Komt het woord `willen` weer terug. Kan me niet voorstellen dat Taylor dit wilde.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:00 schreef Chadi het volgende:
God gloeiende die van gister op dat jochie van Arsenal was echt niet normaal meer. Hofland had trouwens ook dat jochie van Heracles naar de malle moer kunnen werken. Ik vind dat je hard moet zijn maar je moet iemand niet 6 maanden uit willen schakelen. Dat je hem goed pakt mag maar niet dood schopt.
Kan me wel overtredingen herinneren die erger waren. Taylor komt niet van 20 meter op volle snelheid aanvliegen. Hij komt natuurlijk wel heel lomp in en het is een dikke vette rode kaart, maar ik denk niet dat ie hem zwaar wilde blesseren.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar in deze situatie lijkt het me van niet. Ik denk dat dit de meest smerige overtreding is die ik ooit heb gezien.
Dit kun je toch niet serieus menen? Volgens mij zijn er in elke wedstrijd wel overtredingen als dit. En zeker in de Eredivisie zeker 10 overtredingen per jaar die zeker smeriger zijn dan deze.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar in deze situatie lijkt het me van niet. Ik denk dat dit de meest smerige overtreding is die ik ooit heb gezien.
Klopt, dit gebeurt elk weekend wel, alleen niet met zo'n afloop.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet serieus menen? Volgens mij zijn er in elke wedstrijd wel overtredingen als dit. En zeker in de Eredivisie zeker 10 overtredingen per jaar die zeker smeriger zijn dan deze.
Ach, geen enkele gevangene die je zult ondervragen zou zeggen te willen zitten en spijt te hebben van zijn daad...quote:Op zondag 24 februari 2008 11:31 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Komt het woord `willen` weer terug. Kan me niet voorstellen dat Taylor dit wilde.
?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:40 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij zijn er in elke wedstrijd wel overtredingen als dit.
Noem er eens 5 in de afgelopen 3 jaar.quote:En zeker in de Eredivisie zeker 10 overtredingen per jaar die zeker smeriger zijn dan deze.
Ik was niet duidelijk ik bedoelde Matzerrati(of hoe hij ook heten mag, vuil onderkruipseltjequote:Op zondag 24 februari 2008 10:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dat was een reactie (met schwalbe als je het zo kan zeggen) op basis van emotie. Dit was gewoon lomp hakken van die Taylor.
Materazzi is echt niet goed in zn bovenkamer.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk ik bedoelde Matzerrati(of hoe hij ook heten mag, vuil onderkruipseltje
http://youtube.com/watch?v=zq6HosVlskQ
Davids 2x tegen PSV, Lurling tegen Wielaert bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, nu ik het zo terug lees misschien niet. En tuurlijk zullen er ergere zijn, ik had het over wat ik had gezien.
[..]
?
[..]
Noem er eens 5 in de afgelopen 3 jaar.
Dat hij nog voetbalt mag ook een wonder genoemd worden.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk ik bedoelde Matzerrati(of hoe hij ook heten mag, vuil onderkruipseltje
Alsof ik die dingen ga onthouden? Kom op, je weet zelf dat zulke overtredingen vaak voorkomen. Zo vaak dat het vaak niet eens noemenswaardig is, verschil met deze is alleen de afloop.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Nou, nu ik het zo terug lees misschien niet. En tuurlijk zullen er ergere zijn, ik had het over wat ik had gezien.
[..]
?
[..]
Noem er eens 5 in de afgelopen 3 jaar.
Dan is die ene op het WK tegen Australie nog niet meegeteldquote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
Mwah. Deze is wel heel erg. Natuurlijk verwacht niemand deze afloop, maar de trap an sich is al verschrikkelijk. En dat na drie minuten... Ik kan me indenken dat iemand bij 6-0 in de 87e minuut uit frustratie gaat schoppen, maar dit?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof ik die dingen ga onthouden? Kom op, je weet zelf dat zulke overtredingen vaak voorkomen. Zo vaak dat het vaak niet eens noemenswaardig is, verschil met deze is alleen de afloop.
Idd.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Davids 2x tegen PSV, Lurling tegen Wielaert bijvoorbeeld.
Die viel dan ook best wel mee. Voor Materazzi danquote:Op zondag 24 februari 2008 12:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dan is die ene op het WK tegen Australie nog niet meegeteld.
Mwoh, hij gooit gewoon zijn twee benen naar voren en probeert te raken wat ie kan raken. Hij raakt niet zoveel, maar dat wilde hij juist welquote:Op zondag 24 februari 2008 12:12 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die viel dan ook best wel mee. Voor Materazzi dan
Das gewoon zijn normale spel joh:Pquote:Op zondag 24 februari 2008 12:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Mwoh, hij gooit gewoon zijn twee benen naar voren en probeert te raken wat ie kan raken. Hij raakt niet zoveel, maar dat wilde hij juist wel.
Wat een kromme vergelijking.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als ik de reacties van Zwansen zo lees dan wil jij zeker ook niet dat Marokkanen hard aangepakt worden, want hey, er gebeurt elk weekend wel iets waar een mocro bij betrokken is, toch?
Que?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus laten we daar maar niet verder mee gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |