een mix van xtc en coke verplicht bij binnenkomst.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:11 schreef Crack_david het volgende:
alcohol
Je bent een held op internet.quote:
Briljant eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Wat dachten jullie van een darkroom ?
Of is dat weer het andere uiterste ?
Wel niet ?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Er zullen wel niet veel mensen durven komen.
Dan kun je elkaar toch helemaal niet zienquote:Op woensdag 7 november 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Wat dachten jullie van een darkroom ?
Of is dat weer het andere uiterste ?
Linkjequote:Op woensdag 7 november 2007 20:23 schreef kLowJow het volgende:
Dit topic komt me erg bekend voor.
Zien niet. Maar wel voelen. Ieks lichamelijk contact .quote:Op woensdag 7 november 2007 20:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan kun je elkaar toch helemaal niet zien![]()
![]()
Dat snap ik even niet, zou je dat uit kunnen leggen?quote:Op woensdag 7 november 2007 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zien niet. Maar wel voelen. Ieks lichamelijk contact .![]()
Het recept voor elke succesvolle UVT-meeting.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:12 schreef jogy het volgende:
[..]
een mix van xtc en coke verplicht bij binnenkomst.
Jeetjequote:
quote:
Waarom moet ik ineens aan Van Kooten en de Bie denken. Oh wachtquote:
quote:Aflevering: Juinen 6
Uitzenddatum: woensdag 9 maart 1983
Duur: 45 minuten
Seizoen: Juinen (1982-1983)
Inhoud
1. Bie's - Bie draagt "Overal zanikt bagger" van Lucebert voor.
2. Beginleader met plaatsnaambord Ter Weksel.
3. Van Kooten en De Bie stormen het terrein van het stadhuis van Ter Weksel op en laten de stadsschouwburg zien (amfitheater NOB) die ze mogen gebruiken in plaats van de kerk in Juinen.
4. Chronisch verlegen man durft bijna niets en besluit een club voor verlegen mensen op te richten.
5. Ralph en Thea Ternauw over hun adoptiekind.
6. Van Kooten en De Bie in de stadschouwburg van Ter Weksel.
7. Burgemeester John Blaag en wethouder H.J. van der Knippen van Ter Weksel leggen uit hoe het er in hun gemeente aan toegaat in vergelijking met Juinen. [dvd]
8. Walter de Rochebrune en de Vieze Man op de vuilnisbelt tussen Juinen en Ter Weksel. [dvd]
9. De Vieze Man gaat uit bedelen in Ter Weksel. De Rochebrune en de Vieze Man gebruiken samen de lunch op de vuilnisbelt. [dvd]
Goeie vraag.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doet dit in ONZ ?
dus zo komt hij aan zijn postsquote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef kLowJow het volgende:
AhaMorgenavond meet voor verlegen mensen. Ik wil een meeting voor verlegen mensen regelen.
Ik kom!
Nee, nee. Deze is voor extréém verlegen mensen. Dat is natuurlijk heel iets anders, dat begrijp je.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef kLowJow het volgende:
AhaMorgenavond meet voor verlegen mensen. Ik wil een meeting voor verlegen mensen regelen.
ojaa en van dat eerste topic die had hij al geregeldquote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, nee. Deze is voor extréém verlegen mensen. Dat is natuurlijk heel iets anders, dat begrijp je.
Zoek eens opquote:Op woensdag 7 november 2007 20:25 schreef kLowJow het volgende:
Ik kom!
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:19 schreef broer het volgende:
Nee, nee. Deze is voor extréém verlegen mensen. Dat is natuurlijk heel iets anders, dat begrijp je.
Ik weet wel dat jij vanavond niet nog zo'n topic gaat openenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zoek eens op
TS: paultjuhhh
onderwerp: ik weet niet wat jullie gaan doen
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij vanavond niet nog zo'n topic gaat openen
O, ik dacht dat ik dat wel even voor hem kon invullen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
tong moet effe komen uitleggen wat hij precies bedoelt.
Ik heb zeven jaar geleden serieus een meet gehad waarbij het contact voornamelijk verliep via pc's.quote:
Was het geen LANparty ?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb zeven jaar geleden serieus een meet gehad waarbij het contact voornamelijk verliep via pc's.
Misschien is hij in de loop der jaren extremer geworden. Qua verlegenheid, dan.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef broer het volgende:
O, ik dacht dat ik dat wel even voor hem kon invullen.
En nu ?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef moemoe het volgende:
Oh wacht! Toen was ik een extreem verlegen persoon en durfde ik niet eens iets te zeggen!
Gastquote:Op donderdag 8 november 2007 00:42 schreef mcDavid het volgende:
PM snow-doggg even!
Ja, nu wordt het echt gissen. Het wordt tijd dat hij zich weer meldt om duidelijkheid te verschaffen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien is hij in de loop der jaren extremer geworden. Qua verlegenheid, dan.
Nee, die is alleen contactgestoordquote:Op woensdag 7 november 2007 20:52 schreef -Mellow- het volgende:
mdma is je vriend
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij vanavond niet nog zo'n topic gaat openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |