Ze hebben alles nabesteld ofzo.. eh? maar 2 dingen waren niet op vooraad.quote:Subtotal $.00
Shipping and Handling $
Taxes $.00
Total billing to MASTERCARD: $100.00
GRAND TOTAL $100.00
hoeveel dagen nadat je de kleding binnenhad heb je die Fedex naheffing gekregen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:34 schreef PinPine het volgende:
WTF, ik heb bij a&f voor 300 dollar (incl verzendkosten) aan kleding besteld, wat gelijk staat aan 191 eu. Nu weet ik dat ik invoer belasting moet betalen. Krijg ik vandaag Fedex binnen, moet ik 92 eu betalen :S
Is dit bedrag altijd zo hoog of hoe zit dit?
invoerrechten: 38,34
BTW: 44,46
voorschotprovisie: 10eu
Nouja... mijn pakketje is er nog steeds niet. Sinds vrijdagochtend zit het in Italiëquote:Op woensdag 21 november 2007 15:47 schreef Ace1 het volgende:
Individueel bestellen veroorzaakt denk minder problemen hoor.
kan ik me voorstellen als het allemaal zo tegenzit, maar een volgende bestelling kan vlekkeloos verlopen, ik zou ook gek worden van dat gedoe, ik wordt al gek als de bestelling de volgende dag er nog niet isquote:Op woensdag 21 november 2007 16:14 schreef Syytön het volgende:
Wat een fokking kneuzen. Ga voorlopig daar niets meer bestellen.
exact 1 maandquote:Op woensdag 21 november 2007 03:15 schreef 27miracles het volgende:
[..]
hoeveel dagen nadat je de kleding binnenhad heb je die Fedex naheffing gekregen?
Dan kan er nog van alles fout gaanquote:Op woensdag 21 november 2007 21:32 schreef Robertje het volgende:
Mijn pakketje ligt nu op Schiphol. Morgen wordt de andere verstuurd (hoop ik)
quote:Op woensdag 21 november 2007 21:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dan kan er nog van alles fout gaan![]()
Pakketje vandaag in Ridderkerk aangekomen en ja hoor, het wordt weer eens teruggestuurd. Die lijers hebben WEER niet een Certificate of Origin meegstuurdquote:Op woensdag 21 november 2007 16:10 schreef Version1 het volgende:
[..]
Nouja... mijn pakketje is er nog steeds niet. Sinds vrijdagochtend zit het in ItaliëOp de verkeerde route gekomen ofzo zeiden ze bij FedEx
![]()
Whehequote:Op donderdag 22 november 2007 19:16 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb net 50ml Fierce binnengekregen:
[ afbeelding ]
Heb hem besteld via amazon.com, daar werd hij aangeboden via PerfumeEmporium.com.
Ben blij dat zij tenminste wel geurtjes verzenden naar het buitenland.
Heb er $54.49 + $14.50 shipping voor betaald, omgerekend zo'n ¤46,50.
Het is trouwens precies dezelfde als op het plaatje, de nieuwe grijze fles/verpakking, op de site van amazon.com/perfumeemporium.com staat nog de oude rode fles/verpakking afgebeeld.
Ze hadden uit zichzelf op de customs declaration sticker 'Gift' aangekruist en als omschrijving 'Scented Candle' met een waarde van $7, hahaha geweldig, scheelt mij weer extra douanekosten.![]()
Wat belachelijk!quote:Op donderdag 22 november 2007 15:35 schreef Version1 het volgende:
[..]
Pakketje vandaag in Ridderkerk aangekomen en ja hoor, het wordt weer eens teruggestuurd. Die lijers hebben WEER niet een Certificate of Origin meegstuurd![]()
![]()
![]()
Tip van de FedEx medewerkster: bestel onder 316 euro [als ik het goed heb geluisterd] want dan is er geen certificaat nodig. [mijn bestelling was 64 euro te veel]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |