hij vroeg naar een MacBook toch? of heb ik dat fout?quote:
Ach so.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
hij vroeg naar een MacBook toch? of heb ik dat fout?
maar verder heb jij gelijkquote:
Het poppetje van de Apple Store Telefoon heeft mij anders verteld tijdens het bestellen van mijn MacBook. Ik heb expliciet twee keer naar gevraagd en twee keer was het antwoord dat de garantie valt.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
je verliest de garantie niet wanneer je zelf je geheugen gaat vervangen. even de apple site lezen doet wonderen...
apple plaatst zelfs een 'do it yourself' instructie op de site
Watskebeurt?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef DaFrenk het volgende:
Ik mis m'n MacBook nu al![]()
Zit de hele tijd nu op die windows toets + tab te rammen of op windows + q..![]()
Whehe, ik ken het.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef DaFrenk het volgende:
Ik mis m'n MacBook nu al![]()
Zit de hele tijd nu op die windows toets + tab te rammen of op windows + q..![]()
Volgens mij is een temperatuur-sensor kaduuk. Kreeg een vreemde foutmelding bij de hardware test, via een italiaans forum kwam ik erachter dat het wel eens met een temperatuur sensor te maken kon hebben. En inderdaad, ik mis inderdaad een sensor in het lijstje, namelijk heatsink A. Terwijl er geloof ik dus 2 moeten zijn, Heatsink A en B.quote:
Dus dit deel gaat 'm ook niet worden eh?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:39 schreef Tijn het volgende:
Ik heb morgen tijd om een iMac te gaan kopen, maar het geld staat nog niet op m'n Girorekening. Ik had het vorige week wel op een spaarrekening bij de ABN staan en heb toen de opdracht gegeven het over te schrijven naar m'n Giro, maar het is er potverdorie nog steeds niet.
Banken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |