Is blijkbaar niets uitgekomen dus. Is er niet iemand met genoeg tijd om een paar bladen of kranten te informeren over wat er gebeurd is? Er is niet veel aandacht meer voor DGK maar er moet toch wel een tijdschrift oid zijn die het oppikt?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Is wel gedaan vorige week, door VOL, maar wat daar uit is gekomen weet ik niet. Ze zeiden toen we zijn in beraad.
Dacht je nu echt dat ze achter in hokje de streams niet lezen.Dat ze blind zijn is al lang bekend.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind het ook erg hoor wat er is gebeurd, maar toch is er niemand die het erg genoeg vindt om te bellen met Talpa Productions. Dan gebeurt er ook nooit iets aan natuurlijk.
Ja dat weet ik, maar iedereen die hier blijft herhalen hoe erg het is haalt ook niks uit. Niet dat ik iemand daar van moet beschuldigen wat ik doe zelf net zo goed helemaal niks. Maar als we willen dat het verandert zullen we meer moeten doen dan hier klagen.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:54 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat ze achter in hokje de streams niet lezen.Dat ze blind zijn is al lang bekend.![]()
Die vinden het vast normaal en vooral cool hoe hij reageert. Hadden ze hem maar niet zo moeten opfokken.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
Wat vinden de fans van Brian hier eigenlijk van?
Daar zou je toch niet voor hoeven te bellen? Ze hebben het toch met hun eigen ogen gezien? En hadden toch meteen actie moeten ondernemen? Zij hebben de verantwoording, ook over de andere bewoners, die ze nu blootstellen aan een gek...quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind het ook erg hoor wat er is gebeurd, maar toch is er niemand die het erg genoeg vindt om te bellen met Talpa Productions. Dan gebeurt er ook nooit iets aan natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Darklight het volgende:
En belachelijk dat ze het nog gaan uitzenden ook![]()
Misschien dat na de vele reacties het gebeuren eruit wordt gekniptquote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Darklight het volgende:
Als ze dat doen na die promo van vanavond gaan zelfs de tv-kijkers zich iets afvragen.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Misschien dat na de vele reacties het gebeuren eruit wordt geknipt
of zelfs niet wordt uitgezonden donderdagavond?
Hebben wij die op FOK! dan? Wil ik graag weten wie dat zijn....quote:Op woensdag 7 november 2007 21:50 schreef schatje het volgende:
Wat vinden de fans van Brian hier eigenlijk van?
Ach, er kan ze nu iig niet verweten worden dat ze het (weer) in de doofpot stoppen....quote:Op woensdag 7 november 2007 22:04 schreef Darklight het volgende:
De RAT gaat zo huilen,hij heeft iets toch opgevangen van het hokje.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Verkeerde topic. Alhoewel Brian Amanda nu de schuld geeft. Ze mag geen shotjes meer.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hebben wij die op FOK! dan? Wil ik graag weten wie dat zijn....
Maar begrijp het dan! Het ís ook Mannies schuld!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:20 schreef noekje het volgende:
Verkeerde topic. Alhoewel Brian Amanda nu de schuld geeft. Ze mag geen shotjes meer.![]()
Jij toont backbone.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, jij dacht dat het een Ludo en Janine stukje was.
Je hebt helemaal gelijk, maar daarom vind ik hem wel de leukste persoon om naar te kijken, zn spel is niet schoon maar hij gaat er nog mee winnen ook. Ik zie hem liever dan nadia amanda dennis of lieke.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij toont backbone.maar ik vind dat jouw favoriet dat niet heeft. En waarom? Omdat hij steeds anderen voor zijn karretje probeert te spannen om zijn rivalen een hak te zetten, omdat hij met en stapel boeken bezig is om zijn drift onder controle te krijgen wat hem niet lukt, omdat hij zegt dat gesprekken met de 'siegoloog' hem hebben geholpen waar hij het tegendeel van bewijst met zijn vernielacties op deuren en tafeltjes en met als absoluut hoogtepunt het de douche in slepen en mishandelen van zijn slaafje, die geen andere klootzakken in relaasies gewend is als typen Kubatz B.
Nou, ik heb net Brian nog even aangehoord en ik vind hem eng. Ik heb ook geen zin in een Huub vs Brian discussie en heb het ook alleen maar over dit incident en ik vond het walgelijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet echt, iedereen naait hier elkaar zo op dat niemand meer objectief kijkt, hij was hard maar niet harder dan ik huub heb zien doen in dit jaar. Hij is minder bespraakt en komt wat naar voren als the bad guy, maar als hij moet gaan moet huub ook weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |