Toch niet?quote:Op zondag 24 februari 2008 01:42 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kroatië is niet een van de tegenstanders in de poule hoor.
Op die manier wil je ook geen Europees Kampioen wordenquote:Op zondag 24 februari 2008 01:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch niet?
Damn, ik dacht van wel. Frankrijk, Italie en?
Precies. Als de zenuwen doorgescheurd zijn, wat heel goed kan bij zo'n fractuur en open beenbreuk, heeft ie misschien een verlamd onderbeen. Kunnen ze de botten wel weer op elkaar zetten maar dan heeft hij niks meer aan de voet. Of als de gevoelszenuwen kapot zijn. Dan kun je de voet wel bewegen maar zonder gevoel is zijn carriere ook voorbij. Plus nog de tientallen complicaties die bij zoiets op kunnen treden, nope het is echt maar afwachten.quote:Op zondag 24 februari 2008 01:50 schreef Trancelocator het volgende:
Dat was ook mijn eerste reactie: jammer dat hij het EK niet haalt. Maar hij mag denk ik blij zijn als hij überhaupt nog op de velden terugkeert. Dit zijn gewoon complexe blessures.
Ik hoop niet dat het bij hem ook zo is dat de zenuwen zijn gaan afsterven, net als bij Kokmeijer. Dan zou het alleen nog de vraag zijn of hij ooit nog normaal kan lopen.
Het kan wel. Maar in deze situatie lijkt het me van niet. Ik denk dat dit de meest smerige overtreding is die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:31 schreef NorthernStar het volgende:
Met gestrekt been "per ongeluk" op de schenen van een tegenstander gaan staan. Per ongeluk my ass.Levenslang schorsen imo.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:11 schreef alvarez het volgende:
Werkelijk een schandalige overtreding. Op basis van alleen al deze foto kan die Taylor een half jaartje met verplichte vakantie.
[ afbeelding ]
Je ziet ze op zich wel vaker. Maar als je dan de voet tegen de grond hebt zoals bij Eduardo kan het been geen kant op. Dat zijn iid de akeligste overtredingen. Ook als je het been niet breekt krijg je een enomre oplawaai.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar in deze situatie lijkt het me van niet. Ik denk dat dit de meest smerige overtreding is die ik ooit heb gezien.
Volgens mij dezelfde schorsing die ons knuffel-Marokkaantje kreeg.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:46 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom 12?
Dan is het seizoen afgelopen denk ik. Ja. Nog 11 wedstrijden. En dan volgend jaar nog eentje zodat iedereen het zich nog een keertje herinnert.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:46 schreef PizzaSalami het volgende:
Waarom 12?
Ik die wedstrijd van zo'n 20 jaar geleden in duitsland Werder Bramen - BMGladbachquote:Op zondag 24 februari 2008 09:33 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar in deze situatie lijkt het me van niet. Ik denk dat dit de meest smerige overtreding is die ik ooit heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de boosheid na de behandeling
[ Bericht 6% gewijzigd door maril op 24-02-2008 10:20:04 ]Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Ja, mensen die gewoon een dubbele beenbreuk goed proberen te pratenquote:Op zondag 24 februari 2008 10:35 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een hoop slappe ondoordachte reacties hier zeg.
Dat was een reactie (met schwalbe als je het zo kan zeggen) op basis van emotie. Dit was gewoon lomp hakken van die Taylor.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:46 schreef maril het volgende:
maar als ik zo terugkijk is die kopstoot van Zidan bijna gerechtvaardigd
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:00 schreef Chadi het volgende:
God gloeiende die van gister op dat jochie van Arsenal was echt niet normaal meer. Hofland had trouwens ook dat jochie van Heracles naar de malle moer kunnen werken. Ik vind dat je hard moet zijn maar je moet iemand niet 6 maanden uit willen schakelen. Dat je hem goed pakt mag maar niet dood schopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |