Komen we morgen je zus zo even behandelen, kijken of je het dan ook niet erg vindt.quote:Op donderdag 8 november 2007 03:22 schreef BrainView het volgende:
Niks aan de hand, niet zo dramatiseren..
Brian blijft gewoon in de kooi en dat is volkomen terecht!
Ten opzichten van eerdere incidenten is dit totaal niet erg.
Zou jij wel willen hequote:Op donderdag 8 november 2007 04:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Komen we morgen je zus zo even behandelen, kijken of je het dan ook niet erg vindt.![]()
Een breed publiek Kijkt naar DGK,quote:Op woensdag 7 november 2007 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat je de gouden kooi als programma veel te hoog inschat,
er kijkt toch geen hond meer man.
Brian Kubatz, half Nederlands , half Pools en opgegroeid vanaf zijn 11 de jaar op de Antillen...................quote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
voor een antilliaan valt dit nog best mee
Gelieve niet alle vrouwen over de hersenloze en met agressie in een relatie opgegroeide kam van Amanda te scheren.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:39 schreef worldpimber het volgende:
Het ergste is dat je hier ook weer kunt zien hoe kansloos zwak vrouwen zijn, de volgende dag weer netjes met de pootjes omhoog bij manlief aanschuiven
Ik blijf het proberen, maar het wordt steeds moeilijker het te gelovenquote:Op donderdag 8 november 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gelieve niet alle vrouwen over de hersenloze en met agressie in een relatie opgegroeide kam van Amanda te scheren.
Nee, doe maar niet want een tegenargument zou maar zo kunnen zijn dat mannen wel erg kansloos zijn. Kansloos omdat ze het nodig vinden hun vrouw alle hoeken te laten zien omdat ze te debiel zijn om verbaal te sparren. Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelieve niet alle vrouwen over de hersenloze en met agressie in een relatie opgegroeide kam van Amanda te scheren.
Dat is het ergste wat je als vrouw kan doen als een man je één keer zo heeft aangevallen....de dingen proberen goed te praten...zo van...hij had zoveel last van dit of van dat....quote:Op donderdag 8 november 2007 09:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Amanda degene was die het hardst heeft gesmeekt opdat Brian zou blijven.
Gisteravond toonde ze al hoe onderdanig ze is en zij heeft het boetekleed aangetrokken.
Zij flipte omdat ze shotjes had genomen en zij flipte omdat het haar deed denken aan het Deborah debacle. Niets wijst op een vinger naar Brian toe.
precies dat dus. En ik snap niet waarom anderen er wel naar kijken. Geilen jullie er op of zo?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:43 schreef shmoopy het volgende:
Huiselijk geweld, met instemming van de redactie.
Ik weet weer precies waarom ik niet meer kijk.
Voel je maar lekker moreel superieur hoor, omdat jij bent afgehaakt " vanwege het huiselijk geweld".quote:Op donderdag 8 november 2007 10:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies dat dus. En ik snap niet waarom anderen er wel naar kijken. Geilen jullie er op of zo?![]()
![]()
Huub's ijskoude gedrag richting Lieke wel eens bekeken? En dat is constant, geen plotselinge uitbarsting maar heel smerig en gemeend iemand de grond intrappen.quote:[b]Op woensdag 7 november 2007 19:58
Nog minder als een dier wordt ze hier behandeld....
Huub is een lul en Brian is een lul maar dit topic gaat toch echt over de beelden die gisteren werden getoond.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:12 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Huub's ijskoude gedrag richting Lieke wel eens bekeken? En dat is constant, geen plotselinge uitbarsting maar heel smerig en gemeend iemand de grond intrappen.
Ach knulletje toch, ook lichtgeraakt?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Voel je maar lekker moreel superieur hoor, omdat jij bent afgehaakt " vanwege het huiselijk geweld".
Maar laat ons lekker genieten van die dagelijkse slachtparfijen in het huis.
O wacht, momentje, daar wordt weer iemand door de ramen geslagen.![]()
De werkelijkheid is dus, dat DGK al maanden saai is, en dat dit een incident is waar verontwaardiging over is ontstaan.
De reden waarom Brian wordt gehaat, is niet omdat zijn poetry big time suckt. [ afbeelding ]
Niet "licht" geraakt, jij komt gewoon ijzersterk uit de hoek. Ook nu weer.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:27 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ach knulletje toch, ook lichtgeraakt?
Voor het programma in het algemeen is dit niet het topic, en voor dit incident: je ziet de verontwaardiging bij het gros van de users. Dat is niet omdat ze het zo tof vinden.quote:Mij ging om het programma in het algemeen en dit in het bijzonder. Ik snap serieus niet dat mensen hier naar kunnen kijken.
Ààààhahaha!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:27 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ach knulletje toch, ook lichtgeraakt?
Eerst maar eens afwachten OF ze het laten zien, en in welke vorm. Heel goed mogelijk dat het zwaar gemanipuleerd is en ze de schuld volledig bij Amanda (of Huubquote:Op donderdag 8 november 2007 18:03 schreef SIRA het volgende:
Hoe kan Brian hier nou mee weg komen, vooral als het vanavond op tv te zien is.
Als redactie zijnde zou ik me de ogen uit de kop schamen, wat een tuig zeg.
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:36 schreef mspoez het volgende:
Hij komt hier mee weg.
Heeft iemand dit filmpje al gemaild aan minister Rouwvoet ofzo?
Hoezo?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hebben wij die op FOK! dan? Wil ik graag weten wie dat zijn....
Voor Amanda ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:16 schreef Prosac het volgende:
voor een antilliaan valt dit nog best mee
Andersom net zo goed natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef Sonique het volgende:
Ook al was Amanda retevervelend en haalde het bloed onder de nagels vandaan... Dan nog mag je als man geen fisiek geweld gebruiken tegen een vrouw zoals Brian dat deed bij Amanda.
Het mooi van de uitzending was dat het gedeelte de extentions uit Amanda haar kop werden getrokken door Brian vakkundig eruit zijn geknipt en vervangen door andere beelden...
quote:Op donderdag 8 november 2007 03:22 schreef BrainView het volgende:
Niks aan de hand, niet zo dramatiseren..
Brian blijft gewoon in de kooi en dat is volkomen terecht!
Ten opzichten van eerdere incidenten is dit totaal niet erg.
Klopt.quote:
Honden kijken misschien niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
er kijkt toch geen hond meer man.
Nóg meer dan in de half acht uitzending?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:31 schreef tuinfluiter het volgende:
23:48 uur - 179.000 kijkers-madl-7.1 (was 1 uur later en de regie heeft flink zittten knippen in het geweld.)
Nadia: ik werd pas echt boos toen hij je bij de keel greep.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef Sonique het volgende:
Ook al was Amanda retevervelend en haalde het bloed onder de nagels vandaan... Dan nog mag je als man geen fisiek geweld gebruiken tegen een vrouw zoals Brian dat deed bij Amanda.
Het mooi van de uitzending was dat het gedeelte de extentions uit Amanda haar kop werden getrokken door Brian vakkundig eruit zijn geknipt en vervangen door andere beelden...
Nee, CopyCat, sorry voor de eventuele verwarring.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:35 schreef Copycat het volgende:
Nóg meer dan in de half acht uitzending?
1 november 09:25 uurquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:50 schreef noekje het volgende:
De beveiliging heeft ze uit elkaar getrokken.
Daar ben ik ook zo bang voor.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef quirina het volgende:
Zal je net zien dat die etterbak nog gaat winnen ook.
Daarom moet die RAT er uit,maar ze zijn daar achter BLIND.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:08 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Krijg er echt de kriebels van als ik dat stukje zie dat hij haar ff onder de douche smijt....
Is dat zo? We dachten ook dat het anders zou worden als hij iemand de slaapkamer door zou sleuren om die vervolgens bijna door de douchewand heen te rammen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:02 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ze zullen hem wel langs de Antillianenmeetlat leggen, dan valt zulk gedrag nog wel mee. Anders wordt het natuurlijk als hij messen ui de keuken gaat halen of zo.
Huub heeft op de streams gezegt, dat Lieke dat gelogen heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
1 november 09:25 uur
Lieke: Ik kreeg een klap van hem en de beveiliging stond erbij.
Waarom zou Brian moeten winnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Sanne het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zo bang voor.
Dat is de enige reden dat hij (imho) zoveel bescherming krijgt dat hij overal mee wegkomt!
Dus wat Brian zegt is waar?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:46 schreef Cobra1 het volgende:
Huub heeft op de streams gezegt, dat Lieke dat gelogen heeft.
Ze maken elkaar allemaal zwart.
Mooie verhalen krijg je zo dan.
Gewoon het prijzengeld door 7 delen en er vervolgens alle boetes van aftrekken zodat ze allemaal zonder geld de villa kunnen verlaten (behalve Lieke, want die heeft nog geen boetes). Ik wil die gezichten dan wel eens zien als ze erachter komen dat ze 6-14 maanden voor niets in dat huis gezeten hebbenquote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef tuinfluiter het volgende:
(Wat wil ik als kijker, Fok-bezoeker:
Hoe ik jullie ook zal missen bij dit dgk-forum,
maar van mij mag DGK dicht in Eemnes,
zonder winnaars hoofdprijzen, van 1 miljoen, villa, jackpot,
en gevaarlijke 40 optredens , promotietour van Huub en Brian langs Nederlandse tenten.
Dan wel met berekening naar verblijfsduur uiteraardquote:Op zondag 11 november 2007 19:37 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon het prijzengeld door 7 delen en er vervolgens alle boetes van aftrekken zodat ze allemaal zonder geld de villa kunnen verlaten (behalve Lieke, want die heeft nog geen boetes). Ik wil die gezichten dan wel eens zien als ze erachter komen dat ze 6-14 maanden voor niets in dat huis gezeten hebben
uitzending.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=252254
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51652&sess=14591
De aanranding van Brian naar Amanda toe.
Nog minder als een dier wordt ze hier behandeld....
Dit kan toch niet ????
![]()
[ afbeelding ]
Cap: Dreamboy
Mooie Cap !quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Dreamboy het volgende:
Brian met zijn handen achter zijn hoofd van nee hoor ik doe niets.
Let op zijn elleboog je ziet Huub zijn hoofd naar links gaan.
[ afbeelding ]
Is dat serieus (*broek weer ophaalt*) alles wat er in de uitzending te zien is geweest?!quote:
Yep.quote:Op zondag 11 november 2007 23:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Is dat serieus (*broek weer ophaalt*) alles wat er in de uitzending te zien is geweest?!
Yep.....quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 23:40 schreef shmoopy het volgende:
If the extensions no longer fit, you must acquit?
Holy canoly ik zie nu de uitzending van zondagavond; ik krijg toch sterk de indruk dat er veel beelden inzitten die de uitzending niet gehaald hebben. Dennis met een duidelijk bloedspoor op zijn gezicht....quote:Op zondag 11 november 2007 23:47 schreef shmoopy het volgende:
Ik zie een rol voor Dennix als Kato, dat was ook al zo'n sprankelend figuur.
Sorry mods, ik hou al op.
Zie je ook wat Huub deed?quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Dreamboy het volgende:
Brian met zijn handen achter zijn hoofd van nee hoor ik doe niets.
Let op zijn elleboog je ziet Huub zijn hoofd naar links gaan.
[ afbeelding ]
Waar beweer ik dat wat Brian zegt waar is?quote:Op zondag 11 november 2007 19:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dus wat Brian zegt is waar?
Brian heeft Lieke geen klap gegeven waar de beveiliging bij was.
Sorry, ik weet het niet, er was een streamlock.
(Onder streamlocktijd en verhalen die waar zijn?)
Er gebeuren dingen onder streamlocks,
daarna worden er met vlagen en flarden verhalen verteld door alle 7 villa bewoners..
(Wie geloof je? Welk verhaal wil je liever geloven?)
Jaap: Huub sloeg Brian op zijn hoofd.
Cora: Serieus?
Brian: Huub heeft dit weekeinde weer toe gegeven dat hij Nathanael een trap gaf.
Amanda: Huub geeft aan iedereen toe dat hij Brian heeft gehoekt.
Amanda: Ik kan zo lekker met psychologe Anita praten,
als ik boos ben mag iemand best aan mijn haren trekken of vasthouden,
maar niet te lang of te strak, dan word ik helemaal gek.
(Sinds 2 maanden gebeurt bijna alles onder streamlock -tijd)
Directeur Fons van Westerloo heeft gezegd, dat als er geweld komt in de villa,
het programma stopt, alternatief ? drukken op de streamlock-knop.
(Wat wil ik als kijker, Fok-bezoeker:
Hoe ik jullie ook zal missen bij dit dgk-forum,
maar van mij mag DGK dicht in Eemnes,
zonder winnaars hoofdprijzen, van 1 miljoen, villa, jackpot,
en gevaarlijke 40 optredens , promotietour van Huub en Brian langs Nederlandse tenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |