Ze hebben alles nabesteld ofzo.. eh? maar 2 dingen waren niet op vooraad.quote:Subtotal $.00
Shipping and Handling $
Taxes $.00
Total billing to MASTERCARD: $100.00
GRAND TOTAL $100.00
hoeveel dagen nadat je de kleding binnenhad heb je die Fedex naheffing gekregen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef PinPine het volgende:
WTF, ik heb bij a&f voor 300 dollar (incl verzendkosten) aan kleding besteld, wat gelijk staat aan 191 eu. Nu weet ik dat ik invoer belasting moet betalen. Krijg ik vandaag Fedex binnen, moet ik 92 eu betalen :S
Is dit bedrag altijd zo hoog of hoe zit dit?
invoerrechten: 38,34
BTW: 44,46
voorschotprovisie: 10eu
Nouja... mijn pakketje is er nog steeds niet. Sinds vrijdagochtend zit het in Italiëquote:Op woensdag 21 november 2007 15:47 schreef Ace1 het volgende:
Individueel bestellen veroorzaakt denk minder problemen hoor.
kan ik me voorstellen als het allemaal zo tegenzit, maar een volgende bestelling kan vlekkeloos verlopen, ik zou ook gek worden van dat gedoe, ik wordt al gek als de bestelling de volgende dag er nog niet isquote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef Syytön het volgende:
Wat een fokking kneuzen. Ga voorlopig daar niets meer bestellen.
exact 1 maandquote:Op woensdag 21 november 2007 03:15 schreef 27miracles het volgende:
[..]
hoeveel dagen nadat je de kleding binnenhad heb je die Fedex naheffing gekregen?
Dan kan er nog van alles fout gaanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:32 schreef Robertje het volgende:
Mijn pakketje ligt nu op Schiphol. Morgen wordt de andere verstuurd (hoop ik)
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan kan er nog van alles fout gaan![]()
Pakketje vandaag in Ridderkerk aangekomen en ja hoor, het wordt weer eens teruggestuurd. Die lijers hebben WEER niet een Certificate of Origin meegstuurdquote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Version1 het volgende:
[..]
Nouja... mijn pakketje is er nog steeds niet. Sinds vrijdagochtend zit het in ItaliëOp de verkeerde route gekomen ofzo zeiden ze bij FedEx
![]()
Whehequote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net 50ml Fierce binnengekregen:
[ afbeelding ]
Heb hem besteld via amazon.com, daar werd hij aangeboden via PerfumeEmporium.com.
Ben blij dat zij tenminste wel geurtjes verzenden naar het buitenland.
Heb er $54.49 + $14.50 shipping voor betaald, omgerekend zo'n ¤46,50.
Het is trouwens precies dezelfde als op het plaatje, de nieuwe grijze fles/verpakking, op de site van amazon.com/perfumeemporium.com staat nog de oude rode fles/verpakking afgebeeld.
Ze hadden uit zichzelf op de customs declaration sticker 'Gift' aangekruist en als omschrijving 'Scented Candle' met een waarde van $7, hahaha geweldig, scheelt mij weer extra douanekosten.![]()
Wat belachelijk!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:35 schreef Version1 het volgende:
[..]
Pakketje vandaag in Ridderkerk aangekomen en ja hoor, het wordt weer eens teruggestuurd. Die lijers hebben WEER niet een Certificate of Origin meegstuurd![]()
![]()
![]()
Tip van de FedEx medewerkster: bestel onder 316 euro [als ik het goed heb geluisterd] want dan is er geen certificaat nodig. [mijn bestelling was 64 euro te veel]
wát een mongolenquote:Op donderdag 22 november 2007 15:35 schreef Version1 het volgende:
[..]
Pakketje vandaag in Ridderkerk aangekomen en ja hoor, het wordt weer eens teruggestuurd. Die lijers hebben WEER niet een Certificate of Origin meegstuurd![]()
![]()
![]()
Tip van de FedEx medewerkster: bestel onder 316 euro [als ik het goed heb geluisterd] want dan is er geen certificaat nodig. [mijn bestelling was 64 euro te veel]
voor hoeveel heb je besteld? houd ons op de hoogtequote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef Robertje het volgende:
Wat balen zeg. Stelletje slaapkoppen daar. Hopelijk komt ie van mij wel aan. Mijn pakje ligt nog steeds in Schiphol.
quote:Op donderdag 22 november 2007 16:18 schreef Bertjeee het volgende:
Januari naar de USA. Koffertje leeg heen en vol terug. A&F en American Eagle hamsteren.
Zo te zien aan track & trace ligt het nu ergens op Newarkquote:Op donderdag 22 november 2007 22:27 schreef men_in_red het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je besteld? houd ons op de hoogte
En hij gaat weer deze kant op. Ik hoop dat er iets verkeerd is met de track and trace.quote:Your item left the United States from NJI at 7:56 AM on November 22
Zei toch dat het via Amazon kon?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net 50ml Fierce binnengekregen:
Heb hem besteld via amazon.com, daar werd hij aangeboden via PerfumeEmporium.com.
Ben blij dat zij tenminste wel geurtjes verzenden naar het buitenland.
Heb er $54.49 + $14.50 shipping voor betaald, omgerekend zo'n ¤46,50.
Ze hadden uit zichzelf op de customs declaration sticker 'Gift' aangekruist en als omschrijving 'Scented Candle' met een waarde van $7, hahaha geweldig, scheelt mij weer extra douanekosten.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Je hebt het zeker voor vrijdag. Als het op maandag bij Abercrombie weggaat dan is het gewoon dinsdag in Nederland.
quote:Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
lijkt me dan idd een verstandige keuzequote:Op zondag 25 november 2007 22:12 schreef Syytön het volgende:
Hmmz, als ik voor vrijdag nog geen stap verder ben mt de bestelling, stop ik ermee en stort ik iedereen zijn geld weer terug.
Hij staat er nog steedsquote:Label/Receipt Number: CJ15 8944 151U S
Status: Into Foreign Customs
quote:
Hoe lang moet ie daar nog staanquote:Label/Receipt Number: CJ15 8944 151U S
Status: Into Foreign Customs
Heb je wel al alle cash terug?quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Syytön het volgende:
Ik heb een mailtje gehad van A&F dat ze dat probleem met certioficaten hebben verholpen, dus dat zou niet meer moeten voorkomen. Anders was ie wel eerder ook teruggestuurd.
Helaas nog geen reactie van hoofdkantoor.
Ik heb wel mijn geld teruggekregen... maar er was wel een klein verschil van 5 euro ivm weet ik veel, de wisselkoers en transactie kosten ofzo. Ben ik dus niet zo blij mee. Vooral niet omdat dit niet door mijn toedoen is.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je wel al alle cash terug?
zodat er weer besteld kan worden ofzo iig...
goed nieuws, die naheffing moet je maar gewoon op rekenen, kan het alleen maar meevallen. Hoeveel was het bedrag aan kleren en de naheffing?quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef Robertje het volgende:
Het pakje is er..... met naheffing
Woon je toevallig in (de buurt van) Utrecht?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:46 schreef men_in_red het volgende:
[..]
goed nieuws, die naheffing moet je maar gewoon op rekenen, kan het alleen maar meevallen. Hoeveel was het bedrag aan kleren en de naheffing?
Ik ga denk ik morgen ook maar eens een bestelling plaatsen.
Over een bestelling van 1600 euro?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef Robertje het volgende:
Ik moest 76.30 betalen aan naheffing. Dit is de 2e keer dat ik het krijg. Het is altijd een gokje. Pakje ga ik vanmiddag halen bij het postkantoor.
Nee...het wordt verstuurd in 5 dozen. Nummer 2 en 3 staan bij de douane.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:42 schreef Syytön het volgende:
[..]
Over een bestelling van 1600 euro?
nee een stukje noordelijkerquote:Op donderdag 29 november 2007 12:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Woon je toevallig in (de buurt van) Utrecht?
Is het door A&F verstuurd of niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef Robertje het volgende:
Ik moest 76.30 betalen aan naheffing. Dit is de 2e keer dat ik het krijg. Het is altijd een gokje. Pakje ga ik vanmiddag halen bij het postkantoor.
Dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 29 november 2007 13:33 schreef men_in_red het volgende:
[..]
nee een stukje noordelijker... Maar het lijkt mij het slimst om kleine bestelling te plaatsen, minder kans op gezeur.
Hoge vraagprijs.quote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef trazz het volgende:
Ik heb nog een Abercrombie shirt te koop, zie [TK] Abercrombie shirt
heb je alleen die broek besteld? Dan is het verzenden duurder dan de broek zelf..quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:32 schreef SatanicWarrior het volgende:
Hij is nu al verzonden, ben benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
klopt, maar dat maakt me niets uit, de totale kosten vind ik wel oke voor deze broek, ik wil gewoon niet meer uitgeven nu en had geen zin om op anderen te wachten om mee te bestellen aangezien broeken snel weg zijn uit de clearance.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:36 schreef men_in_red het volgende:
[..]
heb je alleen die broek besteld? Dan is het verzenden duurder dan de broek zelf..
Heb jij via de A&F site besteld? Duurt lang, jouw bestelling.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef Robertje het volgende:
Mijn leren jackie was vandaag langsgekomenmaar ik was niet thuis. Morgen ff langs TNT om hem op te halen.
$70 incl.verzendkosten, met de naheffing die nog gaat komen wordt het dan waarschijnlijk omgerekend in totaal zo'n ¤63.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:43 schreef sjeppert het volgende:
hoeveel heb je er nu in totaal voor betaald
Goeie prijs voor een broekquote:Op donderdag 13 december 2007 00:47 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
$70 incl.verzendkosten, met de naheffing die nog gaat komen wordt het dan waarschijnlijk omgerekend in totaal zo'n ¤63.
Staat in de OPquote:Op donderdag 13 december 2007 20:04 schreef Kurany het volgende:
En wat was de site van Ellen ook alweer?
genoeg ervaringen mee, komt er op neer dat ze veel geld er aan verdient maar verder goede service.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:04 schreef Kurany het volgende:
Iemand ervaring met bestellen bij Ellen? Hoelang duurt het voordat je het dan hebt?
vanaf het moment dat ze bestelt op abercrombie.com duurt het zo'n 2 weken voordat je het hebt, uit mijn ervaring.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:04 schreef Kurany het volgende:
Iemand ervaring met bestellen bij Ellen? Hoelang duurt het voordat je het dan hebt?
clearance betekent korting, dus flinke afprijzingen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:37 schreef Daan89 het volgende:
Wat is het voordeel als je via de clearance besteld eigenlijk?
Maar dan heb je dus wel een adresje nodig in de US, begrijp ik?quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
clearance betekent korting, dus flinke afprijzingen.
nee hoor, als je via dat trucje met die cookies op de clearance pagina iets bestelt wordt dat gewoon naar NL verzonden, daar controleren ze niet op, zo heb ik al vaker A&F keding in de uitverkoop gekocht, laatst nog een Remsen jeans.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:32 schreef Daan89 het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel een adresje nodig in de US, begrijp ik?
in de OP staan een aantal winkels die ooit A&F kleding hebben verkocht, maar dan vooral oude saaie collecties. voor de rest ben je beter af op abercrombie.comquote:Op zondag 16 december 2007 11:29 schreef Stinkywinky het volgende:
kan je abercrombie & fitch of hollister kleren ergens kopen in amsterdam of alleen online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |