doe die maar danquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
* heb alleen een draadloos toetsenbord liggen nog*
Prima, en doe je ons een plezier door die andere weg te gooien?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, je vergat een paar sterren bij deze post.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
Doet het goed zo te zien :pquote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Had je wel opnieuw opgestart? Ipv alleen die nieuwe unit in je pc geplugged. Lijkt me sterk dat dit het niet oplost eigenlijk, het ligt dan iig aan je computert en dus zou ik als ik jou was er mee teruggaan naar je pc boer.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:36 schreef SCH het volgende:
h*et gaat iets beter geloof ik* ********hij doet niet alle*en maar sterretjes meer
Jaquote:Op woensdag 7 november 2007 18:40 schreef SCH het volgende:
*zou*den de andere* forumgebruikers het er*g vinden dat ik weer* gewoon in de ande*re topics ga posten met *alle** ***s*t*****erret*jes *vand ien?*
Nee, ik zit dit voor de lol te doen met al d*ie kutstteren, hou toch op - het duurt al vanaf gisteravondquote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Thomass het volgende:
[..]
Had je wel opnieuw opgestart? Ipv alleen die nieuwe unit in je pc geplugged. Lijkt me sterk dat dit het niet oplost eigenlijk, het ligt dan iig aan je computert en dus zou ik als ik jou was er mee teruggaan naar je pc boer.
Als het uberhaupt waar is en je ons niet zit te fucken natuurlijk
*Ik gebruik nog steeds hetzelfde toetensbord - ik zet de compu ook niet meer uit want inloggen lukt heel moeilijk met al die sterrenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:41 schreef Thomass het volgende:
[..]
Had je wel opnieuw opgestart? Ipv alleen die nieuwe unit in je pc geplugged. Lijkt me sterk dat dit het niet oplost eigenlijk, het ligt dan iig aan je computert en dus zou ik als ik jou was er mee teruggaan naar je pc boer.
Als het uberhaupt waar is en je ons niet zit te fucken natuurlijk
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat SCH dól is op sterretjesquote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef sjimz het volgende:
SCH die last heeft van sterretjesHet moet niet gekker worden
ik vind er geen zak aan *- ik heb de SCHijn tegen maar dit is fukking serieus, en ik ben blij dat alle fokkers me zo ontzettend steunenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:ik geloof er geen ruk van, dat ten eerste
maar neemt niet weg dat dit een hilarisch topic is![]()
ik geloof er geen hol vanquote:Op woensdag 7 november 2007 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat SCH dól is op sterretjes
Haha, je maakt een woordgarpje!quote:Op woensdag 7 november 2007 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van
hey mensen, volgens mij is ie weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |