Hij heeft gebeld maar dat zou helemaal niet hoeven. Het is geen vrijstaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:10 schreef chufi het volgende:
Heeft Dennis nu wel of niet gebeld met achter nav het glas-schop incident?? Als dat niet het geval is kan ie dat morgen toch als nog doen en dan is het EXIT Brian !!!
Nou daar begint het wel op te lijken !quote:Op woensdag 7 november 2007 21:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft gebeld maar dat zou helemaal niet hoeven. Het is geen vrijstaat.
De vuile rat. Ook hier probeert hij het weer goed te lullen. Hij pleurt haar met geweld de douche in terwijl hij zegt: "Ik ben klaar met je brother." Hier valt niks meer aan recht te lullen. Die kwal wordt para en heeft er geen controle meer over. Gedwongen opname.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Lady-night het volgende:
Brian en Amanda met Luc in gesprek over het douche-incident
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50982&sess=12617
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Door die K-Redactie is mijn Syl er niet meer, en is vanaf dat moment het concept DGK down the drain gegooid...
BAH !
Wat?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje opstokers, praat voor jezelf.
Het enige wat we willen is spannende tv.
Een schande.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
Wat?
Het schopje van Nena naar Brian gezien?
Waarop Nena het huis moest verlaten?
Wat is dit dan????
Sensatie, en daar kijken we allemaal maar al te graag naar.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef riri het volgende:
[..]
Wat?
Het schopje van Nena naar Brian gezien?
Waarop Nena het huis moest verlaten?
Wat is dit dan????
Precies... en wat voor spannends vind jij aan dit gedrag? Ik zie een man die z'n vriendin keihard de douche induwde.. terwijl hij daar voor al bewust een glas de hal heeft ingetrapt en slechts het geluk had dat ie niemand het licht uit'de ogen heeft geschopt..quote:Op woensdag 7 november 2007 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stelletje opstokers, praat voor jezelf.
Het enige wat we willen is spannende tv.
Ja....we willlen een reactie van de FEBO, het getuigt van een verregaande arrogantie van die redactie dat ze geen enkele keer iets hebben laten horen na dit incident, terwijl alle fora vol woedende reacties stonden. Ze gaan gewoon hun goddelijke gang en de streamers moeten het maar bekijken blijkbaar, hebben ze niets mee te maken, alleen als ze geld nodig hebben met de sms-jes en de stream-betalingen tellen we mee.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Best lullig dat de redactie hier waarschijnlijk gewoon zit mee te lezen![]()
Reageer nou 's redactie, leg die duizenden verontwaardigde fans van het eerste uur nou eens uit waarom die gestoorde wifebeater er nog steeds in zit
Laat Nena maar met die exit van Brian binnenkomen, het enige wat we willen is gerechtigheid...![]()
Het is niet alsof, het is de bekend black out dat hij ooit beschreef...Hij irriteert zich zo aan Amanda als ze dronken is dat hij ooit ging exploderen gezien praten niet zijn sterkke punt is.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel... Ik vind de beelden echt heel erg. Die jongen gaat volledig uit zijn dak..... Alsof er een rode waas voor zijn ogen trekt....
Ja dat gesprek is echt heel ergquote:Op woensdag 7 november 2007 21:24 schreef Lady-night het volgende:
Brian en Amanda over douche......eerst 2 filmpjes janken.....derde nog even spijt...en daarna de schuld bij A neerleggen.....uit liefde en bescherming en Amanda mag het niet inhamerenWat ik zo smerig vindt dat ze aanhaalt dat ze slechte ervaringen heeft in het verleden en hij dramt door over haar dronkenschap en hij wilde zeggen: je lag op je f-m (fokking muil)
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50981&sess=12617
Tja, de beelden zien er niet echt gunstig uit voor Wifebeater, daar kunnen zelfs de diehard Wifebeater-fans niets aan doen. Dus dan gooien ze het maar op "het was een script"quote:Op woensdag 7 november 2007 21:06 schreef Vandaag... het volgende:
dude, de helft van Amanda´s extensions waren eruit de volgende dag, Brian had een tand door de lip, er zit een scheur in de douchewand... denk je dat dat gescript was?
Amanda laat haar extensions er niet uit trekken voor een script.![]()
Is wel gedaan vorige week, door VOL, maar wat daar uit is gekomen weet ik niet. Ze zeiden toen we zijn in beraad.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind het ook erg hoor wat er is gebeurd, maar toch is er niemand die het erg genoeg vindt om te bellen met Talpa Productions. Dan gebeurt er ook nooit iets aan natuurlijk.
VOL heeft de RTL-redaktie al platgebeldquote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vind het ook erg hoor wat er is gebeurd, maar toch is er niemand die het erg genoeg vindt om te bellen met Talpa Productions. Dan gebeurt er ook nooit iets aan natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |