddag lieve, schattige, teerbeminde nerdjes.
![]()
Jullie zijn toch niet bang voor de storm die eraan komt hé?![]()
Nee geweldig man! Misschien moet ik zelfs maar ff snel naar me ouders op texel morgenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:20 schreef phluphy het volgende:
Goedemiddag lieve, schattige, teerbeminde nerdjes.
![]()
Jullie zijn toch niet bang voor de storm die eraan komt hé?![]()
Wat zijn spanbandjes?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:22 schreef Geqxon het volgende:
Nope. Al heb ik wel spanbandjes naar mijn werk meegenomen
Veel sneller itt de vorige versies iigquote:Op donderdag 8 november 2007 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
FTD snel?? :S das 1 van de meest brakke programma's die ik gebruik...
Goh!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:49 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ]
Om spul mee vast te binden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |